Hallo Ik ben 34 weken zwanger en heb vanaf vandaag buik kramp alsof het mijn darmen zijn zeg maar. Het gaat gepaard met harde buiken..... En is steeds opnieuw aanwezig, heb (nog) niet bijgehouden of er een tijds patroon inzit. Veder heb ik last van hartkloppingen alsof ik 10 km hard gelopen heb zo gaat mijn hart tekeer terwijl ik gwn stilzit heel raar... Herkent iemand dit??? Zijn het mijn darmen en indalingsweeen en gewone weeen???
Ik zou zeggen...Bel je verloskundige!!!! Je bent nog maar 34 weken, die beeb moet nog ff blijven zitten hoor!
hier sinds afgelopen weekend ook die harde buiken die op en af gaan. Ik denk dat het met het indalen te maken heeft....Ook die hart kloppingen zijn voor mij heel herkenbaar. Geen idee wat het is maar wacht gewoon tot mijn volgende afspraak.... Maar als je je ongerust maakt gelijk bellen hoor!
het is gelukkig weer afgezwakt!!! de harde buiken zit ik al vanaf 16 weken mee.... erg vervelend!! Maar blijf de buik kramp in de gaten houden en als het terug komt bel ik met de verloskundige
Gelukkig is het weer afgezakt.. Als het een gevoel is wat de hele tijd terug komt dan kan het wel voor ontsluiting zorgen.. Ik liep zo een hele dag met ontsluitingsweeen en doordat ik de volgende ochtend bloed verloor had ik pas de vk gebeld. Die dag erna beviel ik.. Dus als het gevoel steeds terug komt is het zeker wel iets om serieus te nemen!