Mijn vensterbank is nogal leeg. Maar ik weet niet goed wat ik erin wil zetten. Heb jij een vensterbank met leuke decoratie, showen maar!
Hahaha, ik kan je een foto van onze keukenvensterbank sturen? Dat is enkel nog beton met pur-schuim Voor hebben wij wat planten, een fotolijstje en een voorradje wierrook staan. Niet heel boeiend...
Ik ben best wel allergisch voor kitsch, dus onze vensterbanken zijn niet zo standaard. Ik plaats geen foto van want het is heel herkenbaar. Wat ideetjes - 1 redelijk grote plant, in een strakke pot - aan de zijkant een extravagante lamp - een sculptuur - een gave vaas waar je, indien je ze hebt, verse bloemen in zet Vooral niet te veel spullen dus. Beter een paar goede eyecatchers dan een vensterbank vol prullaria.
Hier in de hele vensterbank alleen 2 grote witte bloempotten met planten erin. Verder niks, ik hou niet zo van drukke vensterbanken met veel prulletjes
Op dit moment ook een leve vensterbank hier. In korte tijd 2 bloempotten gesneuveld, één met dank aan de kat en de ander met dank aan dochter