kleding op vakantie, ben ik een zeikerd?;)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    We zitten nu op de camping en ik had al minder meegenomen dan andere jaren. Hebben toch al 2 wassen gedraaid. S ochtends erin gooien als we broodjes halen. 45 min later terug om het eruit te halen en laten drogen op het rek.

Volgend jaar ga ik echt maar voor een dag of 4 kleren meenemen. Hebben toch steeds dezelfde kleren aan merk ik.
    Ik steeds dezelfde 3 of 4 jurkjes. Mujn dochter ook en de heren lopen in zwembroeken met shirt of een korte broek.

Maar tuc...doe je thuis ook niet dezelfde kledi g een week later weer aan dan? Hoe lang moet er dan tussen zitten?

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier net terug van 12 dagen Portugal en kinderen hebben hooguit 4 setjes gedragen haha.
    Oudste dochter maakte al een gekscherende opmerking dat ze volgend jaar wel gewoon een Albert Heijn tasje meeneemt met haar spullen, wel zo makkelijk.
    Nu is het daar natuurlijk snikheet en wandel je doorgaans enkel in je badkleding rond maar om nu voor op een camping voor iedere dag een schone set aan te trekken lijkt me wat overdreven ;)

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.496
    13.968
    113
    Vrouw
    Hier zijn we nu onverwacht 4 dagen tussendoor terug in Nederland (ivm crematie), en wat ben ik weer blij dat ik veel te veel kleding mee had. Heb nu gewoon letterlijk wat kleding in de koffer gegooid en mij niet druk hoeven maken of ik wel genoeg kleding had en of moest wassen. De andere helft heb ik gewoon in ons huis in Spanje laten liggen. Niet dat we daar veel kleding nodig hebben momenteel, het is daar elke dag weer kiezen tussen de bikini's.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Update:p
    We zijn inmiddels een week weg, en nog een heerlijke week te gaan in dit mooie land. Maar heel eigenwijs heb ik toch op mijn manier gepakt (dus meer dan genoeg mee) en daar ben ik erg blij mee. Het weer varieert hier van 25 graden met zon tot 19 graden met regen. Aangezien wij op een camping staan zijn de kinderen de hele dag buiten en ziet de speeltuin er na een dagje regen niet zo fraai meer uit, maar kunnen de kinderen naar hartelust spelen omdat ik voldoende gepakt heb maakt dat niks uit. Ik heb nl echt geen zin om op mn vakantie elke dag handwasjes te gaan doen. We zien thuis wel hoe het uit de wasmachine komt;)
    En ook daar hangt nog genoeg, want ik heb dus voor 2 weken kleding gepakt en toen mijn man voor vertrek nog wat schone was opruimde vroeg hij wanneer ik de kleding van de kinderen in ging pakken:roflmao::D haha hij kon dus niet zien dat er al voor 2 weken kleding uit was:o:.

Caithy en MMarianne vinden dit leuk.
  5. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Toen heb je hopelijk wel gezegd, dat je nog niet klaar was hahahahhahaa
    Goed gedaan!!!

tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina