kleding van partner

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 8 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn man legt wel eens kleding voor mij klaar. Vind ik altijd heel lief ;) Gelukkig houd hij het wel nog enigszins comfortabel

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Mijn man heeft een hekel aan wijde kleding. Noemt hij soepjurken en vind hij absoluut niet vrouwelijk. Ik vind het heerlijk zitten dus draag ik dat door de weeks overdag maar als we samen weg gaan zal ik dat niet aantrekken.

Ysabella en Winter30 vinden dit leuk.
  3. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Ik zorg ook dat ik er wel op mijn (enigszins) best uitzie als hij er is. Precies wat jij zegt eigenlijk ook qua wijde kleren.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Omdat hierboven sommige dames dat wel aangaven?

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    We draaien in cirkels... Als hij dat prima vindt, waarom niet? Maar er wordt hierboven aangegeven door sommigen dat het gewoon is' ik vind het anders mooier'. Niet' hij kan het niet' of 'hij vraag mijn hulp'. Daarover gaat het.

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Oh nee ik was 1 voorval vergeten. We zouden met man zijn werk naar de dierentuin gaan. Hij zou wat leuks klaarleggen, het werd niet zo koud... Stond ik daar in mijn jurkje, ging het keihard waaien. Heel de dag dus bevroren geweest ;)

Verder heeft hij een super smaak, beter dan ik. Dus laatst had ik weer een feestje van zijn werk en een nieuwe blouse nodig, maar zelf geen tijd. Is hij naar de stad gegaan heeft een mooie transparante blouse gekocht met bijpassend onderhemdje en lingerie. Dus stiekem ben ik net zo erg als sommige mannen hier ;)

2littlemonkeys en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. SDonya

SDonya Niet meer actief

We draaien inderdaad in cirkels. Want als iemand hier aangeeft dat ze dat doet omdat ze dat mooier vind, dan alsnog kom ik weer uit op het stukje dat als haar man het blijkbaar leuk vind dat zij dat doet, dat ik het probleem van anderen niet zie. Wij hebben daar toch allemaal niks mee te maken?

8. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Maar mijn ballonnen en stickers waren ook direct op Ysabelle adres. Ze zei, ik wilde bijna in de handen gaan klappen. Daar was mijn reactie op.

Ysabella vindt dit leuk.
  9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik neem aan dat elke man het prima vind anders trekken ze zelf wel wat uit de kast als hun vrouw wat klaar legt.

En waarom zouden ze hulp moeten vragen? In een topic over huishouden is het belachelijk dat een vrouw moet vragen om hulp in het huishouden omdat man dit uit zichzelf zou moeten zien/doen. Waarom is dit dan anders? Waarom zou de man hulp moeten vragen als de vrouw het uitzichzelf kan doen.

10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik vind het echt ontzettend tof dat je dat gevraagd hebt aan je man. :thumup:

Wij gaan nooit met hem naar de mac, maar als we naar de snack bar gaan neemt mijn man altijd de grootste hamburger zodat mijn opa die ook "kan" kiezen, dan kan mijn oma niet meer zeggen dat het niet gezond is en daarom geen slim idee is. Wij noemen dat positieve manipulatie. :roflmao:

Helemaal off topic, mijn opa is een keer toen ik nog klein was met mij in Zwolle naar elke ijszaak/ snackbar geweest om ijsjes te kopen. Terwijl mijn moeder en oma aan het shoppen waren. Het schijnt dat wij daarna ontzettend misselijk zijn geweest, maar als hij dat verhaal vertelt schitteren zijn hele ogen altijd helemaal. En als we bij hun zijn is 1 van de eerste vragen altijd " zullen we even bij de Italiaan een ijsje halen?"

Kipsate, famofthree, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Precies en dat is toch ook prima. Als je gaat zeggen trek maar weer uit want dat is niet mooi bij elkaar, dan wordt het een beetje fout vind ik. Als je zegt ik vind dit niet mooi bij elkaar, je kan ook deze trui proberen dan is het al meer elkaar helpen, en hou je het bij jezelf.

12. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik koop wel eens wat als kadootje maar niet omdat hij zelf geen kleren kan kopen :roflmao: . Ik ben zijn vrouw, niet zijn moeder. Overigens geven we elkaar eerlijke meningen over (nieuwe) kleding. Al bepalen we gewoon zelf wat we aantrekken, gelukkig. Hij ziet er prima uit, vaak nog beter dan ik zelf.

13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.230
    28.215
    113
    En en en ? :D

14. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dan is er geen probleem. Maar daarover had ik het niet.

15. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Mijn man heeft 1x een tas voor mij moeten inpakken, toen zoontje met 7 weken via de seh in het ziekenhuis belandde en ik erbij bleef. Hij presteerde het om er allemaal dingen in te stoppen die met reden helemaal achterin de kast lagen, en dingen die zo kort na de zwangerschap nog niet pasten. En bedankt, je ziet toch wat ik de laatste weken wel droeg?

Zonnestralen en Shakes vinden dit leuk.
  16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.160
    113
    Mag ik wel kleding maken dan voor mijn man? :$;)

Zonnestralen en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.160
    113
    Goud waard zo'n opa. Geniet van hem zolang het kan

DastyQueen en Ysabella vinden dit leuk.
  18. Treez

Treez Niet meer actief

Nog steeds geen spannende resultaten. Na het bos besloot hij in zijn oude kloffie in de tuin aan het werk te gaan. Mijn man houdt duidelijk geen rekening met mijn gevoelens. Ik heb zo mijn best gedaan om een mooie combinatie uit te zoeken :(.

Ysabella, famofthree, KleineLai en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Of hij denkt: laat ik maar iets gaan doen waarbij ik die vreselijk uitgezochte combi niet aan hoef:p:D grapje natuurlijk :thumup:

20. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Heel herkenbaar dit. Ik heb echt een bloedhekel aan winkelen. Als ik al een keer ga shoppen (ik koop 90% online), dan ga ik alleen, met een mentale checklist, en weet ik precies welke winkels ik in ga. Ik ga dan ook nooit in het weekend, maar altijd doordeweeks. Vervolgens wil ik gewoon snel de winkels door en vooral niet blijven hangen of kleppen ‘met die oud collega die je tegen komt en al een jaar niet gezien hebt’. Daar heb ik helemaal geen tijd voor.

Ik ben dus die chagrijnige trien die op hoog tempo door de winkel stampt en vind dat alle andere klanten maar in de weg lopen. En die dan geërgerd zuchtend om een rek heen loopt waar iemand anders staat te kletsen. Ik heb namelijk een deadline mensen! :mad: :$ :D

Marchella, Biny en Winter30 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina