Kleding overnemen: rooklucht....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandana, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ga het morgen nog ff luchten en dan nog maar eens een tweede keer wassen. Erg hardnekkig...

2. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    daar heb je helemaal gelijk in en ook daarin vind ik dat mensen "doordraaien". Weet je vroeger waren er helemaal geen problemen en nu.....hihi mensen zijn gek geworden. Als jij eens wist hoeveel er gesjoemeld wordt in de vleesindustrie, ik geloof over het algemeen echt niet in biologisch, uitzonderingen daargelaten. En inenten tja daar is laats al een topic over geweest........

3. Lisa26

Lisa26 Lid

8 aug 2011
    66
    1
    0
    Ik zou het dan niet meer willen hebben. Blijkbaar ben ik nog een ergere aansteller dan jij ;).

4. nora25

nora25 Actief lid

18 okt 2013
    347
    94
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb ik ook weleens gehad. Uitwassen en een poos voor het open raam of buiten hangen. Over giftige stoffen heb ik eerlijk gezegd nooit nagedacht.

5. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Wassen en klaar ermee. Maar ik ben heel makkelijk, hoor ik vaak om me heen....
    Maar goed als jij je niet prettig voelt, terug geven. Tis zonde als je toch al weet dat je het niet aan durft te doen.

6. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als jij het zo ontzettend goor vindt dan zou ik die doos met kleren gewoon weer retour sturen naar de eigenaar en zelf kleding in de winkel kopen, weet je zeker dat er niks raars mee is.

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Toch alleen maar goed dat je het even checkt . Wie weet zit er wel een heel verhaal achter dat de giftige stoffen wel in het huidje kunnen trokken ofzo , dan sla je jezelf voor je kop als je het niet heb gevraagd ! . Ik weet trouwens niet of het kwaad kan hoor maar vind je zeker geen aansteller .

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    De gemiddelde leeftijd van mensen is niet voor niks zal toegenomen. . Dat komt ook omdat we meer bewust zijn van wat schadelijk is en wat niet .

9. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hahahahahahahahha moeders worden steeds gekker.....

10. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

nee dat komt omdat men vroeger tot je dood ging werkte en er minder goede sociale voorzieningen waren niet omdat men nu er "beter" op let wand de lucht is er niet schoner op geworden de laatste jaren...

11. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    helemaal mee eens. Wat gaan sommigen toch ver.
    hoe verzin je het? google zou verboden moeten worden.

12. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Als de lucht zo hardnekkig is ff een nacht in een emmer water met natuurazijn zetten. Vervolgens nog eens wassen met natuurazijn als wasverzachter. Ik zou ook niet willen dat mijn kind naar rook stinkt.
    De giftige stoffen vind ik wel wat vergezocht.

13. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik vroeger ging stappen en er nog gerookt mocht worden binnen roken mijn kleren ook naar sigaretten maar ik heb toch echt nooit meer wat geroken na het gewassen te hebben. Giftige stoffen van sigarettenrook op je lichaam heb ik nog nooit van gehoord, als dat zo was had ik ook moeten verhuizen buiten het Schipholgebied, dat is ook rommel. Ik vind dat sommige mensen doorslaan in hun ideeen.

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Even goed wassen en lekker buiten laten luchten moet voldoen toch?
    Van die giftige stoffen had ik ook nooit gehoord. Het is eigenlijk een wonder dat wij gezond en wel opgegroeid zijn haha.

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik heb weleens zulke kleding gekregen, waar in huis gerookt werd. 3x gewassen maar kreeg de geur er niet uit. Kleding zag er ook niet uit (kapot, verwassen, vlekken), dus icm met die geur: enkeltje prullenbak.

Vind roken zó vies! Ik zou het dus retour afzender doen...

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Die rooklucht is zeker smerig maar over die giftige stoffen heb ik zelfds nog nooit nagedacht en dat wil heel veel zeggen haha

Deel Deze Pagina