kleding overdag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Djem, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djem

Djem Lid

20 sep 2007
    21
    0
    0
    Hallo,

Wat voor kleding hebben jullie kleintjes aan overdag?
    Mijn zoontje is nu 3 maanden en heeft een broekje, rompertje zonder mouwen en een shirt met lange mouwen aan. Ik vroeg mij af of dat wel genoeg is nu het kouder wordt. Ik heb al rompertjes met lange mouwen gekocht. Moet hij die nu al aan? Of moet ik dikkere truien kopen? Wel trek ik hem altijd slofjes o.i.d. aan.
    Ik was even benieuwd.
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Djem.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat ligt heel erg aan je kindje. Het ene kleintje is van zichzelf erg warm en de ander niet. Regelmatig in zijn nekje voelen of het niet te koel is.

Ik doe Louise ongeveer hetzelfde aan en als we naar buiten gaan een deken erover, in de lodger en/of een mutsje op. Ik ben bang dat als ik haar nu al zo warm ga kleden, dat ze er wanneer het echt koud wordt niks meer aan heeft.

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Je kunt hem anders ook een rompertje met lange mouwen aan doen en een shirtje erover.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian draagt ronper met korte mouw, broekje, longsleeve of sweater of dunne trui en slofjes. Dit is warm genoeg hoor! Mag aannemen dat het binnen niet koud is ;) Gewoon aandoen wat je zelf ook draagt is altijd goed.

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Morgen dan even op zoek naar hoge leren laarsjes, een legging en een tuniek voor hem :p (sorry, flauw hehe)

6. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

als jij het weer vind voor kort mouw geef je hem dat aan, vind jij dat te koud?! dan geef je hem iets warmers aan!
    ik geef civan nu truitjes met lange mouw aan..

7. Hester

Hester Niet meer actief

Onze baby draagt hetzelfde als die van jou (broekje, sokken, rompertje zonder mouwen en een shirt met lange mouwen) en soms als ik denk dat hij het koud heeft een sweater met capuchon erover. Staat ook nog eens leuk :)

Buiten doe ik hem een jasje aan over zijn shirt.

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    :p

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun heeft nu romper met lange mouwen shirt met lange mouwen lange broek, sokken en binnen sokpantoffels buiten schoentjes en een dikke jas..(zomerjas met vest erin)
    en als het straks weer warm word...wat voor weer hebben we.... dan nog een tshirt met een romper met kange mouwen..staat nog stoer ook ;)

10. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Nu het vaker regent en minder warm is ben ik overgestapt naar rompertjes met lange mouwen.

Gr,
    Danielle

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier ook rompers met lange mouwen en longsleeve shirts. Naar buiten krijgt hij een extra vestje en sinds gister ook weer een mutsje, vanwege de wind.

Deel Deze Pagina