Ik vindt de kleding goed van V&D! Welk merk bedoel je? Ik heb veel van Friendz. Alleen vallen bij ons de mouwen wel erg lang. Maar die rol ik om.
De kinderkleding (dus vanaf maat 92) valt over het algemeen klein. Maat 92 kan al makkelijk aan bij maat 86. Ik neem meestal één maatje groter dan waar ze op dat moment inzitten.
ik vind ze vaak wat aan de korte kant de truitjes. (van nijntje bijv) maar wel goede kwaliteit en heel leuk. jammer genoeg zitten ze bij ons boven en daar kom ik niet zo makkelijk met een wandelwagen.
Zowel jongens als meisjes kleding vind ik altijd aan de korte kant, vooral bij shirtjes. Maar de maat an sich is altijd prima.
Klein vind ik het vallen. Ik had voor Isabella ooit eens een blousje gekocht maat 86. Beetje groter dacht ik. Bij maat 80 paste die dus al goed. Isabella is ook nog eens een tenger meisje. Dus smal en klein. Voor Julian koop ik nooit bij V&D.
Dankjewel voor jullie reacties. Kreeg een aanbiedingsmailtje, maar er is toch niet zoveel keus in Pucks maat. Dus toch niets besteld. tcoh bedankt voor het meedenken
Vind het goede kleding die goed valt. De ene keer wat aan de kleine kant, maar dat ligt aan het soort stof denk ik! Meestal neem ik een maat groter, omdat ze toch zo snel groeit! Maar deze winkel heeft echt leuke kleding !
Ik vind het goede kleding maar het valt klein. Ik moet altijd twee maten groter kopen. En dan ook te lange mouwen. Maar ik vind de kleding wel heel leuk!
Ik vind de truitjes vrij kort vallen, maar verder vind ik het over het algemeen wel goed vallen. En ik heb dan waarschijnlijk de enige twee jurkjes die behoorlijk groot vallen.
de jasjes vallen trouwens wel erg ruim. Vorig jaar had Fleur een zomerjasje maat 80 waarvan ze de mouwen twee keer moest oprollen en ze heeft deze winter een jasje maat 74 aangehad terwijl ze al 86 heeft. jurkjes vallen in de grotere maten niet zo ruim juist weer aan de krappe kant. Was deze winter trouwens goed geslaagd bij de V&D!
hihihi ja klopt, vandaar dat wij hier snel een maat grote nodig hebben. haar bolle buikje zit er veel te strak in anders