Hier een kind van gewoontes, dus het was al een heel gedoe om haar zonder pyama in haar slaapzak te krijgen met alleen een luier. Ik had het wel voorzien en afgebouwd naar zo min mogelijk kledingstukken maar goed die zak moet ze ook wel echt aan, want ze heeft al een aantal keer met haar been vastgezeten in de spijlen van haar ledikant. En ze wou een lakentje. Uiteindelijk wou ze bij ons in bed, perse met laken. Maar dat had ze al snel bekeken, want in haar eigen kamertje was het iets koeler. Het mag van mij wel 10 graad kouder
Hier in onderbroek en hemd. Zonder dekens en lakens ze wilden gisteravond met dekbedslapen pfffffff gek kind. Zoon heeft in een pyjambroek geslapen met dekbed overzich heen maar met ventilator op zijn gezicht. Ook al z.n gek.
Mijn zoontje van 10 maand heb ik in alleen een luier laten slapen. Plat dak en mega grote ramen in de slaapkamer dus lager dan 30 graden word het helaas niet pff. Airco kapot helaas maar gelukkig komt er morgen weer een nieuwe.
Luier en dunne slaapzak. Uiteindelijk bij ons op de kamer in het campinggebedje, want op zijn kamer was het 30+ en durfde er geen ventilator bij te zetten.
baby alleen in luier dochter van 4 alleen in een onderbroekje... Kamerdeur zoals altijd open en allebei een ventilator op hun kamer
Mijn dochtertje (anderhalf) heeft haar kamer op het zuiden. Het is er al 28 graden... Zij slaapt in haar luier met hemd-rompertje in een flinterdunne slaapzak (de buitenzak van de puckabag). Bij mijn oudste is het wat koeler op de kamer. Hij slaapt in onderbroek en hemd onder een dun dekbedje.
Oke.. ik heb hele gekke kinderen. Op hun kamers is het zo rond de 26 graden. Dochter van 5 sliep afgelopen nacht na aandringen van ons met zomerpyjama en dekbed. De nachten daarvoor sliep ze nog in haar winterpyjama en een dekbed met daarin 2 dekbedden (!!). En ze sliep overigens prima hoor, geen last van zweten oid. Zoon van 3 die slaapt ook nog met een winterpyjama en dekbed. Maar hij ligt na een uur altijd boven het dekbed. Maar goed, ik lig ook nog heerlijk onder het dekbed te slapen op onze hete kamer haha.
Onze dochter slaapt met alleen luier aan in haar slaapzak. Mevrouw wil perse verder iets over hebben. We hebben nu dus haar dekbed uit haar overtrek gehaald en heeft ze alleen deze over. 's Nachts trapt ze deze vanzelf weer af
Mijn dochter heeft een luier, onderbroek en zomerpyjama aan. Als het aan haar lag sliep ze gewoon onder haar dekbed, ik heb er 1 af weten te krijgen. Na een uurtje donderde ze wel haar bed uit omdat ze met haar benen buiten boord lag. Echt ons kleine gekkie hahaha. Vanavond gaan we bivakkeren in de eetkamer daar is het t koelst.
Gewoon naakt in luier of onderbroek. Ze slaapt niet in slaapzak hier al lang maar er zijn ook verkoelende slaapzakken van muslin of bamboo
In een luier met onderbroek. En alleen onder een laken, dus zonder het dekbed erin. Toen ze vanochtend wakker werd had ze de lakens natuurlijk van d'r afgeschopt.
Finley slaapt in een luier met onderbroek. Het is hier boven nu dik 27 graden. Aiden slaapt in een onderbroek onder een lakentje. Finley gaat zijn hele bed door en blijft echt niet onder een laken liggen. Mocht hij het koud krijgen, dan krijgt hij een zomerslaapzak aan.
Zoon slaapt alleen in een luier en soms nog met onderbroek. Hij heeft een dun lakentje, maar hij woelt zich vaak naar boven.
Luier met lakendunne slaapzak. Die wil ze persé aan.... Maar ze is niet zweterig of klam. Oudste hemd en onderbroek en laken.
Peuter slaapt in alleen een romper, de kleuters in onderbroek en een t-shirt. Geen lakens, geen slaapzakken, geen dekbedden.