Hi dames! Soms vraag ik me af ben ik echt een van de weinigen die interesse heeft in auto's, en dan niet alleen als vervoersmiddel van a naar b, maar ook echt als hobby? Zoals een ander graag gaat shoppen, tennissen of paardrijden, vind ik het leuk om mij bezig te houden met mijn auto/auto's. (Daarnaast uiteraard ook nog andere hobby's haha) Meer dames die "auto-gek" zijn? Liefs
Hier een klein beetje aangestoken door mijn man Maar niet vergelijkbaar met jou, denk ik, als ik het zo lees... Waar hou jij je allemaal mee bezig wat auto's betreft?
Ik hou van mooie auto's maar dat houdt het dan ook echt bij op hou van geblindeerde ramen, dikke sloffen eronder.. dat maakt voor mij toch de auto. Verder kan ik een auto ook heel goed afkeuren op kleur haha. Een bandje wisselen zal me nog wel lukken maar de rest laat ik lekker aan mijn man over haha. Die had vroegâhh en Renault 5.. hebben we helaas vorig jaar weg gedaan ivm te weinig tijd (moest gerestaureerd worden) Zijn vast genoeg dames hier die er echt hun hobby van hebben gemaakt
Een beetje, ik poets die van ons vooral graag haha. En laten tunen, tinten, nieuwe velgen etc. Maar dat laatste laat ik over aan de prof. Maar bandenspanning en oliepeil controleren doe ik regelmatig, lampen vervangen lukt me ook nog wel. We hebben 'm nu een paar maanden en hij rijdt nog steeds zo lekker 😍
Ja! Ik ben dol op auto's! Ik weigerde dan ook een stationwagen te kopen toen onze sportwagen eruit moest (versleten en er kon geen kinderzitje in). Er zijn wel mooie stations maar ik hou van een kont. En dikke velgen en hij moet een beetje agressief kijken, haha! We zijn voor een mazda 6 sedan gegaan (zie foto). Onze oude sportwagen is nu (waarschijnlijk)te zien in de bioscoop, in de film De Surprise. Gekocht door een bedrijf dat auto's cast voor films. We gaan maandag kijken of hij er ook echt in zit.
Ja leuk! Wij mochten pas een leaseauto uitkiezen. Hebben heerlijk samen alles zitten vergelijken en met auto's wezen rijden... Uiteindelijk gekozen voor de skoda octavia combi in de kleur race bleu met geblindeerde ramen mooie velgen enz. We hebben hem nu een maand en zijn er echt super blij mee. voor de rest ken ik eigenlijk alle auto's wel en hebben we het er geregeld over ook ging ik gerust mee naar de auto rai.
geen station? Ik wil over een paar jaar een Audi A4 S-line station hebben. Model 2013+ Hoe dik. 19 inch OEM Audi RS velgen, schroefset en hij is af. Zo godsgruwelijk dik.
Ja, dan is het ook geen burgerbak meer, haha! Maar ik wil echt een kont. Ik doe trouwens ook het klein onderhoud zelf.
Ik ben wel een auto-gek (geweest, nu geen geld meer voor). Heb 3 getunde auto' gereden, erg leuke en vooral dure hobby Ben wel een liefhebber van de kleinere auto's, een wolf in schaapskleren zeg maar. De laatste was een Fiat Seicento, helemaal uitgebouwd en had een turbo in laten bouwen, was dus super snel want dat weegt echt niks Heel leuk luchtvering laten plaatsen, dus zodra ik parkeerde en de auto uitzette zakte hij tot op de grond onderhand. De kofferbak was volgebouwd met een goede muziekinstallatie, subwoofer, condensator, de hele mikmak. Na mijn scheiding ben ik ermee gestopt, kon het niet meer betalen en had andere prioriteiten.
Je bent niet de enige.. ik heb dr ook echt niks mee.. behalve... De Volvo c30 vind ik toch wel om te kwijlen... die vind ik echt mooi. Maar ik heb een opel corsa en dat bevalt prima. Mijn man heeft een audi a6 en dat vind ik ook wel geinig, maar het hoeft mij echt niet..
