Kleding prenatal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Boncuk, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boncuk

Boncuk Actief lid

11 mei 2011
    174
    0
    0
    op een wolk
    Hoi dames,

Ik heb een vraagje.
    Ik heb leuke kleding gezien op de webshop van de prenatal maar ik weet niet zo goed hoe de maten vallen. Ik denk dat het ook wel per merk zal verschillen.
    Bestellen jullie ook wel eens van internet en hoe doen jullie dat dan met de maat.

Oh en weet iemand misschien of ze de kleding die ze op de webshop verkopen ook in de winkel verkopen want ik vind de prijzen zo laag bij de webshop.

Alvast bedankt.

Liefs Boncuk

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Lage prijzen bij de prenatal? Vind ik vaak nogal tegenvallen hoor!
    Ik vind prenatal vaak klein vallen, smal vooral.
    Daarbij is het meestal wel van goede kwaliteit, al komt het bij de rompers bv vaak voor dat de drukkertjes eraf gaan en ook de rompers worden snel te klein...

bestel heel vaak op internet, maar steeds bij dezelfde winkels dus dan weet je ook wel hoe de maten vallen... Maar ga nog maar zelfden naar prenatal voor kleding eigenlijk...

3. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Mijn ervaring is ook dat Prenatal smal valt en met wassen kleiner wordt. Ik vind de kleding niet zo fijn. Heb eigenlik de beste ervaringen met H&M, ook nog eens een stuk goedkoper!

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

klein en smal?

en zo zie je maar dat het per kindje verschilt hier vond ik het juist erg groot vallen vooral breed.

hoe kleding valt ligd echt aan je kindje. ik hoef fynn geen kleding aan te doen van h&m want dat zijn net plunje zakken.noppies zit hem wel weer goed dat valt smal.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik vind het op maat vallen (handig he, al die tegenstrijdigheden ) maar vind de kwaliteit slecht. Het word er met wassen niet mooier op

6. Boncuk

Boncuk Actief lid

11 mei 2011
    174
    0
    0
    op een wolk
    dank je wel voor jullie antwoorden.
    Voor de babykleding ga ik dan toch maar naar de winkel dan.

Weten jullie hoe het dan met de positie kleding zit is dat het zelfde??

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind de kleding eigenlijk wel goed vallen qua maat. En de kwaliteit ook wel oke.

Positiekleding kocht ik bijna allemaal bij prenatal. En alle kleding is al 2 zwangerschappen meegegaan, en kunnen nog wel een 3de ronde mee... prima dus!

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    H&M ben ik ook dol op, al ligt het daarbij echt aan het model shirt of het smal of breed valt. Er is een model (geweest) met een soort band van elastiek ondar aan de rand en die bleek wel mooi slank te kleden. Sommige Tshirts, vooral die €5 shirtjes maat 86/92 vond ik erg breed....
    maar dat was eigenlijk niet wat TS vroeg geloof ik hihi...

Nee ik zou idd ook in eerste instantie naar de winkel gaan, bevalt het je kun je de volgende keer online bestellen, maar op een plaatje kan het altijd vertekenen...

Deel Deze Pagina