Hier van maandag tot vrijdag in zn werkoutfit. Zaterdag in zn sportkleding en op zondag kiest hij zelf iets uit. Meestal een chino met een truitje of een blouse. Vind t altijd best leuk als ik m zondag eens zie
Meestal shoppen we samen. Hij gaat eigenlijk nooit alleen. Ik neem ook wel eens iets mee voor hem als ik iets leuks tegen kom. Kleding klaar leggen ga ik echt niet aan beginnen.
Hier precies zo! Ik bestel een enorme hoeveelheid, hij kiest. En hij vraagt ook wel eens kan dit? Maar ik leg niets voor hem klaar.
Mijn man koopt zijn kleding zelf en dat doet hij erg goed. Soms gaan we samen en vraagt dan wel eens wat ik vind.
Ik koop niet de kleding voor hem maar geef mijn mening wel als hij wat heeft gekocht. Het verschil is ook dat ik echt een enorme hekel heb aan shoppen in winkels, dat gezoek in al die rekken en dan al het passen, verschrikkelijk Ik ben meer van het online shoppen en dan gewoon op mijn gemak passen in de woonkamer. Maar hij heeft al jaren de zelfde stijl en hij weet wel wat ik wel en niet mooi vind, moet zeggen dat hij op zich wel goede keuzes maak, geen gekke . Waar hij wel altijd '' goedkeuring '' om vraag is als hij nieuwe schoenen koopt, daar verschillen onze smaken wel in en hij kiest altijd een beetje voor een midden weg
Ik moet een beetje lachen om hoe verschrikkelijk sommigen het vinden als je iets klaarlegt voor je man bijv. Ik doe dat ook regelmatig voor bijzondere gelegenheden op zijn werk of voor feestjes, mijn man zíet het gewoon echt niet zelf. Pakt het eerste het beste uit de kast en komt dan met een hele rare combinatie aan, qua kleur bijv. Terwijl er mooie dingen in zijn kast hangen. Hij vindt het ook prima dat ik wat uitzoek, terwijl het echt geen zielig sulletje is die bemoederd wordt, wees niet bang! Prima toch, om te accepteren dat de 1 beter is in kledingcombinaties samenstellen en de ander in lampen ophangen (eerste wat me te binnen schiet). Klinkt vast niet heel geëmancipeerd maar als wij er blij mee zijn, zie ik het probleem niet?
Opnieuw: als hij het zelf vraagt, zie ik ook geen probleem. Maar sommige dames hier geven de indruk dat het eerder is: ik vind het niet mooi, en mijn man accepteert dat maar.
Oh en wat mijn kleding betreft: Ik koop niet heel snel iets wat hij echt lelijk vindt. Hij vindt mijn stijl wel ‘apart’ maar ook wel leuk en prima. Zijn kleding kopen we altijd samen maar dan heb ik vrij weinig in te brengen. Ga vooral mee om goed te kijken naar maten, broeklengte etc. Hij koopt echt alleen wat hij zelf leuk vindt, tenzij ik het echt spuuglelijk vind.
O hemeltje daar gaan we: ja mijn man is een zielig sneu mannetje dat compleet onder de plak zit, want ja ik koop zijn kleding en stel setjes samen. Voor het werk doet hij het in principe zelf, want dan loopt hij in een zwart of grijs pak en daar kan bijna elk overhemd bij. Het interesseert hem niet en hij ziet de combinaties echt niet. Dus ja daarom doe ik dat. En om het nog erger te maken: ik maak zijn lunch ook
Mijn partner heeft een eigen smaak. Hij is er meer mee bezig dan ik, en kocht regelmatig kleding die nauwelijks te strijken/wassen is, daar heb ik ooit wel wat van gezegd (ik mik alles bij de 40 graden was).
Dan ben ik toch wel benieuwd welke post voor jouw eerste reactie in dit topic jou dit idee gaf. Want daar staat of dat mannen het zelf doen of dat het ze zo weinig interesseert dat de vrouw het maar doet.
Mijn man kiest al zijn kleding zelf uit. Soms vraagt hij of iets staat bij elkaar maar hij weet gelukkig heel goed wat hij wel en niet wilt dragen.
Dit doet mijn man idd ook. Afgesproken dat hij zijn wolle truien zelf bij elkaar legt en dat ik ze dan was als hij het aangeeft. Zijn doordeweekse (netjes ivm werk) kleding strijkt hij zelf. Ik heb een hekel aan strijken!
Mijn man loopt 5 dgn in de week in pak. En zowel pak als vrijetijdskleding koopt hij zelf. Pak gaat hij voor naar een winkel (vast adresje) en rest koopt hij online. Hij is iig niet van het uitgebreid shoppen. Ik moet er werkelijk ook niet aandenken om dat voor hem te doen. Ik vind het al werk genoeg om mezelf en mijn jongste drie kinderen van kleding te voorzien en bij de oudste toezicht te houden of ze nog genoeg van iets heeft.
We shoppen meestal samen, en kijken beidde rond voor elkaar en voor onszelf. Ik leg niks klaar voor hem, maar met shoppen let ik wel op dat alles goed te combineren is. Alleen als we samen uitgaan naar een feestje vraagt hij altijd of we matchen en dan zoek ik wel eens wat anders uit. Hij is kleurenblind, dus hij ziet het niet als we samen vloeken maar vind het niet leuk als dat zo is .
Mijn vriend heeft een totaal andere kledingsmaak dan die ik eigenlijk het leukst vind... Soms koopt ie zelf, soms koop ik. Maar ik koop dan wel dingen waarvan ik weet dat ie ze ook aan gaat trekken, niet omdat ik hem wil dwingen in iets wat ik mooi vind. Hij loopt er prima verzorgd bij hoor, dat wel.
Ik koop/ bestel het meestal voor mijn man. Hij heeft daar zelf geen zin in en zo heb ik er enigzins invloed op wat hij draagt. Ik hou wel rekening met wat hij mooi vind en waar hij zich prettig in voelt. Het zijn hier dus altijd jeans met een vest of trui en een shirt. Eigenlijk is hij ook nog best kieskeurig dus er zijn altijd wel twijfelgevallen of mijn man het mooi vind als ik wat gekocht heb. Korte broeken doe ik niet meer... Daar is hij echt heel lastig mee.