-een berg waxinelicht-houdertjes -2 grote glazen windlichten -allerlei speelgoed en boekjes -glazen en bekers -kerstballen (ja zelfs plastic ballen) en dan gisteren mijn decoratieve wereldbol en vanmorgen m'n kerst-stalletje :x
Een glazen waxinelichthouder haha. Waterbakje van de hond is niet echt "sloopbaar" maar meneer heeft het wel al 2x weten om te trekken... Gevolg natte woonkamer en nat kind haha...
Hihi grappig om te lezen. Op het moment zelf is het natuurlijk minder grappig Ik kan hier niets bedenken. Het zal er nog wel van komen. Hij wordt onstuimiger met de dag :s
Diverse waxinelichtjehouders, speelgoed, boeken, tijdschriften, de shift toets op de laptop (verrry annoying!!) :x, zijn bedje half afgekauwd, pannen.. dat was het ongeveer
Vrij weinig. Ons huis is best dreumesproof. Van de week 1 kerstbal en verder kan ik even niets bedenken.
Mijn oudste in 5 jaar tijd: helemaal niks..echt waar! Mijn zoontje nu 10 maanden: -kerstbal - 2 planten - boekjes van zus - waxinelichthouder ik hou mijn hart vast voor de komende 4 jaar
Ik vergeet nog de grote lantaarn die op m'n vensterbank staat,daar zit nu dankzij Roos geen glas meer in
hier ook nog niets! moet er wel bij zeggen dat we geen planten hebben waar hij bij kan, de salon tafel is leeg en hij eet van plastic bordjes van de ikea! wel in al mn onderzetters van karton zn tand afdrukken achter gelaten
Een bloempot.. En bij mn ouders een glazen onderzettertje op de plavuizen..tja. Verder een aantal blz uit boekjes en tijdschriften. Verder eigenlijk niks, niet moedwillig in ieder geval, als je de blaadjes van de planten niet meerekent...
Boekjes en tijdschriften die van haar zijn.2 drinkbekers en 1 bordje van hard plastic die niet zo goed bestand waren tegen het gooien.verder nof niks