Hm kan haast niets meer vinden, deze heeft mijn dochter maar ze hadden ook wat stoerdere, maar het meeste is al weg al zit er misschien nog wel wat tussen. T-shirt - V&D
Kijk eens bij Billy en Lilly.. Niet heel goedkoop, maar stoer en goede kwaliteit. Mijn dochter heeft deze https://www.billy-lilly.nl/jurkjes-en-tuniekjes/jurkje-elin-red-207.html ze is wel echt juist meisje meisje maar deze vond ze dan ook wel leuk en ik wat stoerder...
Zo grappig die verschillen. Hier een 7 jarige tut die meent dat je noooooit genoeg tule aan een jurk kunt hebben en broeken moeten dragen is zo ongeveer het einde van haar leven. Het woord spijkerbroek (als het om haar kleding gaat, wordt hier in huis niet genoemd Maar ze heeft een stoer vriendinnetje en die heeft heel veel van tom du.
Leuk, lekker veel reacties. @Tuc, tot haar 6e was mijn meisje ook zo, broeken wilde ze niet aan. Veel petticoat, strikjes, frutseltjes, rose, kleurtjes, glitters, noem maar op. Billy en Lilly, ook leuk, maar hoe valt het. Grootste maat is 146/152, als het klein valt, past ze er al niet meer in. Snoopy, leuk, maar gaat maar tot 128 geloof ik, dat gaat niet meer lukken. Flo en Tomdu kende ik ook nog niet, ga ik eens naar kijken. Heb afgesproken met mijn dochter binnenkort eens een dagje stad te plannen om lekker te shoppen, vind ik toch prettiger als online shoppen. Thanks
Ik vind Billy & Lilly goed op maat vallen. Mijn oudste dochter is ongeveer 1.25m en past van B&L het meeste nog wel in 122/128, terwijl ze bij veel andere merken 134 of 140 nodig heeft (en zelfs dat laatste soms te klein is, zoals sommige jurkjes bij Unkk en Mim-pi... ). V&D heeft in de grotere maten natuurlijk ook een hele lijn, met over het algemeen stoerdere dingen dan de lijn t/m 128 (hier dus juist een probleem ).
Hier moeten ze een warm kledingstuk op school inleveren voor het goede doel.. zegt ze... : mama we kunnen mijn broeken weggeven toch ? Die wil ik toch niet meer perse
Dochter draagt hier vaak van d-zine / persival. En name it Die hebben ook vaak wel leuke shirts en mooie broeken.
Moet? Al vind ik het wel een goed initiatief Op vrijwillige basis dan. En natuurlijk mag dat dan iets zijn wat je zelf niet graag draagt
Oh ja sorry, 10 jaar is over het algemeen niet meer maat 128, had niet op de maten gelet. Dochter is bijna 8 en neigt nu wel naar iets stoerder maar wel gecombineerd met een tule glitter rok. Staat leuk bij elkaar. Spijkerbroeken haat ze echt, ze heeft wel gewone broeken van de h&m, stretch zonder knoop en rits en dat vindt ze heerlijk zitten: mama deze broeken zijn wel fijn, die mag je wel kopen als deze te klein zijn