Ik kon het niet laten, maar ik heb bij wijze van experiment zijn kleren voor morgen klaar gelegd. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij gaat reageren. Als hij het straks maar niet dagelijks wil. Dan heeft hij toch mooi pech .
Dat vind ik toch wel geniaal. Nu de vraag, gaat hij het überhaupt wel merken? Als hij het niet ziet zou ik net zo lang zijn kleding elke dag neerleggen totdat het hem opvalt.
Wat ik mij nog afvroeg voor degene die het echt klaarleggen: hoe is dat dan zo gekomen? Want ik neem aan dat je man kleding droeg voor jullie wat kregen. En hoe dan als jij er niet bent of hij op zakenreis gaat of wat dan ook. Leg je het dan voor een week klaar ofzo? Bij mijn ouders ging dit dus wel zo. Sterker nog m’n moeder zette zijn brood voor tussen de middag ook in de koelkast als ze dagje weg ging. Mijn vader wist ook nooit wat er in zijn tas zat, of ie iets wel of niet bezat en of ie iets wel of niet lustte: pa heb je suiker in je koffie? Ja! En dan zei m’n moeder: nee joh al 1,5 jaar niet meer Ik vind het in gevallen van elkaar hulp bieden echt helemaal prima maar zoals bij m’n vader vraag ik me echt af wat er gebeurd als ie alleen komt te staan. Als het is van wel kunnen maar ik kan het beter en hulp snap ik het maar totale afhankelijkheid erin vind ik best spannend!
Nee ik ga dat niet voor hem bepalen! Hij vraagt wel vaak mijn mening maar Uh ik vind het wel prima. Hij kiest nooit gekkie dingen. Altijd normale kleding en normale kleuren. Ondanks dat hij mijn mening vraagt, luistert hij er vaak niet naar Haha prima! Ik zou wat meer kleur bij hem willen zien. Hij draagt veel zwart en grijs of donkerblauw. Ik vind rood erg mooi bij hem want hij heeft een donkere huidskleur. Ook qua schoenen pakt hij altijd dezelfde soort en koopt nooit eens wat anders. Wat ik jammer vind want ik houd van afwisseling.
Dat vraag ik mij soms ook af bij mijn opa en oma. Ze zijn heel modern (dat zeggen ze ook zelf) maar mijn opa heeft in zijn hele leven nog geen ei gebakken. Daar maken wij al 10 jaar grapjes over " Hoe ga je eten koken als oma eerder dood gaat?" Zijn antwoord is nu " zorg inkopen. " Mijn opa is gek op de mac, maar mag er nooit eten dus ik denk dat het dan stiekem elke dag de mac word.
Tot nu toe is mijn experiment nog niet opgemerkt. Hij loopt net in zijn joggingbroek en oude trui het bos in. Dat had ik niet voor hem uitgekozen . Straks nog een nieuwe kans als hij gaat douchen. Ik zal hem er eens even op wijzen dat zijn kleren klaar liggen. Ik verwacht toch wel wat waardering voor deze actie
Jij wilde natuurlijk dat hij in 3 delig pak het bos in ging. Mijn man zou zeggen " Je mag best dankbaar ( ik vind dat echt een kots woord) zijn."
Ik verbaas mij een beetje over sommige reacties. Kleding klaarleggen? Uitzoeken? Shoppen voor je man...? Ik leg hooguit iets klaar als ik weet dat hij al eeuwig (lees: 3 dagen, waarbij hij waarschijnlijk letterlijk over de waslijn heeft heengekeken) naar een trui op zoek is. En dan ook echt alleen de trui met de boodschap “je trui ligt op het bed, schele”. Shoppen doet hij zelf. We hebben beide echt een eigen smaak en stijl en als de 1 iets mooi vindt en de ander niet, heeft diegene pech Het wordt dan alsnog aangeschaft vaak staat het dan toch wel leuk en hoor je er niemand over.
Walgelijk is het idd. Aangeven dat je dat zelf niet doet is prima, bovenstaande opmerkingen gaan gewoon veel te ver. Vreselijk dat je jezelf zo laat kennen om een keuze die iemand anders maakt. Bah wat zijn er een hoop asociale, nare mensen op de wereld. Maar gezien andere berichten op dit forum van de zogenaamde humoristische mensen hier kan ik eigenlijk alleen maar medelijden hebben. Eigenlijk hebben ze het heel hard nodig om iemand belachelijk te maken zodat ze zichzelf ern klein beetje beter voelen.
Mijn man koopt zelf zijn kleding. Ik neem wel eens wat mee als ik ga winkelen en ik iets zie wat hij echt mooi vind. Maar dan app ik vaak een foto met de vraag of ik het mee moet nemen. Ik heb wel een hele andere smaak dan hem trouwens. Kleding klaarleggen zie ik echt niet gebeuren. Ik ben blij dat dat ook niet nodig is.
Maar @tuc ... Waarom kon je wel lachen met mijn opmerking dat je tijd genoeg hebt om boterhammen te smeren (of ik hoop toch dat je daarmee kon lachen, het was een grap) en vind je dit walgelijk? Wat is het verschil?
Ja maar de ene jeans heeft een grijze washing en de andere een zwarte washing en weer een andere een blauwe. Dan vind ik op de grijze jeans een grijze of zwarte trui leuk staan maar een blauw overhemd weer geen gezicht...
Gelukkig ben jij de gene die zich in topics altijd afzijdig houd en nooit een sterke mening heeft over bepaalde dingen. - bijvoorbeeld net zoals nu- je vind ons asociale, nare mensen en denkt dat wij mensen belachelijk maken om ons beter te voelen. Helemaal prima! Ik heb in een berichtje aangegeven dat het mij echt niet uitmaakt dat iemand kleding klaar legt voor de ander, ik doe dat alleen niet omdat ik dat echt onzin vind om dat bij mijn eigen(!) man te doen. En als hij dat niet kon dan leerde ik hem per direct om leuke setjes te maken. Maar Hey, als iemand anders dat niet doet, is dat toch niet mijn zorg? In een ander topic vonden mensen het raar en misschien wel belachelijk dat mijn man zonder overleggen de badkamer aan het slopen was. Denk je dat ik mij daar op aangesproken voelde?
Denk dat dat wel klopt. Ik verzorg graag en mijn man vind het wel lekker dat ik die eigenschap heb dus maakt daar maar al te graag gebruik van. Niet dat ik elke dag zijn kleding klaar leg maar als we uit eten gaan, op verjaardag, een borreltje gaan doen of wat dan ook "in het openbaar" dan kies ik vaak wel wat uit of hij trekt een setje aan die hij onthouden heeft.
Ok. Maar dan zijn we dus weer terug op persoonlijke keuze, en daarom de kleren van je man kiezen. Dus showen met je man, terwijl hij prima zelf keuzes zou kunnen maken?
Vraag het net aan mijn man... antwoord als ik zelf wat pak vraag jij 9 van de 10 keer of ik wat anders aan wil trekken omdat dat leuker staat.