kleding op vakantie, ben ik een zeikerd?;)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Wij nemen ook voor een week mee en wassen daar dan als het einde in zicht komt van de kleding en handdoeken. We hebben helemaal niet zoveel ruimte om veel kleding enz mee te nemen dus deze keuze gemaakt te wassen voor zoveel euro.

2. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik zou daar echt geen zin in hebben hoor. Als hij t een goed idee vind is t natuurlijk prima, dan mag hij best een wasje draaien. In het geval van mijn man zou dat best een bijzondere ervaring zijn

tuc vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sorry, ben het ook met je man eens. :rolleyes:

anders laat je hem dat wasje draaien. :D

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik vraag me serieus af wat sommige voor problemen hebben met het draaien van een wasje?o_O
    we leven niet meer in de oorlog dat je al je was nog in pannen stond te koken en uit moest wringen en zo hoor:rolleyes:
    je mikt het erin, ding doet ze werk en je haalt het eruit en hangt het op. daadwerkelijke tijd dat je ermee bezig bent is hoogstens 10-15 min.....

en in het geval van een algemene wasmachine op bijv een camping: je zit erbij met een boek. hetzelfde boek die je waarschijnlijk naast je tentje had zitten lezen. ik zie werkelijk het probleem niet.....

Ok ontopic:
    vorig jaar huisje met wasmachine gehad en voor een paar dagen kleding mee genomen. wilde geen gesleep met allerlei bagage. daar dus 1x een was gedraaid en opgehangen.
    zo gebeurd. wij dragen bovenkleding sowieso meestal 2 dagen. en het zal mij worst wezen als ik dat shirt 2 dagen later weer aan zou hebben.....

vorige week naar huisje geweest zonder wasmachine. bovenkleding in de badkuip gedonderd met wat wasmiddel. (geen grote vlekken natuurlijk). 2 uurtjes geweekt, uitgespoeld en opgehangen. scheelde me een hoop bagage. en echt, half uurtje werk.

Chocolat en jessy77 vinden dit leuk.
  5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik vond t vooral lekker dat ik de spullen zo'n beetje schoon weer mee terug nam (omdat ik dus regelmatig heb gewassen) en dat ik eigenlijk alleen de spullen van de vorige dag "vuil" meenam. Heerlijk relaxed thuiskomen. Vorige vakantie stond ik direct na thuiskomst weet ik hoeveel wassen te draaien, omdat we amper hadden gewassen op de camping.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik pak altijd zo in dat ik veel kan combineren, voor een week weg neem ik dus eerder kleding voor 4 dagen mee.

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.133
    113
    Sorry, maar ik ben het ook met je man eens.
    Zou kleding meenemen die je verschillend kunt combineren zodat je niet dezelfde setjes aanhebt.

8. Ballon

Ballon Niet meer actief

Nou dit dus. Heb wel wat beters te doen. Namelijk met een boekje en een wijntje op mijn strandbedje te liggen!

9. rums

rums Niet meer actief

Durf het haast niet te zeggen maar ben het met je man eens haha

10. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik snap je wel hoor! Ik heb ook altijd te veel mee. Wil daar bedenken wat ik aan doe en wil ook voor meerdere weer types kleding bij me hebben. Sowieso in een hotel vind ik kleding laten wassen veel te duur en als ik wel goede mogelijkheid heb doe ik hoogstens wat ondergoed oid.

Verder koop ik ook op vakantie vaak nieuwe kleding en doe die dan ook direct aan natuurlijk. Dus gaat veel van de meegebrachte kleding thuis zo weer de kast in.

Ieder jaar neem ik me wel voor minder mee te nemen, maar lukt nooit. Bij man gaat het trouwens precies hetzelfde, haha

En mijn man de was laten doen is echt een goed idee. Dus hij heeft er niet echt wat over te zeggen, haha

11. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.030
    2.385
    113
    Als t geen lekker weer is en je moet het op een klein rekje drogen buiten (bijv in caravan) dan droogt t voor geen meter en zou ik meer pakken. Als je daar binnen kan drogen en t zijn fatsoenlijke wasmachines dan was ik daar wel

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heb je thuis nooit 2x hetzelfde aan dan ik 2 weken?

Dan heb je wel heeeeeeeel veeel kleren :p

Ik ben het ook met je man eens :)

13. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik ben ook voor team man (maar ik draag thuis ook meestal dingen die er hetzelfde uitzien)

14. Manque

Manque Niet meer actief

Eens met je man. Sterker nog, ik vind het fijn om de was te doen tussendoor. Ik heb graag alles schoon, zodat ik 's ochtends nog kan kiezen wat ik aan wil.

Maar weet je... hij kan dat ook he, zo'n machine aanzetten. Mocht je er echt geen zin in hebben.

Roos12 vindt dit leuk.
  15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind een wasje draaien op vakantie prima, ook wel fijn dat ik dan thuis minder was heb. Maar als er geen optie is dan was ik niet, ook geen probleem.

Dezelfde kleren dragen interesseert me dan weer helemaal niets.

16. Suddenly3

Suddenly3 Lid

2 jul 2017
    21
    6
    3
    Vrouw
    sorry ik ben ook voor team man. ik heb meestal maar een setje of 3 korte kleding, een of twee jurkjes en een lange broek en een vest mee op vakantie. voor de kids wel iets meer maar ook niet veel meer. qua handdoeken ook meestal maar twee. alleen ondergoed heb ik wel meer bij. nou ben ik wel van het type in een badkuip kan je ook wassen en dat is ook best leuk dus ik ben hier een uitzondering.

17. tuc

tuc Niet meer actief

ja ik draag een rokje of shirtje wel eens 2x maar in een andere combinatie dan.
    Dat kan op de camping ook, maar dan heb ik toch meer bij dan voor een week kleding.

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij gaan 2 weken weg en ik neem 4 A 5 setjes per persoon mee. Ik Was dus ook op de camping. Als het alleen om de geur gaat dan doe ik het gewoon ff in de wasbak van de caravan of een emmer, en anders gebruik ik wel een keer de wasruimte. Ik ben het dus ook met je man eens haha sorry!

19. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Zijn wij de enige als ik zeg dat ik niet was , maar wel een keer hetzelfde aandoe??
    Wij staan 2 weken op een camping en een korte joggingbroek heb ik gerust de hele week aan. Als we stadje gaan bezoeken heb ik daar nettere kleding voor, genoeg om te combineren, maar wel om 2x te dragen... de helft van de tijd heb ik mijn bikini aan en lig ik op een badhanddoek. Zo vies wordt de kleding dus niet.

Ik heb geen kinderen, misschien is dat het verschil

20. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.690
    113
    En wat dan nog de mensen kennen je toch niet. Plus ik let echt niet op wat iedereen draagt.

Dit jaar gaan wij met het vliegtuig op vakantie. Dochter haar spullen moeten ook mee dus nemen wij minder kleding mee. Ik loop toch vaak in het zelfde jurkje omdat die het fijnst zit. Overdag zwemkleding aan dus aan het eind vd vakantie heb ik altijd schoon goed nog in de koffer liggen.

Deel Deze Pagina