Kleding van je man die je niet mooi vindt

Discussie in 'De lounge' gestart door Vogelinnetje, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

na 6 jaar bij elkaar te zijn kan ik nu eindelijk zeggen dat alle te lelijke dingen nu de deur uit zijn.. (heeft wel twee verhuizingen gekost!)... mijn man is een fan van een bepaald Frans merk... niet bepaald goedkoop en gaat dus een eeuwigheid mee.. Tijdloos is maar heel zelden van toepassing op kleding en dus op zijn favoriete overhemden ook niet... Eindelijk zijn ze weg.
    Lastig hoor een man die erg zuinig op zijn kleding is en ook nog eens moeite heeft met weggooien!

Verder heeft manlief best een goeie smaak en stemt eigenlijk erg vaak met mij af. Hij moet zich nu wat minder 'jong' gaan kleden... tja... met 43 en een kop met grijze krullen moet je iets!

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Zilverman is eigenlijk wel erg goed gekleed. Het mag van mij soms wel iets chiquer. Hij heeft een paar broeken die - als hij gehurkt zit - zijn bilnaad laten zien. Dat vind ik echt niet kunnen... hij heeft best een serieus beroep. En hij heeft met de zwangerschap/eerste maanden Fay (ook) een buikje gekregen en sommige blousjes zitten nu wel erg strak om die buik heen. Dan schiet er soms een knoopje open.

Wat mij betreft gaat hij een keer serieus winkelen en wat mooie basisdingen kopen met wat hippe dingen om het op te leuken, want hij is wel wat meer "afgedragen" dan een paar jaar geleden.

Oh ja... en hij heeft crocs. En heel erg oude, afgetrapte, lelijke, zwart/wit geblokte sloffen (zogenaamd sneakers, maar ik vind van niet)... hij draagt ze ook naar zijn werk.

Gek genoeg - na zo'n hele lijst - ziet hij er wel vaak goed uit. Maar mss komt dat omdat het zo'n mooie man is.

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    #43 zilvervosje, 15 jun 2011
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011

:$:$:$

OMG.... namens alle vrouwen... bedankt! :D:D

Een vriendin van me postte dit een paar dagen geleden op haar pagina. Ergens is er een huisvrouw die niet weet hoe ze tegen haar man (ja, het is een man) moet zeggen dat dit bedoeld is voor een meisje van 10.

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mijn man draagt wel eens te korte t-shirts of spijkerbroeken waar zijn halve bilnaad uit komt. Verschrikkelijk!

Vind die bodywarmer eigenlijk best leuk :cool: whahaha!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn man heeft Teva sandalen, toen ik hem leerde kennen 9 jaar geleden, had hij de gruwelijk lelijke leren variant. Inmiddels is het de stoffen, iets hippere variant.. Ik zie liever een (teen) slipper maar dat is me nog niet gelukt :D

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hier heeft mijn man niet veel in de kast hangen/liggen wat ik echt vreselijk vind. Voor zijn werk loopt hij eigenlijk iedere dag in pak (wat ik he-le-maal niet erg vind :):D - mijn man is een lekker ding in een pak:D), maar voor de rest had hij, toen ik 'm leerde kennen, alleen een spijkerbroek. Toen hij ook een tijd thuis zat, liep hij dus alleen in die spijkerbroek rond, en als ik 'm niet van z'n gat trok, liep dat ding uit zichzelf weg zo vuil was die. Uiteindelijk ben ik 'm pardoes per ongeluk express kwijt geraakt ....

Doorgaans koop ik wel kleding voor hem, maar probleem is vaak dat broeken vermaakt moeten worden en dan is het gewoon handiger dat hij mee gaat. Dus koopt hij het uiteindelijk zelf

Er is wel iets wat ik liever ritueel verbrand, en dat zijn 2 blouses (overhemden durf ik het echt niet te noemen) met hawai print. Een knal oranje en een fel blauwe ... en trots dat ie er op is ... brrrrrrrrrr

7. mamG

mamG Lid

5 jul 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm... Mijn vent loopt nog steeds alleen in zwarte bandshirts, en wordt in oktober 37! :D
    Ik geloof dat-ie 1 blauwe spijkerbroek heeft, de rest allemaal zwart. Ook een paar van die zwarte skinny jeans, zoals al die heavy metal mannen in de jaren '80...

