Ik vind het stiekem ook wel leuk, vooral omdat ik als kind al zo binnen de lijntjes kleurde, laat staan nu als volwassene. Leuk (en soms een hele uitdaging) om kinderen te hebben die daar (nog) totaal geen last van hebben.
Ja vooral dat laatste is echt heel triest. Dat eerste overigens ook. Het is toch juist leuk dat er zoveel mensen met meer smaken en verschillen zijn. Ik hou daar wel van. Kan me ook echt niet boeien of iemand in een legging, wit/zwart whatever en een Mickey mouse trui draagt, ik hang daar echt geen kaartje aan, de binnenkant van een persoon vind ik immers een stuk belangrijker dan de buitenkant.
Hier ook hoor. Pas waren alle sokken in de was en had ze een rode aan de ene voet en aan de andere voet een gestreepte sok, had ze zelf gekozen. Ik heb even bedenkelijk gekeken maar ach, lekker belangrijk denk ik dan.
Dat vind ik inderdaad een hele moeilijke. Had het bij mijn zoon wel toegelaten trouwens, maar mijn dochter wil stekels.. en ik ben zo bang dat ze spijt krijgt.. een staartje knip je ervanaf, maar eer dat haar van een paar cm weer over de schouders komt zoals ze eerst graag wilde.. ik vind het heel moeilijk.
Mijn man kan goed kleding kiezen en combineren. Hij kan ook een jurk voor mij uit de rekken trekken die ik zelf nooit zou kiezen, en die ik vervolgens aantrek en hij staat perfect. Het enige is dat hij graag grijs draagt, terwijl harde kleuren zoals donkerrood en donkerblauw hem beter staan. Ik zeg het altijd eerlijk tegen hem als hij iets aan heeft dat niet staat, en andersom ook. Dat is fijn want ik kan dus van zijn mening op aan. Mijn oudste kleedt zich ook goed, mijn jongste is een ramp. Zolang hij er niet als een pauper bij loopt vind ik het goed.
Is soms alleen beetje gênant als je kleding moet passen in een winkel en je je voeten onder het gordijn kunt zien.
Oh, die zou ik ook heel moeilijk vinden hoor! Mijn zusje wilde vroeger ook kort haar, mijn moeder vond het prima. Ze wilde het heel snel weer laten groeien daarna, iemand had haar een jongetje genoemd. Ja, als mijn dochtertje nu haar haar kort wil laten knippen, zou ik daar wel moeite mee hebben, maar ik denk dat het wel zou mogen.
helaas geldt dit voor mij niet. Zoontje misschien, die draagt elke dag 2 verschillende. Geen gezicht haha, want bij mij zit het nog verstopt in laarzen, maar hij draagt lage schoenen.
Waarom zou dit een rare combi zijn? Het lijkt mij dat het kledingmerk dit zelf bij elkaar heeft bedacht? Of anders vind ik het heel erg knap dat je twee losse kledingstukken hebt kunnen vinden met zwartwitte zigzagjes en hardroze accentjes.