De enige kleding van mijn die ik echt echt echt verschrikkelijk vind: zijn werk-spijkerbroeken! Dat zijn echt van die vormeloze hobbezakken - zo lelijk! Vindt hij zelf trouwens ook wel, maar boeit 'm niet omdat ze toch maar voor z'n werk zijn Ik hoop dat ze gauw versleten zijn zodat we een paar mooiere goedkope broeken kunnen zoeken
Die tijden hebben we wel gehad inmiddels Toen ik NooNooman net leerde kennen had hij een té saaie bodywarmer. Te groot, te beige, te lelijk... echt helemaal niks voor een jonge vent van 26. Verder had hij er een handje van om shirts een maat te groot te kopen, vraag me niet waarom... zo langzamerhand verdwenen die shirts one by one en kochten we passende shirts als we weer eens gaan winkelen. Als we nu foto's kijken van toen geeft ie zelf ook wel toe dat dat allemaal écht niet kon
Mijn man draagt nu niets wat ik niet mooi vind. Ik koop ook vrijwel alle kleding voor hem, omdat kleding hem helemaal niks interesseert. Als ik dit niet gedaan had had ie gerust in z'n veel te grote vale O'neil shirt met mc hammer broek van 20 jaar geleden gelopen. (bij wijze van ) Hij vind winkelen dan ook echt hell, als hij een keer mee is, zo 1x in het jaar, dan is het snel, snel, passen en weer weg wezen. Dus even gezellig de stad in zit er bij ons niet in. Jammer voor mij, ik vind winkelen erg leuk.
Zo kwam mijn vriend een paar maanden terug naar beneden in een donkerbruine hele foute ribbroek Hij zei er nog heel trots bij dat hij vergeten was dat hij die had en dat het zo´n fijne broek was bla bla Ik vond het zo´n lelijk ding!! Die dag heeft ie hem nog aangehad omdat ik het zielig vond om die broek af te kraken maar de keer erna heb ik hem verteld dat hij hem maar als werkbroek moet gebruiken omdat ik hem niet mooi vond.
ik koop de kleding van mijn vriend, hij vind alles best. hij draagt wel graag zwart dat vind ik dan weer wat minder. als het aan hem ligt is alles zwart. ik heb wel zwart voor hem maar wel combie's. niet van top tot teen in het zwart meer dus.
Hubbie heeft nog 2 van die vreselijke lelijke pakken in de kast hangen, toevallig had ik het er gisteren nog over...wanneer ik ze naar roemenie mag sturen. Ook heeft hij nog aantal kledingstukken van de jaren 80 ergens op een schap liggen, waar ik af en toe een paar van in de kledingzak gooi...(omdat hij het niet zelf weg doet, heb ik gezegd dat ik het dan voor hem doe..)Kleding die hij de laatste jaren draag stoor ik mij niet aan (behalve zijn motor outfit)
zijn eeuwige t-shirt,, wordt er gek van vooral met wassen en strijken mijn man heeft namelijk mt 6xl ( dit komt door zijn ziekte dus niet aan gegeten hoor ) en hij trekt er elke dag een nieuwe aan , op zich niet erg omdat hij ook veel zweet dan heb je dat wel nodig maar heb vaak meer was van hem dan van mij ,pffffff en wordt gek van het strijken van mt 6xl t-shirt :x voor de rest valt het wel en is hij lekker sportief kwa kleding alleen de boxers die hij draagt zijn oer lelijk maar hij zeg dat het zijn zaakkie goed bij elkaar houd ( o ja en zijn verzameling oude afgetrapte sport schoenen,, mag er niet aan zitten want oo oo een paar die al bijna 7 jaar oud is mag niet zomaar weg gegooid worden ,terwijl hij al eeuwen op nieuwe loopt ??? echt een vreemde tik )
niks eigenlijk, want ik koop zijn kleding en hij trekt braaf alles aan.... en daarbij heeft hij wel smaak....... dusss... anders zou ik het gewoon na verloop van tijd wegmoffelen hoor als het er ECHT niet uitziet... haha....
Mijn man heeft maar weinig kleding die ik mooi vind. Hij heeft veel t-shirts met print, bv met bombing a country near you. Ik vind dat soort shirts passen bij een 16-jarige en niet bij een bijna 40-jarige.
Wat ik niet mooi vind je kan beter vragen wat ik wel mooi vind en dat is 1 blauwe spijkerbroek. De rest vind ik niets aan want dat is allemaal zwart
hier is gewoon de regel, als ik kleding of sokken of ondergoed tegen kom wat zo gaar als een tientje is of er zitten gaten in, gaat bij mij de vinger erdoor en trek em aan gort. de mooiere kleding heeft manlief bijna nooit aan vanwege zijn werk ( Lasser) dus dat hangt of ligt meestal en waarde spul heeft hij niet.
mijn man heeft 1 bloes nou verschrikkelijk ik heb hem stiekem weg gegooit tijdens het opruimen van de kledingkast achteraf moest hij wel om lachen toen hij foto's zag met die bloes aan.. mijn schoonmoeder heeft tot 2 keer aan toe een tshirt laten krimpen die mijn man en ik samen hadden gekocht.. toen we hem lieten zien zagen we al aan haar reactie dat ze hem verschrikkelijk vond (ze zijn nogal ouwerwets..) dus 2 keer laten krimpen nee dat gaat er niet in..
Hier idem.. Heb hem al wel zo ver dat hij donkere nike's heeft ipv de witte. Verder droeg mijn vriend graag Kappa/nike truien etc. Die zijn gek genoeg langzaam aan verdwenen en hebben plaats gemaakt voor leuke polo's en vesten!
Haha klinkt heeeel bekend Heb ik ook wel eens En als mn mams dan langsloopt.. huppa daar gaat mn sok hahahha
Gelukkig heeft mijn man de kleren aan die ik uitzoek maar hij heeft 1 hemd zelf gekocht tijdens een vakantie, zeker 10 jaar geleden. Donkerblauw van het botenmerk Cigarette, peperduur ding was het ook nog en als ik niet oppas draagt ie het nog weleens. Heb het achterin de kast gelegd en nu al een jaar niks meer erover gehoord maar ik durf het écht niet weg te doen
Hier een man die zelf zn kleding uitzoekt, hij zou het echt niets vinden als ik voor hem shop en ik ook niet, hij is volwassen en kan prima zelf uitzoeken wat hij aan wil! Maar ja dan zitten er ook wel eens dingen tussen die ik niet leuk vind. Te strakke shirtjes bijvoorbeeld. Hij vindt dat zn spieren er goed in uit komen, ik vind ze gewoon te strak En soms ook een beetje te "gladde" combinaties.. weet niet hoe ik het anders moet omschrijven..
Ik vind al zijn kleding wel leuk behalve die geweldige looney tunes boxer Die ben ik dan ook perongeluk kwijt geraakt in de was
Oke hier komt ie dan... Toen ik mijn man leerde kennen had hij nog een spijkerbroekje vanuit de tijd dat hij 16 was. (hij was toen 43) En trots dat ie erop was dat hij hem nog steeds aan kon.. Het korte broekje was ook nog eens tot net onder de lies.. Echt ultra kort.. Ik heb 't ding natuurlijk meteen weggeknikkerd waardoor ik nu de held in de vriendengroep ben omdat niemand 't eerder voor elkaar kreeg