Ik wou dat ik langer dan een dag met kleding kon doen! Aan het einde van de dag zijn ze zó vies, dat je er volgens mijn oma 'soep van kunt koken'. Dus ja, iedere dag schone kleren. Pyama's ? Mijn zoontje wil alleen maar bloot slapen. Papa en mama slapen bloot dus 'ikke ook nie klere aan bed!'. Mijn dochter doe ik vaak geen pyama aan maar gaat in haar romper met lange mouwen in haar gevoerde slaapzak met lange gevoerde mouwen. Iedere dag een schone romper omdat er van alles aan yoghurt enzo doorheen of onderdoor gelekt is. Smeerpoetsen! Als het aan mij lag deden ze minstens twee dagen met een setje kleren maar je wil niet weten hoe een maillot of een truitje hier eruit ziet na een dag.
ik vind kleding 3 ,4 dagen aan niet echt fris ookal zijn ze schoon doe ik zelf ook niet, 2dgn is de max... mn kleine is ook nog niet zindelijk en er zit toch urine lucht in de romper.. kindjes zweten ook ..neeh bij mij 2 dagen max als ze dan al niet vies zijn
Hier ook elke dag schone kleertjes aan. Haar bedje verschoon ik 1x in de week en haar pyama heeft ze soms wel 2 dagen aan, soms gaat ze weleens gelijk naar bed als ze uit bad komt savonds. Ze komt dan niet meer beneden, waar een hond loopt dus haren etc liggen. Dan doe ik die pyama de volgende dag nog een keer aan. Maar als ze op de grond gezeten heeft, gelegen o.i.d dan wel een schone. En kleren 4 dagen aan, dat vind ik ook niet echt fris..
Hier elke dag schone kleren aan, of ze nou wel of niet viesgemaakt zijn..vind dat wel zo fris en vind t ook leuk me kindje elke dag iets anders aan te doen. Bed verschoon ik 1x per week, pyama heeft ie wel 2dgn achter elkaar aan. Ik vind t niet kunnen 4dgn zelfde kleding aan al is t niet vies, doe ik zelf ook niet.
Meestal elke dag schone kleren ( zeker ondergoed) Soms 2 dagen. Mevrouw wil elke dag gewoon iets anders aan. Echte dame. Julian elke dag schoon. Romper en shirt sowieso. Soms wel twee keer per dag verschonen ( kwijlen of iets doorlekken) Pyjama 2 keer per week en bed gewoon 1 keer per week ( net als bij ons) Julian zijn hoofddee ( hydrofiel) vaker. Meestal 4 keer per week. Soms elke dag.
zijn broek lukt soms wel 2 dagen, romper ook 2 dagen, tenzij vies, maar de rest dat mag zo de was in s avonds dat blijft echt niet schoon.als dat wel zo zou zijn zou hij 2 dagen hetzelfde aan hebben.sokken elke dag schoon. Net als wij ook 2 dagen met onze kleding doen, mits niet vies, op sokken/ondergoed na, bh wel 2 dagen.Ik doe soms wel een ander shirt ergens onder vanwege zweten, maar anders 2 dagen.. ben niet van de wasvoorziening. Colins pjama shirt(slaapzak dus geen broek aan) 2 x per week schoon, hij ontbijt er dus niet in.. gaat s avonds aan en s ochtend gelijk weer uit. Bedden doet de schoonmaakster elke 2 weken. tenzij het een keer vies is natuurlijk.. door spugen of toen zijn wond op ijn oortje bloedde enz.
hier elke dag schone kleding. is meer gemak. moet ze toch wassen voor ze gaan slapen en krijgen dan een piama aan. kleertjes voor smorgens leg ik dan alweer klaar en de kleding die ze aanhadden gaat eigenlijk meteen de wasmand in. niet kijken of het nog kan ofzo gewoon meteen hub weg ermee. alicia kan der kleding prima schoonhouden en anders trekt ze ze zelf meteen uit (al staat ze op straat) is echt een pietje precies. alicia dekt zelfs der eigenbedje recht smorgens als ze wakker wordt nando is echt een smeerboel. trek ik hem nu wat schoons aan dan is het over een uur al rijp voor de stort . zijn bed moet ikook echt elke week verschonen want zelfs die kan hij vies maken .
Hier ook altijd schone kleding. Ik zou het zelf ook vies vinden om 2 dagen in dezelfde kleding te lopen en we hebben kleding in overvloed dus ik zie geen reden om hem 2 dagen hetzelfde aan te doen. Zijn bed verschoon ik 1 of 2x per week en hij gaat 3 tot 4x per week in bad of onder de douche. Op de overige dagen was ik hem gewoon. Pyjama heeft hij meestal 2 nachten aan, zeker niet langer.
hier iedere dag een schoon shirtje/truitje en als we geluk hebben kan alyssa haar broek 2dagen aan. nu is ze bezig met zindelijk worden en loopt ze thuis gewoon in dr onderbroek dus dan kan de broek makkelijk 2dagen. heb helaas niet zo`n schoon kindje, al vind ze het wel erg als ze iets vies maakt. als het aan haar lag had ze 3x per dag schone kleren aan want als er maar een klein vlekje op zit moet ie al in de was van dr. liefs doris