Help! Ik heb nu al een aantal kledingstukken gehad die na de 1ste keer wassen "raar" uit de wasmachine komen. De oppervlakte van de stof pilt/ruwt. Ik weet neet goed hoe ik het moet uitleggen. De stof zelf is gewoon glad katoen ofzo (dus niet syntetisch maar gewoon zoals een simpel basic t-shirtje) maar zodra het uit de wasmachine komt oogt het ruw en lijkt het net alsof er allemaal hele kleine "bolletjes" op het stof zitten. Komt dit door mijn wasmachine of is dit gewoon domme pech? Mijn kleren kan ik wel overeen komen, dat zijn geen dure dingen maar het is ook gebeurd bij een knuffel en speelkleed van Lief! en die waren samen toch heel duur
Doe je de trommel niet te vol? Dit heb ik nl nog wel eens en dan komt er iets "vast" te zitten tussen het rubber en de deur heb soms de gaten in kleding Dus nu doe ik de trommel nooit meer zo vol
Nee ik heb dat ook wel Volgens mij bij bepaalde samenstelling van stoffen. Laatst een dure trui gehaald voor mijn man. Gewassen zoals het hoort en kwam dus ook met pluisjes of bolletjes weer uit de was...