Muziekdoosje van een schaap op de maan gezocht

Discussion in 'De lounge' started by SeaShell, Nov 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Goedenavond dames!

Aangezien jullie nogal eens helpen bij iemand die een knuffel zoekt heb ik een vraagje.

Mijn zoontje heeft al vanaf dag 1 een muziekdoosje ( zie foto) nu is het zo dat wij het muziekdoosje denk ik al 10 keer gerepareerd hebben omdat het telkens stuk gaat, en nu waren we op zoek naar dezelfde.

Onderstaande website bied ze aan, maar kan ze volgens hen toch niet meer verkrijgen. nu vroeg ik me af of jullie ze ooit tegen zijn gekomen of weten waar ze nog te krijgen zijn?

BabyBoet.nl - Muziekdoos met pluche maan met schaap

Mijn zoontje blijft maar huilen en ''mama, die!!'' roepen telkens als hij moet slapen :( ben het nu aan het proberen met een muziekdoosje met hetzelfde liedje als degene die hij nu heeft ( twinkle twinkel little star) alleen daar trapt meneer niet in helaas

op het labeltje van het muziekdoosje staat:

Toys
    Postbus 59040
    NL 1040 KA Amsterdam
    item nr 66.0905

Hopelijk kan iemand me helpen :)

Groetjes Danielle

2. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
  3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik zou er gelijk 2 bestellen dan heb je altijd nog een reserve.

4. SeaShell

wauw!!!! geweldig!! nu hopen dat het daadwerkelijk de blauwe is :D echt super bedankt!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ocherrem das wel zielig! Hoop voor je dat hij daar nog te bestellen is! Hij is ook wel erg schattig

6. SeaShell

net gemaild en de blauwe is uitverkocht :( echt jammer! hopelijk kan ik hem nog ergens anders vinden. hij is zo gehecht aan dat ding haha. Hij wil nooit knuffels in bed ( gooit ze eruit ) hij vind er niks aan, maar dat ding vind hij echt het einde..

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
  8. SeaShell

heel erg bedankt!! heb me even geregistreerd op die site, want anders kon je niks bekijken/ mailen voor info. hopelijk hoor ik snel wat

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ja jammer, hoop dat je hem toch snel nog kan krijgen

10. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,889
    19,366
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik zag ze vandaag bij Intratuin liggen! In blauw en roze en inderdaad met "twinkle twinkle little star". Ze lagen bij deze in de buurt van de kassa's.
    Daar hebben ze een hoekje met wat kerstversiering voor kinderen, wat sinterklaasspulletjes en van die bewegende / lachende knuffels. Ik weet niet of andere winkels van intratuin ongeveer dezelfde indeling hebben, maar als dat zo is dan vind je ze dus pas dicht bij de uitgang. (Voordat je je helemaal rot zoekt en ondertussen leuke dingen ziet en bakken met geld uitgeeft... zoals ik vandaag, haha.)

Share This Page