Hallo dames, Ik heb even jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar de knuffel van de foto. J. Slaapt hier mee en hij wil er ook niet meer zonder slapen, ik heb er echter maar 1 en ik heb geen idee waar ik er nog 1 kan kopen. Iemand van jullie die het weet? Ik heb hem al op Google gezocht en het via Facebook geprobeerd maar dit heeft helaas niks opgeleverd.
Er is een soeciale site voor knuffels, speciaal voor deze situaties . Moet je even googlen, weet niet meer hoe die heet maar daar staan dus legio knuffels op. Succes, ik ken het probleem
Ik denk wel een tijger. Hij heeft ook maar een klein staartje en geen lange zoals een kat. Ik kan nu geen foto maken want hij ligt nu bij mijn zoon in bed.
ik heb jaren geleden een reserve gevonden op marktplaats. was echt goed zoeken maar wel gelukt. het i dat het merkje/bonnetje er meestal als eerste af is want dat zou het zoeken zoveel makkelijker maken
Gewoon laten wennen aan andere knuffels. Dan blijft er een favoriet maar kan hij straks ook zonder. Wij gaan er vaak van uit dat een paar uur overstuur betekent dat je dan dus door allerlei hoepels moet springen om ons kind maar niet zonder knuffel te laten zitten. We vinden het vaak ook wel schattig. Terwijl we het niet leuk vinden als kinderen eenkennig zojn naar mensen toe. Maar je kunt dit eenvoudig voorkomen of in elk geval een stuk minder erg maken door de knuffelliefde van je kind anders te benaderen.
Ik heb geen merk. We hebben hem gekregen van het ziekenhuis en daar hebben we ook al in de winkels gekeken. Ik denk inderdaad dat hij maar moet gaan wennen aan andere knuffel! In ieder geval bedankt voor het meedenken allemaal.
Wel een beetje eens. Daarom heeft Dafne tot een aantal weken terug nooit met knuffel geslapen. Nu wel, maar telkens kiest ze een andere uit. Wel zo handig! OT: succes! Hoop dat je hem nog ergens kan vinden.
Misschien kan je het ziekenhuis vragen waar de knuffel vandaan komt, of geefeenknuffel.com mailen. Zet de foto op marktplaats met gezocht. Wij hebben ons kind ook geen vaste knuffel aangewend maar ze hebben er wel zelf een gekozen die favoriet is, die heb ik toch echt wel dubbel. Knuffels (en fopspenen) blijven bij ons wel in bed, niet mee naar beneden of naar buiten dat voorkomt veel slijtage en kwijtraken. Alleen bij een logeerpartij of vakantie gaan ze mee.
Die website zou ik ook nog even proberen! Het ziekenhuis daarover lastig vallen lijkt mij ook weer zo wat. Hij mocht hem eerst ook alleen in bed maar de laatste tijd word hij heel boos als dat moet. Denk wel dat ik dat door moet zetten. Nou ja en anders toch echt andere knuffels proberen.