Wow... ik vind dat sommige kids echt heel veel hebben. 40 broeken?? Dat kunnen ze dan toch amper aan.?
Hier ongeveer: (winter) 4 rompers langemouw 12 rompers zonder mouw 2 met korte mouw 2 dikke vesten 2 dunne vesten 5 overhemden 8 a 10 longsleeves 2 winterjassen (1 iets dunnere goedkopere en een dikke warme nette) 2 paar schoenen en een paar regenlaarsjes (eventueel boots) Broeken 6a8 (in spijker/kleur/worker). @nijntje Dat andere veel kopen is wellicht waar (ik koop ook te veel naar wat hij nodig zou hebben,maar goed ik heb het en vind het leuk als hij wisselend gekleed gaat) Maar jou lijstje vind ik echt te minimaal eigenlijk.. Op een koude dag een ongelukje met drinken/poep en je kunt haar al niet warm meer kleden als verschoning. Daarnaast als je bijv ziek wordt/kapot wasmachine oid hebt en je kan even een paar dagen niet wassen heb je gewoon niets na een paar dagen.. Maar dat is mijn visie, jij red het er na eigen zeggen prima mee zo te lezen..
3 broeken 7 rokjes 12 longsleeves 6 vestjes 3 paar laarsjes 2 winterjassen 7 jurkjes Maillots/leggings stuk of 15 denk ik, er sneuvelt nog weleens wat hier...
Hier iets van 15 leggings ( wel ook een paar die te klein zijn maar die kan ze nog prima aan als een kortere legging) . Denk 5 broeken 10 korte mouw 4 lange mouw 2 rokjes Verder moet ik nog gaan kopen voor de winter. Ben ik nog niet mee bezig geweest
Alleen spijkerbroeken, he!! Ook nog 8 gewone broeken... Sorry maar wat moet je daar mee? Als je iedere dag een schone broek aandoet dan ben je 44 dagen verder... Je kan alles dan volgens mij maar 2 a 3 keer dragen voor het nieuwe seizoen weer begint.... Ik vind het ietwat overdreven maar goed ieder zijn ding.
Dat vraagt mijn vriend zich ook wel eens af hihi. Ik ben echt gek op shoppen en de spijkerbroekjes zijn zo schattig. Hij heeft veel name it, vingino, Mexx maar ook wel een paar van de v&d en h&m. Vind die kwaliteit alleen een stuk minder. En ja hij heeft de broeken niet vaak aan (zit hij al erg lang in 86/92) Maar hij heeft ook nog broeken van 80 die goed passen. Als jullie het leuk vinden maak ik zo wel even een foto van zijn kast als hij wakker is
@ yummy zo 100 euro voor een kinderbroekje!! maar wel erg stoer monalisa en burberry!!ben er gek op maar 100 euro voor een broekje vind ik wat te ver gaan, maar als je het ken betalen why not
Late reactie maar koop veel bij de hema als 2e gratis is en op de wehkamp in de uitverkoop. Ze is nu 15 maanden en ze heeft inderdaad vaak hetzelfde aan. Nu heb ik wel het geluk dat Ze een nette eter en drinker is dus kleding ook twee dagen aankan. Ik was twee wasjes kleding in de week dus dan gaat het vuile van haar gewoon mee. In inderdaad kan ik 20 shirts en 15 broeken niet betalen. Het is tenminste wel versleten als ze eruit gegroeid is en heb ik plezier voor mn geld gehad. Mijn dochter komt als ze volwassen is echt niet naar mij toe mama toen ik baby was /2 jaar was heb ik te weinig kleding van jou gekregen. Daar heb ik nu nog last van! Ze is van maat 46 in een jaar tijd naar 92 gegaan dus kan aan de gang blijven met kopen anders. Heel leuk hoor maar heb er hetgeld idd niet voor.
Euhm... die zijn niet te tellen op het moment... Maar ook doordat ik veel kleding van mijn nichtje doorgeschoven krijg!
Voor onze dochter hebben we ook veel te veel!! Ik koop veel 2dehands en krijg veel. Sommige dingen schuif ik ook zo weer door omdat het dan niet in de kast past, of dat het mijn smaak niet is.
