zou het dan eindelijk lukken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door dorisn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben zo trots op mn meisie.
    woensdag heeft ze bij opa en oma bijna de hele dag zonder luier gelopen en ze had alleen een ongelukje toen ze moest poepen (ze was vergeten dat ze geen luier aan had dus lagen er ineens een paar keuteltjes in de keuken toen ze kwam zeggen dat ze gepoept had) en vlak voordat we naar huis gingen had ze geplast omdat ze gehypnotiseerd was door de tv.

gisteren moest ze naar de oppas dus daar gewoon een luier aangehad maar wel iedere keer aangegeven als ze geplast had en savonds onder het eten ook zonder luier.

vandaag was ik hulpmoeder op de psz en is ze 2x naar de wc geweest en is haar luier droog gebleven.
    toen we weer thuis waren heeft ze ook een hele tijd zonder luier gelopen en maar 1ongelukje gehad.
    later werd ze moe en wilde ze op de bank slapen en een luier aan, daar had ze niet in geplast na een tijd alleen had ze gepoept.

ben zo benieuwd of ze het nu eindelijk door gaat krijgen en ook gaat doen.
    we hebben al vaker een periode gehad dat ze er erg mee bezig was maar dat mislukte iedere keer om onverklaarbare reden.

ze wil nog niet op de wc want ze vind het er koud dus heb ik het potje in de keuken gezet met een doos tissues en een prullenbakje ernaast zodat ze ook kan afvegen als ze geplast heeft en het papiertje weg kan gooien.

ben zo trots op alyssa!!!

liefs doris

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zo van de 1 op de andere dag lijkt het wel of ze het door hebben.
    Maar heel goed van haar hoor.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zo was het hier ook, van de een op andere dag. Het is dan ook beter om helemaal geen luier meer om te doen, ook niet als je weggaat. De ongelukjes hier (in totaal) zijn op 2 handen te tellen hoor!

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    als we weggaan vraagt ze zelf nog om een luier.
    alyssa ergens toe dwingen (in dit geval zonder luier weggaan) is vragen om problemen.
    heb het al vaker geprobeert maar dan plast ze in haar broek en wil ze weer een tijd niet op het potje.

morgen moet ik weer werken en gaat alyssa weer naar mn schoonmoeder en ik denk dat ik probeer om haar zonder luier daar naartoe te brengen.
    tis maar een klein stukje lopen en misschien krijgt ze zo het vertrouwen in zichzelf.

wel een hele goede tip trouwens, bedankt.

liefs doris

Deel Deze Pagina