Ik ben op zoek naar leuke, originele ideeën om het geboortekaartje van je kind te bewaren. Iemand tips?
M’n schoonzusje heeft hem ingelijst samen met het eerste pakje. Wij hebben er zelf nog niks mee gedaan. Staat al twee jaar op het dressoir in de huiskamer. En die van dochter staat er nu naast.
Wij hebben zelf van beide kinderen een doosje met een paar items uit het eerste jaar, dat gaan we binnenkort inlijsten per kind. Ziekenhuisrompertje- en muts (waar op staan "geboren in het ana paveljoen"), geboortekaartje, ballon van eerste verjaardag, klem van de navelstreng, dat soort dingen!
Ik heb voor ieder kind een koffertje met de naam laten maken. Daar bewaar ik dan het eerste pakjes, geboortekaartje, kaartjes voor de geboorte, etc. in. Ik denk dat ik een lijstje snel beu zal raken en wij hebben sowieso weinig ophangen in huis.
Ik heb het kaartje laten schilderen op doek. Dat hangt in hun kamer. Verder heb ik per kind een bewaardoos waar ik leuke of bijzondere zaken in bewaar voor later. Je kunt de kaart ook laten afdrukken op canvas.