Vl heeft altijd kleren naast bed en bij het voeteneind liggen. Dit zijn kleren die hij nog een keer aan kan doen. Ik word er inmiddels nogal gek van. Naast zijn kant van het bed is er niet veel ruimte om iets neer te zetten. Onze slaapkamer is altijd rommelig en wil daar graag verandering in. Iemand tips om dit netjes te kunnen opruimen? Met foto zou helemaal mooi zijn.
aparte verdeling in je kledingkast en daar terug hangen..schoon genoeg om nog eens te dragen dus schoon genoeg om in de kast te hangen........... Wel even in de gaten houden hoe lang het er hangt, na een week niet gedragen toch hup in de was!
Helaas zal dat niet lukken. Hebben kleine kledingkast voor beide dus geen plek daarvoor. Bedankt voor de tip.
Oeh klinkt heel bekend haha. Soms schop ik gewoon alles onder het bed, wat aan zijn kant ligt. Totdat ie begint te klagen dat ie geen schone kleren/ondergoed heeft...dan zeg ik, kijk maar eens onder het bed Wat niet in de wasmand gaat, wordt niet gewassen. Niks om aan te trekken, moet je je rommel maar op ruimen! Maar snap je wel hoor, het is heel irritant! Ik heb twee wasmanden staan (een voor ondergoed/handdoeken en een voor gewone kleding), en dan denk ik oh, ik hoef nog niet te wassen. Totdat meneer een opleving krijgt en alles in de wasmand gooit...dan kan ik ineens drie wassen achter elkaar doen Misschien een leuke wasmand aan zijn kant zetten, waar hij alles in kan gooien, en dan moet ie zelf maar uitzoeken wat schoon en vies is?
Aan mijn kant van het bed hangt in sierletters( rvs) 'Her' en aan zijn kant 'His'. Hier zitten drie haken aan waar dus kleding aan gehangen kan worden. Gekocht bij een interieur winkel. Kan evt morgen een foto maken
Bij ons staat er een wasmand aan zijn kant van het bed en raad eens waar die al zijn kleding laat schoon of vies? Juist er naast. Al zou ik 10 wasmanden/bakken neerzetten hij gooit het er naast. Ik heb het opgegeven
Voor mijn man heb ik een stoel neer gezet waar hij zijn kleren op kan leggen. Ik was in het weekend en elke vrijdagavond vraag ik aan hem of hij zijn kleren uit wil zoeken. Kan ik op zaterdagochtend meteen aan de slag.Was ook alleen op zaterdag. Iets vergeten in de was te gooien is pech, moet dan maar een weekje wachten.
Wij hebben een aantal dubbele kapstokhaakjes achter de slaapkamerdeur aan de muur bevestigd. De deur staat altijd open dus als er wat hangt, hangt het uit het zicht Deze: https://www.karwei.nl/assortiment/marit-hanger-dubbel-zink/p/B247315?q=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2f%24s%3dhaken%2ffh_item_type%3d%7bproduct%7d%26fh_refview%3dsearch%26fh_lister_pos%3d26%26fh_view_size%3d20%26fh_start_index%3d20%26fh_secondid%3db_product_b021247315
KLeding die nog een keer gedragen kan worden gaat hier gewoon weer terug in de kast. als het schoon genoeg is om nog een keer te dragen dan is het ook schoon genoeg om terug in de kast te gaan. dochter heeft vaak iets aan gehad wat nog helemaal schoon is. dat word opgevouwen en opgeruimd.
Ik zou idd een stoel neerzetten of een wandkapstokje ophangen. Wel even met hem overleggen wat hij zelf het liefst als oplossing ziet (als ze er zelf wat voor voelen voor de gekozen oplossing is de kans op meewerking groter). Mocht hij het dan nog op de grond gooien dan zou ik het onder zijn bed schoppen en zn was niet meer doen