Bij de gemiddelde Nederlander (ral 9010 of nog erger: met een zonnebankie) vind ik het vaak lelijk. Semi-kak ofzo. Gewoon fout. Maar moet wel zeggen dat ik het nauwelijks zie. Roze voor mannen komt in mijn omgeving niet veel voor denk ik. Gelukkig
Ik denk dat ik de kledingkeuze van mijn gezin het makkelijkst beeldend kan uitleggen. Onderstaande komt denk ik het beste in de buurt. Bekijk bijlage 562234
Serieus, ik denk dat wij door een aantal van jullie echt verguist zullen worden om onze kledingkeuze. Mijn oudste dochter heeft een smaak die echt het tegenovergestelde is van de mijne. Bij voorkeur moet alles zo hysterisch mogelijk met glitters, Frozen en regenboog-sportschoenen met gekleurde lampjes. Mijn jongste zit momenteel in een fase dat ze graag twee verschillende gympen gelijktijdig draagt. Mijn man bewerkt zijn kleren denk ik stiekem onder een schuurmachine. Er zitten werkelijk altijd gaten in. WC schoonmaken met chloor? Bij voorkeur doet hij dat in zijn nieuwe broek en blouse.... Ik daarentegen zie er echt geweldig uit. Ik ben de enige met smaak van ons vieren .
Mijn man shopt meestal met mij en enkele keer alleen. Online bestel ik weleens wat en dan kijkt hij wel of hij t net zo leuk vind als ik (99% wel). Klaarleggen doe ik niet. Ben zn mama niet.
Het maakt mij echt niet uit wat hij draagt en het maakt hem ook niet uit wat ik er van vind dus het heeft ook weinig zin er iets van te zeggen Het enige wat ik echt ritueel zou verbranden is een rode lange broek. Ik kan er niet tegen , een man met een rode broek aan brrrrr. En dan met een polo ofzo met de kraag omhoog.... vreselijk!
Ik vroeg zojuist even aan mijn man of ik voortaan zijn kleren zal klaarleggen. Euh, waarom? Nou, omdat ik dat beter kan dan jij. Maar ik vind het zo burgerlijk als een vrouw de kleren voor een man klaarlegt. Toen heb ik hem uitgelachen, wij wonen in een rijtjeshuis, hebben 3 kinderen en een kat, een Toyota Prius en gaan in de zomer kamperen en je vindt jezelf burgerlijk als ik je kleren klaar leg? Maar goed, ik vind voor mezelf kleren uitzoeken al stressvol genoeg, dus ik sla nog steeds over.