De miss etam dames weten niks van mode.....het zlefde geld voor winkels als M&S mode die dames staan daar alleen om de winkel netjes te houden en vakken te vullen...............ohhh zeg ik dat nou echt Ik heb een mode opleiding en jrn in een dames kleding zaak gestaan (helaas bestaat het niet meer FOOKS) en daar moesten we alle klanten persoonlijk helpen. Dat word helaas steeds minder. He en met een lekker bekkie en mooie handen heb je al een heel goed begin hoor En ik weet zeker dat je meissie je ook heel goed staat hoor.......hihihihi Leuke mode ass Het is heel moeilijk als je figuur zo veranderd is door de zwangerschap. En dan ben je nu wel een mama geworden je mag er nog steeds sexy en leuk gekleed bij lopen. Ik kan wel een bedrijfje beginnen........shoppen met de pas bevallen mama. Ik weet wel raad met je nieuwe figuur á 25,00 p/u hahahahaha Zal niet weten of er al buro's bestaan.
sloppyslayer: dank je wel! hier kan ik idd wel wat mee enne je mag mij komen adviseren hoor en idd is misschien wel een gat in de markt
@ sloppeslayer, ff serieus, ik denk wel dat je er wat mee kunt. Ik zou namelijk wel een prof kunnen gebruiken om te shoppen, want jeetje, + 15 kg valt niet mee, icm 186 lang en schoenmaat 44... Een ramp gewoon, haha. Nu woon je voor mij te ver weg, maar anders
Ja ik Je kan van triumph hempjes kopen met spagetti bandjes.......die zitten top! Zijn niet goed koop maar ik garandeer dat je er geen spijt van zal krijgen Trendy Sensation Shirt met spaghettibandjes | Triumph Lingerie online kopen | Triumph-Lingerie.nl Deze rollen namelijk niet op en zitten erg lekker.
Ja die is niet makkelijk! Vind dan maar eens een broek die lang genoeg is en een paar hippe schoenen Als je geluk hebt dan kan je net tot mt42 komen. In AMsterdam zit een speciale winkel die dames schoenen in mt 44 verkoopt. Die doet helemaal in afwijkende maten......dus ook dames met mt 33.
Ik heb op een lingerie afdeling gewerkt en hadden daar veel figuurcorrigerende ondergoed dus heb regelmatig voor/na beelden gezien en ik moet zeggen dat het echt scheelt. Vooral als je niet zo een stevige huid hebt, je bent niet dunner maar wel weer mooi strak. Het is trouwens wel zo bij figuurcorrigerend ondergoed dat als het goed is het ook duur is. Geen VD eigen merk ofzo, maar maidenform of triumph. Ik heb een beetje hetzelfde figuur als jij hebt (normaal gesproken dan nu heb ik echt een meeeeega buik ). Ik kocht vaak dingen bij H&M en Vero Moda. Meestal strakken spijkerbroek met een topje dat bij de buik lekker losjes zit met een blazer. Wat je ook veel ziet is van die oversized truien en die helpen ook wel om het één en ander te maskeren. Een beetje zoals dit (is van de H&M site kan je zelf outfits samenstellen kan je ook wel goed inspiratie mee op doen)
sloppyslayer,als ik zo brutaal mag zijn? waar vind ik jeggings die bij 1x bukken niet meteen mijn niet zo strakke billen laten zien?heb je daar tips in?en bedoel je big shoes?
ik denk dat je in de uitverkoop, dus na december goed kan slagen bij duurdere winkels maar voor mooie prijsjes. Bij mij is open 32 favoriet, hebben ze zowel stoere als vrouwelijke kleding. Actie is dan vaak 3 halen 1 betalen! Bij de h&m moet je geluk hebben maar soms hangt er echt wel iets leuks tussen. En basics inderdaad bij hema ofzo. Hoop dat het shoppen een beetje gaat lukken.