Ik heb in de duuren merken ook kleine gaatjes was bh s en broeken al apart ook in man en mij kleren.dus hoeft niet altijd aan mrrk te liggen.aan wasmachine kunne we niks vinden dus hoe ze erin kome geen idee:x
Ik koop vaak wat basics bij de zeeman en dat gaat heel goed mee hoor. IK heb hier ook jurkjes van ninni-vi of bengh ( je betaald gemiddeld 60 euro per jurkje) ,maar ook daar heb ik wel loslatende naadjes / loslatende applicatie etc gehad. Dus ook bij duurdere merken gebeuren die dingen.
Ik vind shoppen voor mijn zoontjes ook heel leuk maar helaas kan ik niet mega veel kopen zoals ik hier lees.. en ook niet van die dure merken. Hier kleren van c en a, hema, just small en name it. Maar ik koop ook wel eens bij wibra en zeeman. Niks mis mee De oudste heeft. 2blousjes 2truien 10longsleeves 3vesten 8broeken 3paar schoenen 2jassen De jongste mt 62: 7longsleeves 1trui 2vestjes 6broeken 12rompers 62/68 Mt 68 8longsleeves 1vest 1trui 6broeken 3 paar slofjes Moet natuurlijk nog wat bij. Hij heeft nog geen jas Zomerkleren heb ik niet meer mee gerekend
Hier heb ik nog niet zoveel gekocht. Wacht nog even op de kinderbijslag. Moet er nu met 2 kids ook om denken qua geld dus maak het niet te gek. Ik denk dat het zoiets wordt qua aantallen: - 2 jeans - Tregging - 3 gekleurde broeken - 2 spijkerrokjes - 1 spijkershort - 3 rokjes - 4 jurkjes - 2 tuniek - 10 longsleeves - 4 vesten - 2 truien - 3-5 bolero's - 10 leggings - 10 maillots - winterjas - 2 paar schoenen/laarzen Jongste - 2 spijkerbroeken - 2 soepele broekjes - 1-2 andere broekjes - 3 rokjes - spijkerrokje - 3 jurkjes - 7 longsleeves - 10 maillots - 7 leggings - 2 winterjassen (heb ik nog van de oudste) - 1 paar schoenen, binnenkort halen, ze loopt nu net Ik hoop nu het nodige voor in elk geval een week kleding. En in januari in de opruiming nog wat extra voor de leuk
Shirts met lange mouwen liggen er nog van vorig jaar/voorjaar en spijkerbroeken en lange broeken ook nog. Daar gaan we gewoon weer verder in (wat nog past natuurlijk). Ik begin altijd met een jas en schoenen en daarna kijk ik wat er nog aangevuld moet worden. Ik denk dat hij een stuk of 6 spijkerbroeken heeft en nog 2 andere broeken. En verder liggen er nu een stuk of 3 dikkere truien in de kast. De rest vult zich vanzelf langzamerhand wel aan en er gaat weer uit als het te klein is. Verder vind ik 1 jas in de winter wel te weinig, want als je uit moet wassen moet je ook wat aan. Voor dat geval en het buiten spelen koop ik altijd een goedkopere jas of tweedehands.
Bij Zeeman is t of heel goed, of waardeloos. Soms na 1x wassen helemaal scheef of kort, en soms draagt Beer t een heel seizoen, en dan is de vorm/kleur nog mooi.
voor de winter: 10 broeken 10 longsleeves 5 truien 20 hemdjes/onderbroeken en sokken 4 pyjama's 2 joggingbroeken/2 wollen broeken/5 shirts wol(zijde) Totaal geen behoefte aan meer kleding, vind het prima zo, hou niet zo van shoppen thuis loopt hij het liefst rond in zijn "wolletjes" en gaat daar net zo lief mee naar buiten. Sowieso heeft hij wel favoriete kleding dus de rest blijft toch maar ongebruikt in de kast liggen. Hij heeft een hekel aan spijkerbroeken en ik aan chino's (staat hem echt niet) dus dan is de keuze al aardig beperkt.
Haha, dat heb ik helaas niet en mijn dochter helaas ook niet, die vind shoppen ook serieus leuk, als het voor een ochtend of middag is tenminste, incl ergens wat drinken en een broodje eten . Slecht voor je portemonnee, haha
Onwijs gezellig toch! Wij worden er allebei chagrijnig van, teveel prikkels ofzo We gaan wel regelmatig met zn tweetjes bij de hema een bakkie doen maar een heel dagdeel in de stad, trekken we toch echt niet.
