Pijn van onderen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Carlien, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Weten jullie wat dit is? Heb een continue pijn van onderen, echt pijn! En het maakt ook niet uit of ik ga zitten, liggen, wiebelen, drukken erop.. NIKS helpt!

Ik heb ook wel wat pijn onder in de buik en de rug en liezen, maar de meeste pijn zit van onderen, met af en toe echt felle steken.. Plassen doet ook pijn en er komt maar een beetje, maar ik heb nog maar net op blaasontsteking laten checken, dus dat kan het niet zijn..

Kunnen dit indalingsweeën zijn of komt dat meer met steken? De pijn wordt zo erg dat het zweet me uitbreekt..

Oja.. De baby ligt over dwars..

Gr.
    Carlien

2. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    echt in het schaambot? Dan is het bekkenpijn, is niet een pretje! Zou je VK voor de zekerheid even bellen! succes ermee...

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    In het schaambot, maar ook echt in de vagina, in de plasbuis.. Zelfs een beetje in de anus, echt alles doet pijn.. Met lopen of op de wc zitten wordt het nog erger.. Maar ik kan wel mijn benen nog alle kanten uit bewegen en draaien met de heupen (zoals met buikdansen bijv.)..

Ik heb echt geen idee, maar het wordt met de min. erger..

Ik heb gelukkig wel vanmiddag om 4 uur een afspraak bij de gyn., nou nog even uithouden tot dan.. Ik heb dit trouwens sinds vanmorgen..

Gr.
    Carlien

4. Fien1983

Fien1983 Lid

21 nov 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook gehad!!! Het had bij mij te maken met de indaling. Bij het draaien in bed kraakte de boel. Zodra ze is ingedaald zal het minder worden, maar iedere ochtend is het toch even opstarten. Die steken heb ik ook nog regelmatig. Echt scherpe steken die er ook schijnen bij te horen volgens mijn verloskundige.

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    En hoelang duren die indalingsweeën dan?? Ik heb nou al continu pijn vanaf dat ik opstond om half 8..

Gr.
    Carlien

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nou ben bij de gyn. geweest en het was bij de gyn. wel wat rustiger, ik had alleen nog wat pijn van onderen en dan een stuk minder.. Terwijl ik 's middags echt pijn in de buik en onderrug had en pijn van onderen niet normaal..

Ze heeft mijn baarmoedermond opgemeten, die was vorige week maandag ook nog opgemeten. Toen was die 4,75 cm en nu 3,25, dus die is 1,5 cm gekrompen in een week.. Maar ik hoefde me nog geen zorgen te maken, dat hoeft pas onder de 2,5 cm, maar ze gaan de baarmoedermond aankomende dinsdag nog wel een keer meten voor de zekerheid.

De groeiecho was wel goed, madam lag druk te spartelen over dwars in de buik:)..

Gr.
    Carlien

7. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Nou maar rustig aan doen, sterkte!!

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb het ook, al ruim 2 weken nu erge pijn in het schaambot.

Volgens de verloskundige vandaag komt het omdat de kleine al ingedaald ligt en vast ligt. Alles is dan aan het wrikken enzo.

Deel Deze Pagina