Mijn man zegt: strings mogen weg en voorgevormde bh's (want dan kan 'ie niet voelen ) Verder vind hij alles wel okee.
Mijn vriend vind harembroeken, Uggs, Crocks, alles met panter of zebra motief, birkenstocks (voor oma's) niks. Ook houdt hij niet van de kleur roze.... En ik juist wel! Halve kledingkast zit er vol mee... Ach ja, het gaat niet om de kleding toch. Mijn vriend is allang blij dat het snel uit kan... Ik merk trouwens wel dat als ik wat roods aan heb er meer mannen naar me kijken... Hebben anderen dit ook?
Mijn vriend ziet mij liever in een leuke jeans, truitje of topje met mijn kistjes erop dan in een "barbie" outfit (daar heeft ie een gruwelijke hekel aan). En voor de rest.......zou hij het niet weten hahaha.
hihihihi ik lig helemaal in een deuk hier. Mannen hebben het ook eens voor het zeggen. Maar wat er dan uit komt. Een rolladetopje ?? hahahahhaa Wel lache hoor.
Mijn man heeft laatst een kiekje genomen van een vrouw met bouwvakkersspleet! *met zijn mobiel* Ik kwam niet meer bij zeg! Keurig gekleed verder, ze bukt om iets uit die (waarschijnlijk veel te grote) tas te halen en voila! Dat kan dus echt niet, vindt ook hij gelukkig
Mijn man haaaaaaaaaat mijn harembroek en mijn jumpsuit. Ik trek het wel aan,maar alleen als hij niet thuis is Verder vind hij het wel geweldig als ik rondloop in een rokje met een paar lekkere hakken eronder.
Mijn man zegt: Jumpsuites (gelukkig, daar heb ik ook een hekel aan) Uggs (hmm, daar heb ik er heel veel van..)
mijn man zegt; Trainingsbroeken Harembroeken Pyama op bed (duurt te lang voor het uit is hahah) Grote shirts Soort van uggs laarzen Onderbroeken tijdens ongi (hij noemt ze oma onderbroeken haha) kort gezegd me man ziet me liever elke dag in een rokje, jurkje, strakke spijkerbroek met leuk topje maar aangezien ik het figuur er niet voor heb heeft ie dus pech!
heb het net gevraagd ihihi hij zij skinny jeans die vind hij de meest walgelijke uitvinding ( en ik draag ze ook niet meer kan mijn kont er niet in duwen of hou een bouwvakkers decolleté aan over ) en hij zij vooral witte legging met zo'n stom shirt jurkje erover heen hij vind dat iedereen er dan uit ziet als een worst hahahahaha ( ik geluk draag ik ook niet ) en hij vind soms mijn ondergoed te aftands dat mag wel beter ( zou zo zeggen trek je portemonnee maar open hahah ) leuk topic men vent kon er wel om lachen o hij zegt nu ook nog even 1 - te korte rokjes 2 - te hoge hakken 3 - mijn badjas ihihi ( knal roze met beertjes erop echt ene leuk ding hoor ) 4- en inderdaad zoals meeste zeggen van die oma onderbroeken als je ongie bent ( hij heeft liever hoe minder hoe beter ) zucht nu roept hij nog wat 5 - crocs vind hij oerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lelijk 6 - teveel birckenstocks hebben schreeuw hij mij toe ( hij zit een kamer verder van mij hahah ) en ja natuurlijk ja ja heb er veel / 3 stuks maar ooo meneer is aan het na denken nog een hoor en schaam voor mij dus 7 - naakt door het huis heen lopen met zijn te grote maat sportsokken aan ,, en nu ligt hij dubbel ihihihi dat vind hij niet zo staan .. wel naakte maar die sokken
Heb ook even geïnformeerd en het eerste wat hij zei was een tuinbroek/pak, heb ik overigens niet. Harembroek ook vreselijk, vind ik zelf ook. M'n ongie onderbroeken en m'n joggingbroek, heb ik 's avonds altijd aan....heerlijk
Even aan vriendlief gevraagd; Die sokken met dat strikje! (Ik heb van die grijze sokken met een roze randje en dan zit er een roze strikje op) Te korte rokjes/jurkjes vindt hij ook not done, tenzij we in huis zijn natuurlijk.. (Maar ik heb dus geen te korte jurkjes/rokjes ). En waar hij echt een gruwelijke hekel aan heeft; UGGS! Daar gaan zijn nekharen van over eind staan.. (Ook deze heb ik niet) Dus volgends mij doe ik het wel aardig goed . Oja, ik heb nog van die roze slippers maar die zijn best versleten en helemaal kapot alleen ze lopen nog zoooooo lekker. Die ziet hij dus ook liever verdwijnen en daar zegt hij ook nog even bij dat hij die stiekem nog wel een keertje weg gooit.. Draag ze trouwends alleen als ik in huis ben.
