Goedenavond dames! Aangezien jullie nogal eens helpen bij iemand die een knuffel zoekt heb ik een vraagje. Mijn zoontje heeft al vanaf dag 1 een muziekdoosje ( zie foto) nu is het zo dat wij het muziekdoosje denk ik al 10 keer gerepareerd hebben omdat het telkens stuk gaat, en nu waren we op zoek naar dezelfde. Onderstaande website bied ze aan, maar kan ze volgens hen toch niet meer verkrijgen. nu vroeg ik me af of jullie ze ooit tegen zijn gekomen of weten waar ze nog te krijgen zijn? BabyBoet.nl - Muziekdoos met pluche maan met schaap Mijn zoontje blijft maar huilen en ''mama, die!!'' roepen telkens als hij moet slapen ben het nu aan het proberen met een muziekdoosje met hetzelfde liedje als degene die hij nu heeft ( twinkle twinkel little star) alleen daar trapt meneer niet in helaas op het labeltje van het muziekdoosje staat: Toys Postbus 59040 NL 1040 KA Amsterdam item nr 66.0905 Hopelijk kan iemand me helpen Groetjes Danielle
net gemaild en de blauwe is uitverkocht echt jammer! hopelijk kan ik hem nog ergens anders vinden. hij is zo gehecht aan dat ding haha. Hij wil nooit knuffels in bed ( gooit ze eruit ) hij vind er niks aan, maar dat ding vind hij echt het einde..
Basic Products: rammelaars, beren, baby, pluche, knuffels, muziekdozen, schapen, geluid online bestellen webshop hier staat dat alleen de blauwe voorradig is mischien hier proberen?
heel erg bedankt!! heb me even geregistreerd op die site, want anders kon je niks bekijken/ mailen voor info. hopelijk hoor ik snel wat
Ik zag ze vandaag bij Intratuin liggen! In blauw en roze en inderdaad met "twinkle twinkle little star". Ze lagen bij deze in de buurt van de kassa's. Daar hebben ze een hoekje met wat kerstversiering voor kinderen, wat sinterklaasspulletjes en van die bewegende / lachende knuffels. Ik weet niet of andere winkels van intratuin ongeveer dezelfde indeling hebben, maar als dat zo is dan vind je ze dus pas dicht bij de uitgang. (Voordat je je helemaal rot zoekt en ondertussen leuke dingen ziet en bakken met geld uitgeeft... zoals ik vandaag, haha.)