Wie heeft er een fitbit one stappenteller.

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 16 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    De titel zegt het al,wie heeft zo een stappenteller?
    Ik ben begonnen met weightwatchers vorige week en dit leek mij een handig iets om mischien wat fanatieker te worden met wandelen.

Nu gaat het mij om de fitbit one of zip.
    Ik zou het dan evt met de app willen combineren.
    Voor het eerste gebruik moet je neem ik aan een hoop instellen, kan dit via de app of miet het echt via een computer? Ik heb namelijk enkel een verouderde ipad en een samsung s5.
    Is het in het dagelijks gebruik ook te gebruiken zonder de app?
    En moet je Bluetooth constant aan staan op je telefoon of kan je ook eenmaal per week op de app op je telefoon zetten en lees je het gewoon dagelijks van het apparaatje zelf af.

En nu de laatste vraag , begint ie elke ochtend weer automatisch op nul en zijn jullie er tevreden over?

Ik heb nog wat bonnen van de mediamarkt en mocht ik er goede ervaringen over lezen wil ik hem graag aanschaffen en lekker gaan wandelen.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een surge van fitbit. Erg blij mee 👍🏻
    Fitbit app werkt perfect, synchroniseert makkelijk en alles gaat automatisch. Ook de stappen.
    Dat synchroniseren kan je op automatisch zetten, dan doet hij dat continue. Of alleen als je de app gebruikt. Dus je kan je Bluetooth uit zetten.

Hiervoor een charge hr, ook erg blij mee geweest.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb stappenteller via een app. Alleen nadeel, binnen huis lift tel op tafel en telt hij mijn stappen natuurlijk niet. Zit op ongeveer 8000/10000 stappen per dag. Weekend 4000/5000. Dit dus zonder huishouden en binnen huis.
    Daarnaast houdt het tijd op internet bij, hoeveel ik fiets en auto rijdt ;)
    Beetje de basis zeg maar. Lifelog heet het.
    Zo'n apparaatje lijkt me fijn, ook omdat het altijd de stappen telt dus lees ff mee. Volgens de app loop ik meer dan gemiddeld maar vraag me dan af wat gemiddeld is. Loopt zowiezo elke morgen 1 uur met de hond, breng kinderen te voet naar school en terug en daarna ook naar school en terug met ophalen. Dan middag nog ongeveer half uur met de hond. Echter doe ik veel in huis dus ben benieuwd hoe hoog ik dan wel niet uit kom

Dus lees ff mee. Kun je bijv ook een doel instellen? Volgens de app is 3500 gemiddeld per dag maar dat toch echt bar weinig?

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ze tellen natuurlijk ook alle ouderen, mensen slecht ter been en de mensen mee die een kantoorbaan hebben of vertegenwoordiger zijn.

Deze lopen niet zo veel vooral als je niet dicht bij kantoor in de buurt woont dan moet je er met de auto heen.

Ik denk als je een gemiddelde van de samenleving eruit pikt dat het wel kan kloppen die 35000 stappen.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja je kan een doel instellen. Ik heb 10000 per dag en die haal ik makkelijk.

Deel Deze Pagina