kleding van de zeeman en wibra?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anica, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik snap haar punt wel. Jouw kleine groeit blijkbaar niet zo hard, maar die van mij heeft maar 1 maand maat 50-56 gehad ;) Met maand 2 zat hij al in maat 62. Inmiddels heeft ie al de rompers van maat 86-92 aan, maar zelfs die beginnen al te klein te worden. En we zijn pas net 2 maanden over op deze maat rompers!

2. Misswoody

Misswoody Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook een paar rompertjes van Zeeman van € 0,99 (met en zonder mouw). Aan de armen en hals vallen ze wel wat wijd maar verder zijn ze prima en blijven ze best mooi in de was.

Rompers van de Hema vind ik ook erg goed, ze rekken lekker mee. Vooral zo'n aktiepak is lekker voordelig.

Mijn ervaringen met kleertjes van Zeeman en Wibra zijn wisselend. De ene keer is de pasvorm en kwaliteit goed de andere keer is het na een paar keer wassen niet meer mooi of gaat het lubberen (vooral shirtjes van Zeeman vallen nogal eens kort en wijd). Maar ja, voor het geld kun je niet sukkelen.

Met beddengoed van Zeeman en Wibra heb ik geen ervaring maar ik ben wel van plan als mijn zoontje straks een dekbedje mag een overtrekje van Wibra te proberen want ze hebben leuke printjes.

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    zo wat een reacties.
    zowel ik als mijn vriend waren behoorlijk baby's dus ik wou niet teveel maat 50/56 aanschaffen, tuurlijk je weet nooit hoe het gaat maar ik ga ook geen maatje 44 aanschaffen.

super bedankt voor alles reacties!

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    zeeman is echt mn favoriet. De kleine maten tm 86 vallen breder idd (ik heb een meid) vanaf 92 valt t weer smal (de truitjes dan) broekjes vallen weer breed.

Ook moet je goed kijken wat je in je handen hebt. Ik heb eens een romper gekocht maat 62, dat was net zo groot als 86-92 van de hema. Denk een foutje dus, maar dat gebeurt wel vaker. Van de truitjes past de ene 92 wel, de ander niet.

Maar als je ff goed snuffelt en de kleding checkt op evt kleine foutjes dan is het ideaal. Zeker de opruiming.
    Laatst babybroekjes en shirtjes gekocht voor 50cent per stuk, echt geweldig!

5. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Heb ook beddegoed en pyjama's van de Wibra. Geweldig spul. Durf eigenlijk wel te zeggen dat de pyjamaatjes kwalitatief beter zijn dan van de hema. Kleurvast en ook het model blijft erg mooi!!! Alleen de prijs is de helft van wat de hema vraagt.
    Moet binnenkort weer op struin...:p

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind de kleertjes van beiden winkels prima. Zéker voor het eerste jaar, wanneer ze maar zo kort met de kleertjes doen.

En bij twijfel over de grootte van je kindje, zou ik altijd bij één van beiden winkels wat extra, kleine maatjes bij halen. Dan kost het niet té veel, als het voor niets blijkt te zijn, maar heb je het nodig, dan is het leuk dat je ze hebt :) .
    Haar 1e kleertjes hier kwamen van zeeman (shirtje) en hans textiel (gewoon zacht wit broekje) . Gewoon omdat ik dat het schattigst vond (foto in m'n album) .

Ik merk wel, dat het nu ze groter wordt, niet geschikt is voor een 2e ronde. Maar broekjes gaan ook lang genoeg mee. Alleen de maat klopt vaak niet naar mijn idee.
    Leuk jurkje mt 74 (zomerjurkje) van vorig jaar, kan ze denk ik deze zomer nog aan (nu mt 86) . Vorig jaar was het te groot, toen ze verder wel in die maat zat.
    Bij Wibra merk ik dat iets minder.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wibra geen ervaring mee, maar Zeeman bevalt mij echt prima. Rompers heb ik voornamelijk van Bambino (Kruidvat), maar heb behoorlijk wat broekjes en truitjes van Zeeman. Merk eigenlijk geen verschil met truitjes van de Hema, behalve misschien dat er soms wat stiksel loslaat. Maar ook na een aantal wasbeurten ziet het er nog prima uit. En voor die korte tijd dat ze het aankan...Plus dat ze echt wel hele leuke dingen hebben! Gewoon regelmatig binnenlopen en kijken wat er hangt!

Deel Deze Pagina