kleding s nachts 27 graden

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mary12, 2 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Hoe slapen jullie kinderen met deze temperatuur. Ik had dochter 20 maanden in bed met luier zomerslaapzak, nou was ze bezweet op hoofdje toen ik ging kijken maar s morgen had ze koele armen en benen. Is het nog gevaarlijk met 20 maanden te warm gekleed zijn.

Deur open op slaapkamer betekend hier ook vroeg wakker, niet dat het veel helpt want het waait amper.Kan de deur dicht met de warmte.

Wat doen jullie aan?

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Onze 21 maand oude dochter sliep gister nacht in een dunne zomer slaapzak met alleen haar luier, ze vond het veel te warm,en is de hele nacht wakker geweest,

Afgelopen nacht alleen in haar luier gelegd met raam open wel rolluik dicht en ze heeft de hele nacht lekker geslapen

3. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Het is hier ongeveer 23 graden op de slaapkamers.
    Gisteren begonnen in een rompertje korte mouw en onder een lakentje.
    Om 23 uur bij het verschonen een slaapzakje aangedaan zonder lakentje erover en hij heeft heerlijk geslapen.

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Dochter had alleen haar luier aan maar vroeg halverwege de nacht om haar deken dus heeft ze onder een dikke deken geslapen. Maar t was snikheet in haar kamertje (ze slaapt op zolder) dus wat mij betreft is ze niet wijs maar goed ze heeft verder prima geslapen dus t zal wel goed zijn zo...ze is ruim 3 dus kan t wel makkelijk zelf aangeven wat ze wilt

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zoontje had alleen luier en ondergoed aan en onder een laken. Dochter alleen een onderbroek aan en die kwam om half 1 vannacht bij ons liggen omdat ze het zo warm had. Wij hadden een ventilator aan het voeteneind staan.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Alleen een onderbroekje. Hij heeft ook zonder laken geslapen.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hiet hemd en onderbroek en laken lag er wel maar hij ging er niet onder.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Een onderbroek, ze hebben hun lakens aan de kant geschoven.

9. susy26

susy26 Niet meer actief

pyjama, uitdoen wilden ze niet

10. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier in romper in dunne zomerzak. Vannacht zonder romper, want het is inmiddels 28 graden op de kamers. Benieuwd of ze op tijd gaan slapen vanavond.

11. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Alleen een hemd en luier

12. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Romper korte mouwen en zomerslaapzak (in koele kamer en aerosleepmatras. Ze is not amused door de warmte, buiten komen we dus amper). Vanavond sproeier op achtergevel, dan blijft het hopelijk koel want het loopt inmiddels wel op, nu al het steen om ons heen warm is. Mocht het hier 27 graden worden, dan alleen luier en lakentje.

13. piepoe

piepoe Actief lid

16 dec 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dochter in luier en zomerslaapzak puckababy, raam op een kiertje en ventilator op standje 1. Ze heeft heerlijk geslapen, en uitgeslapen tot 8.00 uur. Gistermiddag alleen in een luier geslapen tijdens middagdutje.

14. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Mijn peuter wilt per se onder de dekens liggen.
    Tot haar nek opgetrokken.
    Ik krijg het al warm als ik er naar kijk.
    In de loop van de nacht woelt ze de deken gelukkig wel van haar af.

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier zowel dochter als zoon alleen in luier + romper zonder mouwen.. Hier ook 27 graden 's nachts.. Het is nu alweer opgelopen naar 28 dus denk dat we vandaag binnen de 30 wel aan gaan tikken.. Gister bleef het hangen op 29.5..

Ik vind het zelf heerlijk maar nu met de kids heb je er echt niks aan die warmte.. 's Nachts mag het wel wat afkoelen, dat gezweet in bed, blegh..

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier alleen in een onderbroekje, heb 's nachts een lakentje over haar heengelegd.
    Het was gisteravond 29 gr en vanmorgen 27gr.

17. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Alleen in een onderbroek.

18. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste nacht van de warmte was 1 groot drama, uren bezig geweest.

Vannacht heeft ze alleen in een luier geslapen met een mobiele airco op 22 graden en heeft ze heerlijk geslapen. Ze is trouwens 19 maanden.

De jongste heb ik in een romper zonder mouwen laten slapen, ook het lakentje trapte hij weg. Hij is bijna 6 maanden.

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    hier vannacht alleen onderbroek (en luier) geen lakentje of deken maar uiteindelijk wel tussen ons in geslapen

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Haha hier viste ik iemand onder een dekbed EN los hoeslaken vandaan vandeweek.
    Hele bed was doorweekt van het zweet... Dus de avond erna maar geopperd om dat dekbed gewoon even buiten bed te leggen.

Toen lag ze in dr blootje opgerold in een dekbedovertrek.
    Prima... Ze heeft beter geslapen dan ik.

Deel Deze Pagina