Zo'n opmerking kan ik prima hebben. Maar een pagina lang doorgaan over slabbetjes en knoeien en belonen met stickers en balonnen is niet grappig. Zeker niet omdat er gedaan wordt alsof er helemaal niks mee bedoeld wordt terwijl dat zeker wel het geval is. Jij maakt 1 losse opmerking en dan direct aan mijn adres, dat vind ik een heel groot verschil.
Als hij dat geen probleem vind en in sommige gevallen (zoals ik hier lees) het zelfs leuk vind, wat is dan het probleem?
Als ik een weekje weg ben hoef ik niet naar hem te kijken dus zal het mij een biet zijn in wat voor combinatie hij over straat gaat Edit. Bij ons is het dus "een best wel kunnen maar ik kan het veeeeeeel beter" situatie.
Er is geen probleem. Deze stelling kwam voort uit sommige dames die beweerden dat hun man niet kan combineren. Dat vond ik gek. Maar dan blijkt dus dat het erom gaat dat het niet gecombineerd is zoals zij willen. Dat is iets anders.
Geweldig een opa die gek op de mac is! Zou mijn opa zeker af en toe meenemen voor een dinertje bij de mac!
Ik vraag mij af of de dames die kleding klaarleggen dat andersom ook zouden waarderen. Ook als de man een iets andere smaak heeft? Draag je het dan alsnog omdat het makkelijk is dat het al klaarligt en omdat ke weet dat hij het mooi vindt staan? Ik zou dat niet fijn vinden. Mijn man zou mij met zo min mogelijk kleren de deur uitsturen. En in het weekend zou ik het zelfs zeer, zéér fris hebben.
Mijn man is echt een tuttebel, dat is hem er met de paplepel ingegoten. Zijn moeder houdt van winkelen en heeft geen dochters. Mijn man is de jongste en was altijd de sjaak om mee te gaan. Dit en zijn karakter zorgen er nu voor dat hij echt enorm ijdel is. Ik niet zo. Wel als we een feestje hebben maar dan is het eerder andersom dat ik hem vraag wat ik aan zal doen. Maar dan is het overleg en wordt er niet voor mij bepaald. Maar ik neem ook aan dat dat bij de meeste dames die de kleren wel klaarleggen ook het geval is. Hoop ik toch.
Mijn man shopt alles online. Heel soms als ik een leuk shirt ofzo tegenkom neem ik dat mee. Kleren klaarleggen, daar ga ik niet aan beginnen. Ik zou het namelijk ook heel erg raar vinden als hij mijn kleren gaat klaarleggen (of het moet Christian Grey zijn) Ik ben namelijk mijn eigen persoon met een eigen smaak en dat is hij ook. Daarnaast, toen hij alleen woonde kon hij het ook zelf. Ik vertel hem wel gewoon dat ik iets niet mooi vind staan. Dan moet hij zelf maar kijken wat hij daarmee doet
En waarom ga je ervan uit dat kleding klaargelegd wordt omdat de vrouwen hun man er anders niet uit vinden zien? Dat is hier zeker niet het geval. Ik ben niet begonnen dat hij er niet leuk uitziet, hij vroeg zelf of ik daarmee kan helpen.
Echt waar? Dat vind ik dan weer bijzonder. Ik had gedacht dat als je het belangrijk vind hoe hij eruit ziet dat ook zou gelden op dagen dat je er niet bent. Maar kennelijk gaat het er alleen om hoe hij eruit ziet als je er zelf tegenaan moet kijken.
Ja hoor als man en ik een avondje samen op stap gaan en ik weet dat hij dat ene jurkje of dat ene paar hakken heel mooi en sexy vind staan doe ik dat wel aan om hem te plezieren!
Wat is daar gek aan? Iedereen bezit andere kwaliteiten. Als de vrouw nou beter in combineren is dan de man... En de man vind het leuk dat zijn vrouw dat doet, prima toch? Alleen maar hartstikke leuk dat ze elkaar zo aanvullen. En ik vind het helemaal niet gek dat de vrouw hem iets aandoet wat zij mooi vind staan. Hij moet immers toch voor haar aantrekkelijk zijn? Dan gaat ze hem toch niet kleden wat ze eigenlijk niet mooi vind... En als hij het ook leuk vind, dan zie ik echt een aanleiding tot een discussie.
Ik ga nergens van uit. Ik zeg niet dat vrouwen dat doen vanwege die reden toch? Er komen hier een heel scala aan redenen voorbij. Het is ook heel persoonlijk denk ik. Geen goed of fout ook. Moet iedereen helemaal zelf weten . Ik zou het zelf niet fijn vinden, maar als ik het wel fijn zou vinden komen we op het punt dat smaken kunnen verschillen. Ik vroeg mij af of je het dan toch aan zou trekken.
Absoluut! Als hij iets echt niet aan wilt of niet mooi vind kan ik op mijn kop gaan staan maar dan trekt hij het echt niet aan hoor! En dan ga ik ook verder niet zeuren dat ik het wel wil!
Inderdaad dat laatste! En zoals ik al vaker heb geschreven leg ik zijn kleding klaar voor gelegendheden als we samen weg gaan naar verjaardagen, uit eten of een borreltje doen. Als ik een weekje weg ben dan doet hij deze dingen niet.