hoi mede mama's, Mijn zoontje draagt met dit koude weer een romper en broekje met een winterslaap en daar overheen een deken. Ik twijfel of dit nou te warm is of niet.. Wat draagt jullie baby met dit koude weer??
Hier een romper korte mouw, pyama lange mouw en een winterslaapzak zonder mouw. Twijfel ook weleens de laatste dagen of ze het niet te koud heeft. Regelmatig wakker maar ze is ook verkouden en last van haar kiesjes..blijft altijd lastig inschatten...
Mm misschien is mijn dochter wel te warm ingepakt dan? Romper korte mouw, pyjama, winterslaapzak en dekentje.... ongeveer 18 graden in de slaapkamer..
Hier hetzelfde maar dan zonder dekentje. Zolang ze niet klam aanvoelt is het prima hoor, vannacht koelt het ook weer af.
Hier een romper korte mouw, een pyjama, een winterslaapzak, sokken en een dekentje, het is ongeveer 17 graden op haar kamer. Als het kouder is (14-16 graden) doe ik een lange mouwen romper aan.
Hier ook romper lange mouw, pyama broek, winterslaapzak met mouwen en een deken. Ze voelt in haar nekje gewoon goed aan
Hier is het zo'n graad of 17 op de slaapkamer. Hij draagt romper lange mouw, pyama lange mouw en winterslaapzak met mouwen. Deken schopt is toch weg, bovendien gaat ie zelfs in die slaapzak nog z'n hele bed door dus dat heeft hier geen nut..
Hier 18 graden in de slaapkamer. Hij slaapt in een romper met lange mouwen en een winterslaapzak. En daaroverheen een deken.
Romper met korte mouw, kleding/pyjama lange mouw en slaapzak zonder mouw met daarover een enkel dekentje. Denk dat het zo'n 18 graden is in z'n kamer. Zn handjes zijn altijd wel ijskoud, vind ik zo zielig maar hij lijkt daar geen last van te hebben'. Verder voelt hij normaal warm aan.
Ik doe haar een romper met lange mouw aan, fleece pyjama en winterslaapzak zonder mouw. Dan in bedje onder een laken en dekentje (tot de schouders). Ik heb het 16 graden in haar kamer.
Hoe kan je weten hoeveel graden het is in de kamer? De verwarming staat altijd op 15 's nachts dus neem aan 15 graden dan??
Op de babyfoon staat het. Bij ons 14-16 graden en romper (kort/lange mouw wisseld per dag ) pyjama winter slaapzak en laken /deken
Hier 14 graden en wordt nog kouder wanneer het vriest. Op dit moment een rompertje korte mouw, pyjamabroek, winterslaapzak met mouwen en een deken. Wanneer het nog kouder wordt krijgt hij ook nog een pyjama trui aan. Eventueel een extra deken er over mocht het zakken onder de 12 graden. Hier smorgens ook steenkoude handjes, maar lijkt er zelf ook geen last van te hebben.
Hier een romper lange mouwen en pyamajasje en broek. Daarover een winter slaapzak. Op de kamer is het 18-20 graden. Ik lees heel veel die nog een deken gebruiken. Dat is hier niet te doen! Hij ligt steeds op de kop in bed. Instoppen heeft ie zichzelf zo los en ben bang dat hij anders onder de dekens terecht komt bij het draaien.
Hier hetzelfde qua kleding, zoonlief draagt ook nog sokken. Op zijn kamer is het 16 graden. Deken gebruikt hij alleen smiddags om eraan te wennen (ik kan hem via babyfoon dan in de gaten houden), maar meneer trapt de dekens van zich af zodra ik de kamer uitloop en kruipt helemaal tegen het hoofdeinde aan.
Romper lange mouw pyjama sokken winterslaapzak met mouw kamer is 17/18 graden Meneertje heeft het vaak alsnog koud maar onder deken blijft hij niet liggen en om hem nou ook nog een trui aan te doen lijkt me wat te..
Hier zomerslaapzak zonder mouwen, romper lange mouwen, pyjamatruitje merinowol en dikke katoenen broek. Kamer is 18-20 graden. We hebben ook winterslaapzak maar ze is heel snel zweterig in dat ding dus dan zou ik de cv bijna dicht moeten draaien in slaapkamer, onhandig.
Hier het raam open met rolgordijn dicht. Romper korte mouw en piama lange mouw erover.. Ze ligt wel bij ons in bed, dus warm genoeg