Kleding Primark

Discussion in 'De lounge' started by Imensa, Apr 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ja dat had ik vorige keer ook. Gelukkig had ik een riempje. dus daar gaan we op letten dit keer..

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Dit had ik allemaal gekocht en totaal was ik nog geen 100 euro kwijt ;)

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Leuke printjes ook. Daar ging het me ook om... kwaliteit of geen kwaliteit weet ik wel. Het is niet dat ik voor eerst ga. Korte spijkerbroekje is ook leuk zeg. Zwarte schoentjes zijn leuk!

4. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

Nov 5, 2012
    541
    0
    16
    Female
    Mama :)
    Z-holland
    Voor mijn zoontje weleens wat broeken gekocht en tshirts. Voor aankomende zomer alleen maat 98! Shirt gekocht omdat deze er net zo groot uitzien als een 86 van de v en d heel raar.
    broekjes ben ik zeer tevreden over, ga geen 10tje per stuk uitgeven terwijl hij ze kapot kruipt ;)

De dames kleding vind ik wel tegenvallen want ik had een vest gekocht die bij elke wasbeurt groter wordt!

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Ballerina's 5 euro!!! zit een grote strik op :)

6. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Hmmm als ik dat zo hoor over de kinderkleding ga ik toch nog eens terug als onze uk straks uit mt 56 groeit...

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Ja hoor zeker doen is echt wel te doen en zeg nou eerlijk hoe lang dragen ze nou een maat...ik vind het echt zonde om veel geld uit te geven aan iets wat ze maar 2 of 3 maanden aan hebben.

Kijk nu word het op de leeftijd van ons zoontje wel anders maar toch al is het alleen voor buitenspelen ;)

Vind de prijs kwaliteit verhouding echt prima het enige wat ik er niet meer koop zijn onderbroeken en hemdjes die krimpen als de ziekte.

maar ook leuke petjes goedkope zonnebrilletjes, leuke jasjes en bodywarmers

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    herken het korte broekje :p heb m hier ook

9. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Ik kom net van de primark. Ik had speciaal voor deze topic even een kijkje genomen bij de jongenskleding. Ik vind dat er hele leuke dingen tussen zitten. Helaas niet aan gedacht om foto's te maken.

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Wat lief! Ik ga snel heen dus ben benieuwd!!!

Share This Page