Na acht maanden thuis zitten en ik weet niet hoeveel afwijzingen heb ik deze week twee gesprekken! Vanmiddag een en as woensdag een dit is zelfs al tweede gesprek! Eerste is voor langere tijd en tweede voor 3mnd. Eerste is ploegendienst tweede kantoortijden. Maar dat boeit me eigenlijk helemaal niks als ik maar aan het werk kan! Ben dus ook heeeel erg benieuwd! En ook wel een beetje zenuwachtig omdat ik zoooo graag wil! Ven t hele eeekend bezig geweest met gesprekken voorbereiden vragen die ik kan stellen en vragen die ik kan verwachten! Spannend dus!!
Oh tof Gefeliciteerd met je nieuwe baan ! (mijn ervaring leert dat als ik met dat gevoel het gesprek in ga, dat ik aangenomen word - je komt dan 'zeker van je zaak' over)
En als klap op de vuurpijl mag ik as woensdag ook nog op gesprek komen voor de fuctie die twee weken terug on hold gezet werd!!
Die van vanmiddag kan ik zelf in delen tussen de 24/40 uur woensdag ochtend tijdelijke fulltime baan wat langzaam afgebouwd word qua uren. En de ander ook fulltime maar dat is 7 dagen pw open..dus dagen io..
Dit gesprek ging goed er zijn nog 7 anderen krijg eind vd week te horen if ik door ben naar ronde twee.