Ik wil zeer binnenkort even naar de Primark. Zijn er al mensen geweest voor zomerkleding, voor dames/jongenskleding (3,5 jaar)? Is het wat? Foto's zijn helemaal niet erg Ik moet er een stukje voor rijden vandaar.
ja ik ben een paar weken terug geweest. Ik heb heel veel T-shirts voor mijn zoontjes gekocht. Waren 2 tot 5 euro per stuk en echt leuk. Ook wat broeken gekocht maar die zijn nu nog aan de grote kant. Ik weet niet hoe de kwaliteit is want ik heb nog niks gewassen. Mijn eigen T-shirts zijn nog wel goed na wassen dus ik ga ervan uit dat het met de kinder t-shrts ook is. Wel een Tip. Als het kan ga dan doordeweeks en meteen om 9.00 uur, dan is het namelijk iets minder druk.
Wat een leuke selfie Dames kleding kon ik echt niet slagen... een beetje de standaard primark kleding, die stijl heb ik nu wel weer gezien. Jongens kleding heb ik geen idee van. Heb je er wel vaker kinderkleding vandaan? Let er op dat je van veel dingen een maat groter nodig hebt.. klopt niets van die maten.
Goed te horen! Dat was ik ook van plan Eenmaal op een zondag gegaan... dat doen wie niet nog eens Hahaha dank je denk doe eens wat anders Ja idd dat viel mij vorige keer ook al op. Denk dat ik een shirtje en broek mee neem om te kunnen meten
Ik heb een paar weken terug flink ingeslagen (Kinderkleding). Veel van die kleding is inmiddels al vaak gewassen en nog prima Ik vond het wel meevallen met de maten. Klopte hier aardig
Ik heb wellicht pech gehad maar mijn moeder heeft daar 1x gekocht voor de kids en nagenoeg alles was uit vorm na 1x wassen en 1 broek was met 1x dragen al helemaal pillig
Kinderkleding moet je echt even op de maat letten en het kledingstuk zelf goed bekijken met je zoon in gedachten. Als ik het echt op maat koop is het vaak iets te groot. Dames kleding vergaat snel bij mij. Ik koop heel soms iets als ik het echt niet kan laten. Twee weken geleden nog een hotpants gekocht met Amerikaanse vlag... Ik kon het niet laten.
Ik vind ze zowel voor jongens als meisjes erg leuke kleding hebben. Voor die prijzen moet je geen goede kwaliteit verwachten, maar voor kinderen maakt het toch niets uit, omdat ze het hooguit een jaartje aan kunnen.
Hier truien en broeken en een jas gekocht voor me meid. Goed op letten en gewoon neuzen. Was nog geen 60 euro kwijt voor 5 broeken 3 normale en 2 fleece truien en een jas. En alles ziet er heel goed uit nog ook veel spelen glijden vallen en nog geen slijtage plekken gezien. Voor me zelf net zo vind het echt leuk daar. ze hebben zetjes van 10 euro maar ook broeken van 7 euro etc. Maar mocht het een nieuwe winkel zijn wacht dan 2 weken voor je gaat shoppen want hier was het gekke werk die 2 weken
Hier de al eerder benoemde shirts gekocht van 2-5 Euro. Echter na een paar keer wassen echt een heel rare pasvorm. (niet in droger geweest en niet warmer dan 30 graden gewassen) Heb dan toch liever de HM kwaliteit, blijft mooier na het wassen!
Vorig jaar voor de kleine een aantal t-shirts er gekocht, zijn na vaak wassen nog steeds mooi. Maar net bij de zeeman 4 shirts voor 6 euro gekocht omdat de primark toch elke keer wel een eindje rijden is.
Ik koop best vaak meisjeskleding en babykledingding bij de primark. Lekker goedkoop en de kwaliteit vind ik ook ok. Vooral de spijkerbroekjes en jurkjes blijven mooi. Truitjes en shirtjes blijven trouwens ook mooi. Hier dus goede ervaringen met de kleding.
Beetje leuke mode/prints etcetc dit keer? Vorige keer dat ik er was vond ik het ook iets minder... Ook was er nog niet zoveel voor de kleintje.. Ga trouwens naar de Zaandam vestiging
Ik heb laatst wat rondgesnuffeld in de Primark Eindhoven. Helaas niets kunnen vinden. Ze hadden wel wat leuke blousjes/topjes/shirts. Maar ik heb maat 36/38 en erg grote borsten, alles wat ik paste, ong 6 stuks, zat veel te strak om mijn voorgevel jammer genoeg. En maat 44 ofzo was veel te groot en wijd bij mijn schouders en armen enz. Ik weet niet of de kleding van Primark altijd zo is dat maat 36 of 38 ook standaard op een kleine of gemiddelde cupmaat is gemaakt? Dit probleem heb ik bij H&M en C&A eigenlijk zelden...
pas nog kleding voor de kids gehaald daar. vind alles wel klein vallen. jongste zit hier sinds kort in 98 en moet daar toch echt 104 halen. voor de oudste idem, minimaal 1 (soms 2) maten groter halen. kwaliteit? tja wat kan je verwachten van een tshirtje van 2,-? moet zeggen dat het me nog héél erg meevalt! broeken voor de oudste zitten wel snel gaten in maarja, die is 4.5 dus die kruipt over de grond met vriendjes en vriendinnetjes. hij was 1 weekend bij mn schoonmoeder en kan nu dus nieuwe broeken gaan kopen. bij beide knieen gaten idd 1 belangrijke tip: ga NIET in het weekend!!! Ze hebben hier de winkel op zondag zelfs dicht gedaan op 'verzoek' van de brandweer. het was gewoon té druk en teveel mensen in het pand. Sprak vorige keer een medewerker die blij was er niet in het weekend te werken, ze heeft dat 1x gedaan en dat doet ze nooit meer. dus zelfs medewerkers vinden t weekend vreselijk
Genoeg voor kleine prijzen! vooral veel leuke shirts als je broeken gaat kopen voor de kleine man wel ff kijken of er aan de binnenkant zo'n elastiek ding zit sommige broeken hebben dat niet daar. Ook voor mannen hebben ze leuke shirts enze. De dames afdeling vind je mij niet pas me niet
En de kwaliteit gewoon 1 seizoenetje en dat is het voor die prijs maakt mij dat ook geen drol uit. Tshirt voor 2 euro zelfs spijkerbroeken voor 6 euro nou ga maar lekker buiten spelen hoor schat