Kleding tips winter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door piccolina, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Haha indd was onbewust ;)

2. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
  3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
  4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Okey dames jullie hebben mij geholpen met ideetjes!

Wat zijn de beste zittende, fijnste aanvoelde maillots merk?
    Ik had vorige winter wat maar elk maillot valt te groot klopt dat?
    hm, hema had ik. Hema was wat aan dunne kant
    Petit bateau zijn lekker dik maar super duur
    Boboli, cakewalk zijn leuk maar zal dat mooi zijn prints met jurkje etc?

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier liefste maillots van H&M vanwege de dikte, hema is idd wat dun. Maar ik doe ook nog wel eens een maillot en daar een legging over, heb je toch een dikker laagje en gewoon leuk onder een jurkje :)
    Binnen dan vaak enkel de maillot, maar voor naar buiten de legging er overheen :)

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vind ook die van de hm fijn. Ze vallen inderdaad groot hoor! Maar ze zijn heel elastisch en rekken lekker mee. Sommige maillots knellen zo bij de dijen, dat zit irritant.

Mijn dochter droeg alleen een maillot buiten. Ze is net als jouw dochter erg actief en altijd aan het rennen en klimmen. Met warme leren laarzen en dikke jas kan het prima.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Beebielove heeft een super fijne spijkerbroek deze winter de jog denim een spijkerbroekje van joggingbroek stof, echt ideaal, super rekbaar en super Comfortable. Ze kunnen hier alles prima mee buigen en is ook nog skinny! Ik heb er gelijk twee van gekocht zo fijn zijn ze. Echt geen spijkerstof zoals je je dat voorstelt maar joggingbroek stof echt ideaal. Ook babyface heeft zo'n joggingstof spijkerbroek ook heel fijn.
    Die van beebielove heet 'jog denim' echt super gewoon.

Jog denim broekje blauw

Ze hebben ook erg leuke jurkjes met lange mouwen, lekker wat dikker en slanke pasvorm. En van sweatstof gemaakt heerlijk zacht materiaal.

Navy sweat jurkje met stippen

8. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Maar je dochter is geen 2 in de winter? Ze is nu 17 maanden, tel daar 7 maanden bij op en dan zitten we in april. Of snap ik iets niet? Niet om het een of het ander maar qua maten maakt dat best verschil uit. Ik zie dat ze redelijk gemiddeld is. Mijn dochter is iets ondergemiddeld. Ze is nu 2 en draagt 92 maar ook nog wel 86. Ach ja qua kleren maakt dit eigenlijk niet heel veel uit. Hoewel maat 80 nog net onder baby valt en de kleding dan toch nog iets minder modieus is maar vooral praktisch en comfortabel.

Hier draagt ze veel tuniekjes met leggings. Ik ben ook erg gek op Franse merken zoals Petit Bateau. Blijft goed in de was en zit lekker. Ook Esprit vind ik mooi.

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #29 piccolina, 25 sep 2014
    Laatst bewerkt: 25 sep 2014
    Ja klopt hihi maar is meer om tips te vinden in wat meisjes kleren dan babys zeg maar. Ze is niet zo groot maar qua gedraag wel groot dus ik wil haar wat meer normale kleren aandoen dan wat ik altijd deed legging met longsleeve iets meer meisjes-achtig ofzo daaroom vroeg ik voor 2 jarige tips;)

Hier is ze vandag wat ik zelf zeg maar niet baby achtig vind maar toch legging met trui. Maar wil meer variaties in jurken etc want ze heeft vorige zomer als baby doorgebracht die liep al langs en klimt overaal dus alleen legging en trui en ik had geen ervaring met winter jurkjes en wat onder legging of maillots.
    Daarbij zit ze nooit in buggy dus ik kan winter geen voetenzak om of skipak aan.
    Maar ik heb twee zara jurkjes met lange mouw besteld en bont juletje en dan dat met maillots en naturino schoentjes lijkt mij leuk
    Ben niet zo van laartjes misschien passen met haar keertje toch wel
    Bekijk bijlage 419778

10. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Aaaah wat een schatje! Mooi meisje hoor! Ach en leeftijd zegt niks hoor. Mijn dochter is klein voor haar leeftijd, je zou haar even oud als jouw dochter schatten. Ze is denk ik 1 of 2 cm. groter maar.

Ik heb niet echt veel tips. Mijn moeder is vaak in Frankrijk en die neemt dan hele mooie kleren mee. Om eerlijk te zijn vind ik het daar veel eleganter dan de kleding hier. Misschien een keer een vakantie naar Frankrijk boeken haha? ;)

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dankje!
    Ja ik vind petit bateau ook leuk en andere franse ook kleding
    Indd volgend zomer frankrijk doen dan! Shopping vakantie;)

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wat een popje zeg. Lief hoor. Ik heb ook een (crèmekleurig) bontgiletje van de Zara. Mijn dochter ging 'm heel de tijd aaien, zo lekker zacht vond ze 'm, haha.

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dankje!
    Ja is hier probleem dat ze ook kieskeurig in kleren zijn. Ze wil het eerst zien dan voelen dan in spiegel goedkeuren dan pas is bekent of ze dat aan wil hebben of niet volgende keer. Ze heeft zijn favo kleding die ze soms per se aan wil bijv rode bodywarmer met gele broek of zo kan echt krijsen op vloer als ze die niet krijgt dus soms loopt ze ook in "foute" zelf uitgekozen kleren haha!
    Ben benieuwd naar dat bont giletje of ze dar wat vind.
    Vind zara soms erg jongens achtig maar deze winterseizoen valt war te kiezen gelukkig ;)

Helaas bij hm geen maillot is haar maar gevonden dan maar online bestellen.

14. Eiveo

Eiveo Niet meer actief

Als je voor buiten een lekker skipak hebt hoeft de andere kleding niet heel warm te zijn. Dan kun je haar eigenlijk alles aandoen wat voor binnen warm genoeg is.

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik ben bang dat ik haar in skipak niet inkrijg
    Soms moet ik halfuur haar aankleden omdat ze dus alles terug uittrekt en wegrent wat haar niet bevalt.
    Is skipak echt leuk voor winter en actieve kind? Lijkt mij juist belemmerend in klimmen, rennen??
    Ik had het hier in maat 68 toen ze nog niet los liep vorige jaar, echt maar 1 keer aangedaan vond zelf echt onding toen

16. Eiveo

Eiveo Niet meer actief

Ik had soms moeite om de kindjes (peuters) met skipak weer mee naar binnen te krijgen op het werk. Doordat ze het niet koud hadden waren ze nog heerlijk aan het spelen.

Ook kindjes van 1.5 jaar heb ik heerlijk met een skipak zien spelen. Misschien moet je met de aanschaf even opletten dat je niet een overduidelijk michelin-model haalt. Het aan doen wen je aan, als kinderen goed kunnen staan is dat vrij simpel.

Kun je een afspraak maken met je dochter dat het skipak voor buiten moet, net als een jas zeg maar. Maar dat ze kleding mag 'kiezen', dat maakt dan niet veel meer uit.

Deel Deze Pagina