Ben allang blij dat hij niet meer van die wijde broeken draagt van Overzeas, daar vond ik hem écht te oud voor worden!

Oja, hij heeft 1 trui die ik superlelijk vindt. Een Iron Maiden trui. Geweldige band, maar zúlke lelijke truien/shirts vind ik...

8. liebrando

liebrando Niet meer actief

Kan zo niet wat bedenken hij heeft eigenlijk wel een goede smaak haha.....ik kan hem gerust smorgens de kinderen laten aankleden want die zien er ook altijd goed uit bij hem.

9. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    - Een True Religion jeans met goudkleurige stiksels :$ very Kampie (pardon my french)

- slaap t-shirts die tot op de draad versleten zijn (maar lief, door het wassen worden ze heel zacht...) idd... de vinger erin en skeuren maar :D

- capouchon truien tot in den treure. Sinds hij vader is heeft hij wat nette overhemden (want ik ben nu vader, zei hij :( ach ja, het komt mij goed uit :D)

- blauwe rucanor slippers, tot op de draad versleten. heb hem al een paar leuke teenslippers aangepraat, maar tis eigenlijk geen zicht omdat hij lelijke tenen heeft. we kunnen dus beter gewoon zijn voeten eraf hakken ;)

Net als Ladymistique hier ook een lasser/allrounder. Hij heeft wel veel mooi spul van replay en g-star. wanneer het dan een beetje versleten is of niet meer geschikt is 'voor netjes' dan doet hij het aan om te gaan werken... :$ gek..;)

10. Dana

Dana Niet meer actief

ah nee! :$:D

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hahahahaha echt geen gezicht dit!

Toen ik mn man leerde kennen had hij een paar kak kleding die ik echt lelijk vond. Dockers broeken, paar truien en een ribbroek. HAd hij ook meegenomen op vakantie en toen we terugvlogen was hij zijn koffer kwijt:D Vond ik niet zo erg! Hij baalde er heel erg van haha.
    Sindsdien shoppen we altyd samen, dus alles is wel naar myn smaak nu;)

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    durf het bijna niet te zeggen maar vroeger, (zo'n 10 jr geleden) toen ik mijn man net leerde kennen droeg hij afgeknipte spijkerbroeken met draadjes eraan... ooo verschrikkelijk vond ik het..... heel subtiel gaf ik hem zo af en toe een stoere korte broek die met de mode mee ging.... :p handig was wel dat hij gewoon alles aantrok wat ik kocht.... dus nu loopt hij er up to date bij gelukkig :p het boeit hem gewoon echt niet..... haha...

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    alles wat ik niet mooi vind gaat in overleg de zak in :)
    we hebben al heel wat zakken weg gegooid haha.
    hij had toen ik hem leerde kennen alles 3 maten te groot, hij paste toen nog in S (nu M) maar had alles in maat XL :S zelf ik verzoop erin haha.
    verder veel lelijke truien, broeken, overhemden en shirts weg gegooid hihi.

nu heeft hij nog wat oude spul in de kast liggen en dat vliegt er 1 deze weken ook uit!
    heel veel van het moderne spul wil hij niet aan hebben want dat vind hij niet mooi :( dus het is altijd een beetje zoeken naar iets wat hij leuk vind maar wel een beetje modern eruit ziet hihi.

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hij koopt al zn kleding zelf...vraagt soms wel of ik het wel of niet mooi vind, maar we hebben dezelfde smaak...dus hij koopt eigenlijk alleen dingen die ik ook mooi vind ;)

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mijn man heeft 1 walgelijke trui die ik het liefst ritueel wil verbranden :p maar helaas mag dat niet want hij vind m zelf wel heel leuk. is een soort coltrui achtig iets met een rits aan de bovenkant die schuin loopt. en als ik ergens van walg is het schuine ritsen.

16. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Dan heeft je man dezelfde bouw als die van mij. Wij gaan altijd naar cars om spijkerbroeken voor manlief te kopen. Het zn leuke en betaalbare broeken. Vaak hebben ze ook een actie met de 2de broek voor de helft van de prijs.

17. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik heb geen problemen met de kleren van mijn man. Tuurlijk draagt hij wel eens iets wat ik niet leuk vind. Maar ik draag ook wel dingen die hij niet leuk vind:D;)
    We kiezen onze eigen kleding al trekt hij wel alles aan wat ik voor hem koop.

Deel Deze Pagina