Hier bijna elke dag schone kleding aan, ondergoed sowieso elke dag schoon aan, een broek kan ze wat mij betreft rustig twee dagen mee doen, vaak is het zo dat als haar kleding nog schoon is en ze de volgende dag naar het kdv moet, ze dit dan nog een keertje aankrijgt omdat ze daar echt als een zwarte Piet vandaan kan komen... .
Hier krijgt ze echt elke dag schone kleren aan. Ik doe dat zelf ook, vind het lekker fris. Daarbij komen er ook maar echt heel weinig dagen voor dat er niet iets geknoeid is...
Mijn dochter is heel schoon maar toch iedere dag schone kleding hoor. Doen wij zelf ook dus zou niet weten waarom bij haar niet.
Héél soms heeft hij een spijkerbroek 2 dagen aan. Maar het is een echte jongen, die niet schuw is van wat viezigheid. Of knoeien, daar is hij ook goed in. Dus eigenlijk elke dag nieuwe kleren aan. Ondergoed en sokken sowieso. Maar als hij heel schoon zou zijn, dan had hij die spijkerbroek wel wat langer aan hoor. Wij doen trouwens ook niet elke dag nieuwe kleren aan. Bovenkleding ( en ondergoed enzo natuurlijk) wel, maar een spijkerbroek gaat hier prima 2 dagen mee.
Hier precies zo. Meisje is geen knoeipot maar draagt wel elke dag iets anders. Een broek of shirt wat nog echt niet vies is, gaat na 2-3x dragen wel gewoon in de was, wel zo fris.
Hier echt iedere dag schone kleren. Onze meid vind het fijn om haar vieze mond aan haar trui af te vegen. En spelen op de grond, dan zit ze vol hondenharen.
Ik denk dat het ook erg ligt aan de leeftijd van je kindje. Louise is al 3,5 jaar en is bovendien erg netjes met eten/drinken. Ze knoeit bijna nooit. Zij heeft haar kleertjes dus regelmatig 2 dagen aan (uiteraard iedere dag schone sokken/ondergoed).
Mijn dochter krijgt elke dag schone kleren aan, ook als het schoon is dan gaat het toch de was in. Ik ben zelf zo opgevoed dus ik weet niet beter of alles gaat s'avonds in de wasmand. Ik vind het ook niet leuk om haar 2 dagen hetzelfde aan te trekken.
Hier ook elke dag schone kleren aan. Ook als heht niet vies is gaat het in de was. Vind het belagrijk dat mijn dochter en haar kleren schoon en fris ruiken.
Echt? Ik gooi mijn broeken en rokjes echt niet elke dag in de was hoor. Gaan gerust een paar dagen mee. Bovenkleding is een ander verhaal, maar dan nog is het niet te vergelijken met kinderen. Kinderen zweten over het algemeen nog niet zoals volwassenen dat doen. De meiden krijgen vaak elke dag schone kleren aan, máár als ik 's avonds zie dat iets echt nog niet vies is krijgen ze het gerust nog een dagje aan.
Shirt echt wel dagelijks, vanmorgen heeft ze het aan gekregen en eigenlijk is het nu al vies. Broeken meestal wel langer.
Hier gaat echt alles dagelijk in de was inclusief pyama's. Ach de wasmachine doet het werk dus veel merk ik er niet van. Enige uitzondering is een spijkerbroek die ik maar een dagdeel (alleen een middagje ofzo) heb gedragen, die doe ik dan misschien wel nog een keer aan. Maar als iets een hele dag gedragen is gaat het de was in
ik viel haast achterover toen mijn kraamhulp mijn zoon iedere ochtend een complete schone set kleding aan deed. ik doe dat dus niet. wel als het vies is of stinkt maar anders gerust 2 dagen aan en ook weleens 3. Nu hij zonder luier loopt (jeeeej!!) wel iedere dag een schone onderbroek.
Hier vaak maar 1 dag want hij knoeit en kleurt en verft.. Maar broeken wel 2 als die nog schoon zijn, ik was ook inderdaad niet voor mijn lol dus alles wat nog kan een dagje krijgt hij weer aan!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe vaak jullie pyama's en beddengoed van jullie kindjes in de was doen. Pyama's gaan hier dagelijk en beddengoed 2x per week maar als ik naar de kleding kijk hierboven ben ik denk ik hiermee ook een uitzondering
allebeide jongens eigenlijk alle dagen schone kleding enkelt eens 2 dagen aan (hangt er vanaf dat het vies is) pyama 1a2 x per week schone aan beddengoed elke week verschonen
Hier hebben ze een broek wel eens 2 dagen aan (als er geen vlekken op zitten), maar shirts/truien iedere dag wel een schone. Pyama's verschoon ik meestal om de dag en de bedden 1 x per week.
Pyjama's gemiddeld 2 keer in de week. Beddegoed misschien 1 keer in de 2 weken? Duurt erg lang voor het bij hen vies wordt eigenlijk.
Mijn zoon kan vaak broeken 2 dagen aan en soms ook de truien. Hij maakt zichzelf ook niet snel smerig. alleen als hij naar de creche is geweest of buiten dan is het 1 dag en gaan de kleren in de was