Zeker gezellig! We kunnen er ook allebei echt van genieten! Ze vind het ook leuk om iets voor mij uit te zoeken, maar dat vind ik meestal niet zo'n goed idee, heel veel glitters en goud enzo haha. Voor papa kiest ze vaak wel hele leuke dingen
Pfoe, dat wordt gokken... Oudste dochter: 3 Spijker broeken 2 Spijker skinny's 1 Tregging 2 jogging broeken 6 3/4e broeken 5 korte broeken 3 Vesten 1 Zomer jas 2 Spijkerjasjes (blauw & grijs) 1 Bodywarmer 1 Winterjas 5 pjama's 3 badpakken/bikini's/takini's 22 shirts korte mouw/zonder mouw 14 zomer jurkjes 25 leggings 10 rokjes 8 maillots 12 longsleeves 8 jurkjes lange mouw 2 zomerschoenen 1 teva's 1 crocs 1 nette sandalen 1 winterlaarzen 1 regenlaarzen 1 snowboots Jongste dochter krijgt de collectie van oudste dochter en per maat koop ik nog setje of 3/5 nieuw, ze hoeft geen copie te zijn van haar oudere zus.... Maar aan bovenstaande collectie kun je wel zien dat het meeste weinig geleden heeft en nog prima een 2e ronde mee kan . Kleding is voor 90% merk (Noppies, Z8, Lief!, Name it, BFC, Beebielove, Mexx, Esprit) maar vooral de leggings en de maillots heb ik gewoon van de zeeman. Idem het ondergoed, allemaal echt zeeman
1 setje van Z8 (longsleeve, rokje en legging).....moest ik gewoon hebben. 1 winterjas ook van Z8 met muts van Z8. Verder niet echt setjes gewoon wat bij elkaar past. 10 blauwe jeansbroeken, slimfitt en skinny (H&M, Retour en Vingino) 6 gekleurde broeken, slimfitt en skinny (Name It, Cakewalk, H&M en Zara) ongeveer 15 longsleeve´s (Zara, Mim Pi, Name It, Bomba) 8 vestjes/bollero´s/giletje (Frendz, C&A, Jottum, Jilly, Hema, H&M) 3 Jurkjes (Mim Pi, Benneton en Zara) 10 Mailloits (H&M, hema, prenatal) 3 rokjes heeeel veeeel sokken Wil nog wat jurkjes en rokjes erbij kopen. winterschoenen koop ik na de vakantie dus half Oktober. Snowboots van vorig jaar waren iets te groot en zitten nu goed. en nog 2 winterjassen die vorig jaar te groot waren zitten nog goed. Ik koop veel merk in de uitverkoop het gehele jaar door.
koop nooit echt setjes, hij heeft nu iets van 7 shorts, 6 jeans, 4 broeken, 3 joggingbroeken, ( voor de winter nog wel extra aanschaffen) denk 20 tshirts, nog maar een paar longsleeves, alles al bijna te klein...dus dat moet nu aangeschaft worden. Verder 4 sweaters/truien, moet ook nog bijkopen 1 tussenjas, 2 winterjassen, 1 baseball jack, 1 spijkerjas, 2 vesten 6 paar schoenen/sneakers, 1 sandalen, 1 crocs Moet wel echt nog een wintergarderobe aanschaffen, allemaal in de nieuwe maat, en een stel nieuwe laarzen, sneakers, ook nog regenlaarsjes en snowboots, skibroek, nieuwe muts en sjaal en wanten ook enz De jongste heeft echt mega veel, ook doordat hij zoveel van de oudste door kan dragen.
Nog nooit last van gehad, ik heb hier zelfs nog shirtjes liggen die hier voor een 2e ronde mee gaan, die draagt de jongste nu. Kwaliteit van de zeeman is met de jaren echt verbeterd hoor. Natuurlijk zit er wel eens een slecht iets tussen maar dat kan bij iedere winkel voorkomen.
Ik vind het ook erg meevallen. V&D vind ik ook lang niet altijd lang mooi blijven en Hema vind ik vrij snel lelijk worden zelfs. En dan zijn de V&D en Hema niet eens echt goedkoop...bij een shirtje van een paar euro vind ik het niet dramatisch als ik het na een paar maanden weg moet doen omdat het niet mooi meer is (ik had het in de zomer een paar keer ivm de printjes met shirtjes van de Wibra). Ik heb geen idee hoeveel ze precies hebben...maar in ieder geval wel genoeg. Hier gaat de kleding 's avonds de was in, omdat het dan vaak echt vies is, en ik was per kleur, dus soms ligt iets best even te wachten tot het gewassen is. En ik word het snel zat als ik iets meerdere keren per week voorbij zie komen... Luxe probleem, hoor, dat realiseer ik me maar al te goed!
Jeetje als ik sommige opsommingen langs zie komen, dan zijn de kasten hier leeg . We moeten nog shoppen voor beiden, maar dat worden geen mega-hoeveelheden maar juist van die combi-dingen. De oudste kiest toch steeds dezelfde dingen uit de kast, zonde om daar veel voor te kopen. Voor de jongste stel ik het shoppen een beetje uit totdat ze uit haar gipsbroek is, dan weet ik tenminste welke maat er moet komen. De oudste heeft een stuk of 5 (nog wel) goede spijkerbroeken en een tweetal ravotbroeken voor buiten. 2 vesten 2 truien flinke stapel t-shirts skibroek 2 paar schoenen 1 paar snowboots 1 winterjas 1 dik vest bodywarmer jongste stuk of 7 leggings (waarvan een heel stel niet meer zullen passen) 2 spijkerbroeken 1 tricobroek 1 passende rok stuk of 10 t-shirts 2 bolero's 3-4 longsleeves 1 skibroek 1 zomerjas 1 spijkerjas
Mijn zoon van twee heeft: 4 spijkerbroekjes (noppies, tumble and dry, name it) 3 joggingbroekjes (benneton) 4 vestjes (little label, H&M) 7 truitjes lange mouw (H&M, name it, benneton, imps and elfs) 10 paar sokjes Tussenjasje (Hartley, regen en winddicht) Outdoorjasje (Hema) Spijkerjasje (Benneton) Winterjas (Timberland) 1 paar winterschoenen (Blackstone) 1 paar regenlaarsjes Stuk of 10 rompers lange mouw (H&M) 2 pyama's (koeka, little label) Muts, shawl, wanten (Barts Kids) Ik denk dat hij daar de winter wel mee doorkomt. Vooral die winterjas vind ik ge-wel-dig! Kon echt maar met moeite iets leuks vinden dit jaar qua jassen. Schoenen daar en tegen vind ik hemels dit seizoen! (Ook voor mezelf trouwens.. )
Vandaag toevallig nog een setje gekocht (jurkje en legging bij Shoeby......wat een leuke collectie hebben die!!!!)