vraag ik het aan manlief zegt tie oh wacht ff ik moet eerst ff poepen....dus lijstje zal zo wel komen
Nou dit is het lijstje: *te wijde spijkerbroeken (zeker nu door het afvallen is alles te wijd) *kreukelbloesjes *rokjes *Band shirtjes (hij noemt ze domme shirtjes) *Gekleurde sokken *Mn pipo pak (zo'n lekker huispak in het rose) *Oma onderbroeken (he wat verassend) Nou valt best mee toch
Sorry, hier moet ik echt even heel hard om lachen. Hihihi, ik heb dr vroeger ook zo een gehad een fleeceding van de hans textiel geloof ik. Ik voelde me net n troetelbeer als ik m aan had.
mijn man heeft een hekel aan: * harembroeken * ondergoed wat aan alle kanten onder kleding vandaan komt (dus zeer zeker de marlies dekkers en saph behas) * uggs en crocs (sorry hubbie! mn uggs zijn mn heilig maar mn crocs draag ik alleen thuis hoor) * hoogwater broeken (dus geen 3kwartbroeken, maar een broek die ergens tussen lang en 3kwart inhangt) * te korte of te strakke kleding (met blubbers tot gevolg) * oma ondergoed of oud en versleten ondergoed verder heeft mijn man geen kijk op mode, en vind hij de meeste echt apparte modetrends vreselijk zelf draagt hij het allerliefste een spijkerbroek en voetbalshirt en nike air max gelukkig ben ik erbij als hij kleding shopt!!!
Nouja, doen ze het niet, wordt het wel een heel erg eenzijdige conversatie gezien het aantal mannen hier (welgeteld 1) Dusssss, kort samegevat, we helpen Dwaze vader alleen maar om zijn topic een beetje gevuld te krijgen. Is ook weer zo lullig D) als er helemaal niemand reageert
En ik heb t ook even nagevraagd... zaten weinig verrassingen bij. Mijn man is van het type dat rustig zegt als ik naar beneden kom: "zo... jij ziet er niet uit! Ach.. ik hoef t niet aan... Kom, we gaan!" Wat hier niet wordt gewaardeerd: * oma-onderbroeken (maar die haat ik zelf ook) * mijn heerlijk zittende rok met legerprint * broeken die net te klein zijn voor je maat ('zwemband-broeken') * alles wat neigt naar mijn vroegere, vrij alternatieve / gothic kledingstijl (ergens jammer, ik vind mn Stuka-broek en vleermuismouwen heeerlijk zitten in het weekend ) En ik moet toegeven dat ik de laatste tijd weer wat meer van de korte rokjes ben (wel met dikke panty of legging hoor) Ik had er gisteren een aan en kreeg het geweldige commentaar: 'weet je hoe wij dit soort rokjes noemen?? 'zie-poes-net-nie..." Hmm... en bedankt
@Revolucia.. Mijn vriend heeft precies hetzelfde met mijn gothic/alternatieve kleding (heeft zelfs gezegd dat ie zich zou schamen als hij naast mij moet lopen) op festivals en corsetten (ligt eraan welke) na dan. Verder zijn het -Oma onderbroeken -Mn versleten nike's lopen verschrikkelijk lekker en heb nog even geen geld voor nieuwe -Baggy kleding -Te korte rokjes/jurkjes mag alleen als ik thuis ben haha -truttige kleding
Toch jammer dat het alleen vrouwen zijn die reageren (voor hun man) en de mannen niet even zelf schrijven eventueel onder het account van hun vrouw! Ik dus ook want die van mij is nu weg maar pas hadden we dit gesprek dus ik weet: Harembroeken!!!! Vind hij onwijs lelijk, ook (spijker)broeken met zo'n laag kruis stoot hem af (en mij eigenlijk ook) Spinnenpoten (de manier waarop somigge vrouwen hun wimpers vormgeven met mascara) Tuniekjes die strak om de borst zitten en dan wijd uit lopen. Als ik dat aan doe roept hij altijd: Zwangerschapskleding!!!