Tja, spreekt de titel echt wel zo voor zich...mijn vrouw heeft ook kleding die ik echt niet mooi vind, ik heb een iets andere smaak al ben ik zelf ook een vrouw, maar ik zit me nu toch af te vragen of ik wel mag reageren
Hoi hoi Mijn vent heeft ook even gespuid! - Sokken?? hoe komt ie er op - Kniekousen - Oude dozen kleding?? geen idee wat ie ermee bedoeld hahaha - Tijgerprint - Ordi kleding!!
Zucht, ik ging het aan mijn man vragen, en hij weet het niet. Zegt ie: "ja uh, sportkleding ofzo? Dat vind ik niet zo elegant." Jammer.
Nou eindelijk een man die zelf reageert!!! Hahahaha, tja waar zal ik beginnen..... Drollenvangers sandalen uggs birkenstocks Cavello's oma onderbroeken tuinbroeken Oh en dan heb je af en toe vrouwen die beter geen legging aan kunnen doen. Zit iets te strak.......
hahaha ik lig in een deuk Ik heb dit hele topic gemist!! Ik vraag vanavond mijn schatteboutje even. Die zal wellicht zeggen: alles, je bent het mooiste als je geen kleren aanhebt
Mijn manlief: -Uggs (vind ze zelf wel heel vet ) Verder kan hij alles wel waarderen; legging met tuniek of jurkje is ok. Harembroek (spijker) met stoere blouse en stoer jasje met shawl is ok.. hij vind zelfs King Louie heel leuk.. dus.. heb ik mzzl of wat? Toevoeging: dierenprintjes.. zoals tijgerjurkje/tijger legging etc.. = lelijk
haha nou ja.. ik vind het wel leuk. Dan wel een jeans he.. met een leuk colbertje getailleerd en mooie laarzen.. mja.. ben misschien wel en kakker dan.. gelukkig verschillen mensen van smaak! Anders liep iedreen er zo hetzelfde bij!
Vind ik ook heel mooi hoor! smaken verschillen inderdaad Mijn man vind in het algemeen lelijk: -ordinaire kleding -harembroeken -'mannelijke' kleding bij vrouwen bij mij vind hij: -Hij is mijn Uggs nu-wel-eens-zat (tja, heb 6 paar en draag niet anders, misschien heeft ie wel een punt) -Te strakke of weinig verhullende kleding (zo mag ik de straat niet op,hihi) maar draag ik zowieso niet, al verschillen onze meningen nog weleens over wat wel of niet kan. -dat ik teveel donkere kleuren draag -mijn vrije dag ik-hoef-lekker-de-deur-niet-uit outfit vind ie ook niet zo geslaagd (oma onderbroek, Huispak wat 2 maten te groot is en gigantische hondensloffen eronder) -
pinterman doet ook mee,dit mocht ik even doorgeven.... - mijn favo jeans ( model bootcut,vindt ie niks) -platte schoenen -leggings,kleur maakt niks uit,een legging is gewoon fout -een baggy broek of haren broek,een broek hoort nou eenmaal strak te zitten om je kont. -mijn makkelijk avond broek voor als ik me niet zo lekker voel en mezelf met een kan thee op de bank nestel. -elk soort schoeisel wat een vrouw draagt in bed,daar behoort een vrouw niks te dragen.... -crocs -teenslippers.....
Mijn vriend: weet ik t... Als ik beneden kom met iets nieuws en ik vraag enn?? Ja moooi (zonder te kijken). Kom ik ooit aan in bv een broek die ik heeeel lang niet heb aangehad: is die nieuw? Zucht nee. Maar als hij echt iets niet mooi vind dat zegt ie dat wel, of iig.. Zn blik zegt het dan wel
Heb jij even mazzel met mij... Alleen nepUggs heb ik. Enneuh, je hebt het toch niet over mij als het over leggings gaat he?
ik weet niet beter dan dat mn laarzen over mn broek gaan mijn man vind crocs en trainingsbroeken echt een afknapper. (tenzij het 's avonds is om lekker te relaxen)