En dan ziet ze er op 2 van de 3 foto's nog wel zo schattig uit! Maar echt, als je denkt dat ik een kreng ben, dan heb je m'n dochter nog niet ontmoet En m'n zoon is nu al een driftkikker, dus hou m'n hart vast..
Spijkerbroeken slijten hier gigantisch hard. Heb wel eens wat duurdere gekocht, bij de Shoeby, waren hele mooie broeken, die droeg hij dus ook niet zomaar naar school ofzo, was ik wat voorzichtiger mee, maar die gingen sneller kapot dan de broeken van de Wibra en die droeg hij bijna alleen maar. Vanmorgen was ik dus weer heel blij met een nieuwe spijkerbroek van 7 euro bij de Wibra. Hier de afgelopen weken ook alweer 6 kapotte broeken gehad, dus vind het gewoon zonde om er veel geld aan uit te geven. Schoenen gaan hier trouwens super lang mee en slijten bijna niet. Hij heeft nu 2 paar al vanaf oktober en oké ze zijn gebruikt, maar ik vind ze er nog netjes uitzien. Denk dat heel veel ook samenhangt met hoe je kind speelt. Ik heb hier inderdaad ook een peuter van 3,5 die op z'n knieën het hele huis door crosst met z'n auto's, maar heb het idee dat z'n broeken vooral hard slijten door het spelen op het autokleed. En hier per maat maar 1-2 joggingbroeken, maar die zijn hier nog nooit kapot gegaan, dus ik heb ook wel het idee dat die wat steviger zijn, maar die worden hier dus buitenshuis eigenlijk ook niet gedragen.
Ik vind bijna alles met zo'n statement (Fabulous op het been in dit geval) helemaal niks. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Het is momenteel erg populair, maar geheel niet aan mij besteed en een van de weinige zaken die ik veto. Zo zie je maar weer dat smaak erg kan verschillen.
Die sweatpants vind ik ook erg leuk. Ziet er toch anders uit dan een joggingbroek van de zeeman. Primark heeft hele leuke sweatpants. Echt leuk modelletje. Ik koop ze ook voor mijn zoontje, die vindt ze heerlijk zitten. Als ik mijn dochter vraag of ze ook zo'n broek wil kijkt ze alsof ik niet goed bij mn hoofd ben
Ik krijg mijn zoons echt bijna niet meer in spijkerbroeken Die hebben alleen maar van die hippe sweatpants. Ze kiezen zelf alles uit, of ik koop alles in overleg. Dat was een paar jaar geleden wel anders. Toen trokken ze alles aan. Maar ja, dit jaar 11 en 8. Krijgen natuurlijk hun eigen smaak. Vind ik wel erg leuk hoor. Maar ik merk nu al aan de oudste dat hij perse Nike’s wil, en Adidas truien.
Ik heb alleen sweatpants zonder teksten. En de oudste heeft ook sweatpants van de Zeeman en de Wibra, zelfde idee als Ninni Vi (zonder tekst) en Br@nd en voor dat bedrag fijn voor er bij. (y)
Vandaag had mijn dochter een zelfgemaakte tshirt aan naar school. Wit shirt, en daar had ze dieren op getekend en haar naam en die van haar broer op geschreven. Het ding was verschrikkelijk lelijk, maar zij was apetrots. Ik kwam net haar juf tegen in de winkel, en die vertelde ook hoe trots ze haar shirt in de klas getoond had en hoe enthousiast ze verteld had dat ze dit met mij gemaakt had tijdens de vakantie. De juf zei er nog expliciet bij hoe leuk ze het vond dat zoiets gewoon aan mocht naar school van ons. Dan ben ik toch erg blij dat ik daar allemaal geen regels voor heb.
Uuhmm jaa meestal wel, tenzij ze op der crocks naar buiten wilt met -2 Heb een hekel aan dinsey shirts dus dat koop ik al niet, ze is jurken fan dus zolang het een jurk of rok is vind ze het al goed. Koop zelf vaak wat meer exclusieve kleding voor ze dan bijv hm ofzk en dan vind ze gelukkig ook helemaal leuk. Maar een spijkerbroek... vind ze echt niks! En dat respecteer ik dan maar
Ja hoor tuurlijk mag dat. Ze vertelt aan iedereen die het wil horen dat ze een Elsa jurk aan heeft of dat ze K3 is vandaag.
Geen trainingsbroeken hier, zoon heeft niet eens een trainingsbroek. Hij heeft 1 trui met spiderman erop en dat vind ik wel prima. Hij mag kiezen tussen mijn keuzes en vind het tot nu toe allemaal prima.
Zo een zelfgemaakt shirt had ik mijn kinderen trouwens ook wel een keertje naar school aan laten trekken als ze daar super trots op zouden zijn zodat ze het aan vriendjes/vriendinnetjes en juf kunnen laten zien.