gebit, implantaten/kronen/plaatjes etc.

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Vorige week is in mijn onderkaak de 2e grote kies getrokken want die was kapot er stond nog maar 1 wand en opbouwen zou de andere kies beschadigen. (de verstandskiezen heb ik al jaren niet meer omdat die niet in mijn gebit pasten, ze duwden de anderen weg)
    Nu laat ik er niks voor in de plaats komen, volgens die tandarts was het niet nodig zat achter in mijn mond en de andere kiezen heb ik nog. Nu had ik vorige week ook de controle en had ik een andere tandarts (zelfde praktijk) zij vond dat ik best iets zou kunnen doen. Maar dan zou ik toch alleen op een implantaat uitkomen?
    De andere kiezen worden nu gecontroleerd en gaan we kijken voor kronen zo dat ze langer blijven zitten.
    Al mijn kiezen hebben (grote) vullingen en ik heb minstens 4 WKB gehad. Als de kiezen goed zijn kan er een kroon geplaatst worden maar anders moet ik kijken naar andere oplossingen.

Ik weet dat eigen tanden/kiezen altijd beter is.Maar als de kiezen te slecht zijn voor een kroon zou ik wat anders moeten en implantaten zijn erg duur. Zijn er hier die een plaatje of iets anders hebben en hoe bevalt dat?

Deel Deze Pagina