kleding pasgeborene met warm weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalea, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn oudste was een winterkindje, dus warme pakjes en warme wikkeldoeken.
    nu krijgen we een zomerkindje, en ik vraag me af hoe het dan de eerste weken moet? kunnen ze dan korte broekjes en tshirtjes aan of koelen ze dan toch te snel af?

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Vorige jaar was het helemaal niet zo warm, toen ik van mijn dochter ben bevallen. Zij had gewoon rompertje aan en een lekker boxpakje. In haar wiegje lag zelfs nog een kruik.

Ik denk dat je even moet afwachten wat voor het dan is. Je merkt denk ik vanzelf wel, of iets te warm is ja of nee.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa is geboren net voor het warmer weer werd. ik heb haar de afgelopen 2weken lekker in haar romper onder een laken laten slapen. verder had ze een luchtig jurke of een korte broek met een leuk rompertje. ik zou gewoon wat dingetje halen met lange mouwen en ook wat luchtige dingen. dan kan je kijken wat nodig is.
    liefs doris

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

De hele kleine baby's kunnen zichzelf niet goed warm houden,. maar ze kunnen hun warmte ook moeilijk kwijt. vermijd de zon, draag toch lievers iets wat meer bedekt, maar luchtig is. verder heb ik Dano vorig jaar in een slaapzakje te slapen gelegd. en elke avond voor het slapen zijn kamer goed gelucht. en ja inderdaad alleen een rompertje aan is prima. hou de warmte goed in de gaten. gewoon even nekje voelen is het nat dan is het te warm, is het warm en droog is het goed.

Deel Deze Pagina