Werken als invalkracht op een kdv...

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb via werk.nl gereageert op een vacature bij een kdv hier in de buurt. Het gaat in eerste instantie om inval werk, maar ik weet dat je bij die organisatie snel vaste uren kunt krijgen.
    Ik heb een relevante opleiding gedaan, en ik kreeg een mailtje dat ze interesse in mij hadden gezien bij c.v. en of ik een sollicitatie brief wil sturen.

Maar nu vraag ik mij af, of ik mijn dochter kan meenemen als ik moet invallen.
    Ben bang van niet....
    Mijn man is alleen de weekenden thuis dus die is er niet als ik aan het werk moet. Mijn moeder werkt veel en onregelmatig, en verdere opvang heb ik niet.
    Hier in de buurt zit ook geen flexibel kdv.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Wil wel weten of het zin heeft om een brief te sturen, anders doe ik al die moeite voor niks.

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hoi, ik werk zelf op een kdv en daar mogen de kids gewoon mee hoor!!!!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Zover ik weet verschilt dat per kdv. Dus de enige manier om daar achter te komen, is om even te bellen.

Zelf zou ik toch de brief schrijven en jezelf presenteren. Mogelijk ben je een hartstikke goede kandidaat en willen ze wel meezoeken naar een oplossing.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb al geprobeerd te bellen...maar op vrijdagmiddag is niemand meer op die afdeling aanwezig....

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik zou daar niet eerst over bellen, maar eerst een brief schrijven (zoveel moeite is dat toch niet?). Als je dan wordt uitgenodigd voor een gesprek kun je het er dan over hebben (of bij een tweede gesprek).

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Bij ons mag je je eigen kind meenemen maar...
    Wel onder de gewonen voorwaarden!
    Vaste dagen, zelfde prijs en op een andere groep.

Als jij als inval gaat werken betekend wisselende dagen, ik weet niet of ze bijd at kdv flexplekken hebben?? Want er moet natuurlijk wel plek zijn bij het kdv voor jouw kindje. Want ze mogen ook voor personeel het max aantal kids niet overschijven!

Meestal als je vast ergens op een kdv gaat werken, hebben leidster kids voorrang en zullen ze dus zo snel mogelijk een plekje zoeken voor je kindje, maar dit zijn dan wel vaste dagen!

kus miek

Deel Deze Pagina