Hier nog een auto freak Mijn vorige auto was flink omgebouwd. Ga geen foto plaatsen ivm herkenning Nu al een tijdje een andere auto die al subtiel was aangepast door vorige eigenaar...19" eronder, verlaagd, emblemen eraf, ecu aangepast en dat soort dingen. Echt een wolf in schaapskleren!! Aan mijn vorige auto veel gesleuteld, aan deze een stuk minder. Is ook een stuk nieuwe dus gewoon niet nodig haha.
Hier nog een vrouw hoor Onze dagelijkse auto's zijn tegenwoordig standaard maar wel een oldtimer die we tot de laatste moer uit elkaar gehaald hebben en helemaal is gerestaureerd en nu dus alleen meeting mee rijden Ik ga ook geen foto's plaatsen ivm herkenning
Kom ik aan.....dit is dus mijn liefde voor auto's,het tegenovergestelde van jullie. Ik ben gek met oude amerikaanse auto's. Bekijk bijlage 459410
Ik ben tussen de auto's opgegroeid. Ook nu is het zowel ons werk als (een van) onze hobby('s). Standaard auto's doen me weinig, ook al zijn ze flink verbouwd. Ik ben gek op sportauto's zoals een Lamborghini Gallardo, BMW I8, of bijvoorbeeld een GT40 of Cobra. Pinter, oude Amerikanen doen mij ook heel vaak wat, ook hun geluid kan ik vaak zeer waarderen.
Kan mooie auto's ook erg waarderen. Mijn vriend is ook autogek en die kijkt soms uren op internet naar auto's maar we zijn niet van het sleutelen of die naar die shows gaan. Al is het wel een droom om een Ford Mustang oldtimer te hebben of op te knappen. wij zijn vooral fan van Amerikanen. En mijn droomauto is een Chrevrolet Camaro maar dan wel het nieuwe model. Als ik een dikke geldprijs win ga ik niet voor degelijk maar voor stoer.
Ja ik. Is mij met de paplepel ingegoten thuis. Ben gek van mooie autos en nieuwe modellen hou ik goed in de gaten. Weet alle merken en is ook gewoon mijn hobby. Maar mijn allergrootste liefde is Volkswagen Kever. Ga naar meetings en dagjes weg. Heb er zelf 2 gerestaureerd die helaas weer weg moesten nu ben ik aan het sparen voor een oudere type kever die ik uit zweden wil halen. Gewoon omdat ik dat een keer gedaan wil hebben. Heb meer als 600 miniaturen en eigenlijk teveel om op te noemen. Tja er komt weer een kevertje en hopelijk al gauw. En dan weer lekker sleutelen in mijn vrije weekenden. Verstand effe nergens alleen daarbij heerlijk.
Ja hoor! Maar dan wel zo dat je het niet ziet. Golf zes die wij hebben is getuned maar in eerste instantie op brandstofverbruik. Is een 2.0 diesel met origineel 110 pk. Nu dus 200 pk gekregen en rijdt toch 1:26. We hebben het vliegwiel vervangen voor een vaste, racekoppeling, 1x meer brandstofinjectie en nog wat dingen. Dat ding wat naverbrand (kan even niet op de naam komen) eruitgehaald. Geluid is nu wel iets anders maar al flink wat leuke wedstrijdjes gehad haha. Staat er een gepimpte auto naast je bij het stoplicht en dan zie je ze al kijken van die gaan we eruit trekken. Fout!! De meesten komen wel even een duimpje geven haha. Uiterlijk alleen iets getinte ramen achter en velgen. De aanpassingen motorisch zijn puur gedaan voor slijtage en brandstofverbruik. We rijden 100.000 km per jaar ermee. De snelheid is een leuke bijkomstigheid. Het geld wat erin zit is er dus allang uit omdat het brandstofverbruik zo goed is nu. Dat was 1:16