Nijntje.. hah ja dan heb je inderdaad mazzel dat ze zo net eet. Hier elke dag volledig schoon, want het is gewoon vies en soms zelf 2 a 3 x per dag iets schoons. Shirt kleddernat of broek supersmerig. Etc. 2 wassen per week? Hier minimaal 6.. hihi. Ik zit soms wel eens zonder broeken voor zoon zelfs.. hihi
Ik durf btw niet echt vooruit te kopen, vind het zo moeilijk qua maat. Nu weegt ze net 6 kilo bij 61cm en ze is 4,5maand oud. Koop je dan 68 of toch maat 74? Heb het een en ander in 74 gekocht, maar dat ziet er zo mega uit. Maar goed, wanneer wordt het écht winter he...( dus met flinke vorst) Het blijft lastig. Ik koop dus geen hele winteruitzet in een keer.
voor de winter: zoon: 6 broeken 10 shirts lange mouw 3 shirts korte mouw 2 vesten 2 paar schoenen (1 voor net en 1 voor buitenspelen) 2 winterjassen (1voor net en 1 voor buitenspelen) 12 paar sokken 10 rompers dochter: 4 broeken 3 rokken 3 jurken 8 shirts lange mouw 3 shirts korte mouw 2 vesten 5 leggings/maillots 2 paar schoenen (1voor net en 1 voor buitenspelen) 2 winterjassen (1voor net en 1 voor buitenspelen) 12 paar sokken 10 x ondergoed
Wat er mis is met broeken van 10 of 20? Niets. Dat zeg ik volgens mij ook nergens. Ik vind het alleen niet zo mooi. Alhoewel mijn zoon ook echt wel goedkopere broeken heeft hoor, voornamelijk van de WE en die zijn nog geen 30. Ik vind alleen een mooie Diesel, Tommy Hilfiger of Replay/Retour mooier en dus draagt onze zoon dat ook veel. Prima toch? En alles mag stuk en vies. Maar natuurlijk baal ik wel eens als er binnen een week vier duurdere broeken stuk zijn. Vandaar dus ook wat WE broeken voor de bso/school Maar nooit zal ik mijn kind zeggen dat hij niet lekker mag spelen omdat hij iets duurders draagt.
Ik vind jouw lijstje erg weinig. 1x paar dagen ongelukjes en je bent door je kleding heen. Zomerkleding met alleen een romper lange mouw vind ik persoonlijk erg koud. Tenminste, met afgelopen winter had je dat niet hoeven doen. Legging met maillot eronder was nog fris. Mijn dochtertje heeft redelijk veel in de kast hangen. Denk dat ik haar minimaal 14 dagen elke dag wat anders aan kan trekken, zonder te hoeven wassen. Ik vind het persoonlijk niks dat ik MOET wassen omdat ze anders niks heeft om aan te trekken. Net zindelijkheidsperiode achter de rug en was blij dat er genoeg in de kast lag. En (veel) kleding hoeft niet duur te zijn. Ik koop bijna alleen in de uitverkoop en veel van marktplaats. Daar staan echt hele leuke dingen op voor weinig geld. Heb pas nog een hele berg kleding gekocht van een koopzieke mama. Nieuwe broeken met kaartje er nog aan voor 3 euro. Merksetjes voor 7 a 8 euro wst nieuw in de winkel 35 euro kost, wat ik er dus echt niet voor uit ga geven. Maar ook veel van de zeeman. Jongste dochtertje heeft een paar hele leuke setjes van 3 a 4 euro per stuk. Vind het persoonlijk ook leuk als ze niet elke week hetzelfde aan heeft..
Het licht natuurlijk ook aan de leeftijd en hoe je leven is. Zo fiets ik nooit omdat alle afstanden te ver zijn en met lopen zit ze in voetenzak. Zonder jas zweet ze daar nog in in de winter. Zindelijkheid heb je uiteraard meer nodig.
Ik ben Erg benieuwd haha Hier spijkerbroeken van Vingino of retour en voor komende winter baker bridge. Voor de winter drie nieuwe gekocht en hij heeft nog 2 blauwe die goed passen dus 5 voor komende winter. Vind ik al best veel! Wat geef jij gemiddeld per seizoen uit aan kleding!?
Ik koop gewoon wat ik leuk vind, en dat is eigenlijk wel iedere week wat Ik zou niet weten hoeveel ik van wat heb maar ze heeft in ieder geval een goed gevulde kledingkast. Koop ook al wel redelijk wat vooruit. Ze krijgt elke dag schone kleertjes aan (vaak zelfs 2 of 3 keer ivm spugen) en een outfit geen 2 keer in de week Ik koop ook veel tweedehands, had vandaag voor 37 euro; Winterjas zara, roze converse all stars, vestje en shirtje babyface, spijkerbroek en 2 lonsleeves zara, jurkje ducky beau, jurkje van lief, jurkje van h&m en nog een tuniek en een jurkje. Das leuk shoppen