Kleding probleem

Discussion in 'De lounge' started by mama van 2 meiden, Dec 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ach... je kan maar een probleem hebben...

Misschien hebben jullie tips. Ik kan nergens leuke kleding vinden.
    Ik ben te zwaar (door de zwangerschappen en de anti depressiva die ik nog steeds slik; na allebei de geboortes een PND). Ik moet nog zo'n 15 kilo afvallen, maar aangezien dit niet heel erg hard gaat wil ik voor deze maat ook kleding kopen.
    Ik heb maat 44 en zoek vooral leuke vesten / truien/ blouses, etc,

H&M gaat echt niet meer lukken; daar is naar mijn idee maat XL voor iemand met maatje 38. :)

Iemand goede tips voor winkels of merken?
    Thanks!!

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nou in maat 44 is genoeg leuke kleding te krijgen (maat 50 is pas problem met leuke kleding, met name kleding die geen decolotee laat zien)

promis heeft leuke kleding, c&a, miss etam, vera mode(a)

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    H&M moet toch makkelijk kunnen met maat 44? Zeker truien en vesten, een L daarvan valt volgens mij echt niet kleiner dan een 44?

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ken het probleem, vind het heel moeilijk om leuke kleding te vinden.

5. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    hier ook een wat grotere maat en ik slaag altijd heel erg goed bij miss etam en M&S. Ook c&a heeft hele leuke kleding in grotere maten.

6. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    miss etam idd...of de BIB collectie van de H&M en daar de kleinste maat van?

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    ART :)

Heb zelf ook een paar maatjes meer (48 zo'n beetje denk ik), en da's de enige kledingwinkel waar ik kom. Maten gaan van XS tot XXXXL, maar 't moet wel een beetje je stijl zijn. Het zijn geen kleren die met de mode meegaan. En tis wel iets duurder dan de H&M (al hebben ze hier in Emmen nu korting, dus misschien bij andere filialen ook).

A.R.T. WEBSITE

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    H&M valt heel smal hoor dames, net als de Sting&Lady Sting..

Ik zou denk ik kijken bij C&A enzo MissEtam miss wat zoeken op google voor webwinkels?:)

9. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    H&M bib collectie is voor grote maten..ik heb maat 50 en kom er prima mee weg..dus misschien daar de kleinste maat van?

10. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Promiss, Liefs Bo van de Wehkamp, Miss Etam. Hier kon ik altijd wel slagen toen ik nog in die maat zat. Gelukkig zit ik alweer geruime tijd in maat 40.

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hebben ze die collectie in alle winkels? tot welke maat gaat hij dan?
    ik ga echt nooit na de h&m met mijn maat 50 omdat ik dacht daar krijg je toch niets...

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    H&M kom ik met m'n 46 nog in hoor... alleen de bovenkleding dan en niet alles, voornamelijk de vestjes en truien dus en soms is het net zo leuk om een vest open te dragen als ie 'trekt' bij de knopen als je 'm dicht hebt.
    Blousjes gaat me daar ook niet lukken, ligt dus echt aan het soort kledingstuk.

Voor broeken in die maat ga ik graag naar de Promiss, of nou ja ik bestelde dat altijd via Wehkamp maar daar bestel ik nu sinds die grap met de extra kosten voor acceptgiro/ruilen uit principe niet meer :)

Miss Etam heeft soms ook leuke dingen, de broeken zitten me niet geweldig (hoewel de positiebroeken weer wel!) maar even goed neuzen en je kan er nog best leuke dingen uit het rek halen.

C&A kon ik vroeger altijd goed slagen, vind ik nu wat minder maar dat zal wel komen omdat m'n smaak veranderd. Ben momenteel nogal zoekende :p

Als je goed snuffelt bij de V&D kun je daar ook een heel eind komen.
    En hééél soms kan ik slagen bij Tuunte (maar valt vaak ook best klein) en bij Ter Stal... alleen van die laatste moet je geen topkwaliteit verwachten, is vaak wel handig voor basics.

Succes, ik weet echt zeker dat er wat leuks voor je te vinden is!!

13. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Miss Etam daar hebben ze soms wel wat leuke dingen.

14. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Esprit heeft ook wel vaak broeken in maat 44.
    Bloesjes etc passen vaak niet.. ook niet in maat 46.

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Het merk S.Oliver gaat tot maat 46. Zou je ook nog kunnen proberen.
    Kan zelf vaak wel slagen bij de Miss Etam en Promiss.
    C&A vind ik bij mezelf heel slecht vallen, dus daar koop ik eigenlijk nooit wat...

H&M B.I.B. heb ik heeeel af en toe maar ik heb met m'n maat 44 vaak dat ik daar pas in maat 48 pas. Qua broeken dan vooral.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Maat 44 is idd prima te doen. merkte zelf altijd dat de kledingmaten er wel waren maar ik mezelf gewoon over lelijk en dik in vond dus hing ik het maar weer terug. vond het ook altijd zonde om veel geld uit te geven aan kleding dus bestelde dan een setje op www.bonprix.nl als ik echt niets meer had.

Inmiddels 12 kg afgevallen en ipv nieuwe kleding maatje kleiner moet ik eerst aan de positiekleding ;)

Share This Page