Voor foto's kan je mailen , welke maat je wilt, welk seizoen enz. Het is teveel voor in mijn album. ( er staat wel wat)
Pb me maar je mailadres dan zal ik het toe mailen naar je. Wil je winter of zomer? PS heb net een kleine greep in mijn album gezet.
In 92 heb ik nog een bolero en shirtje In 98 broek, 2 shirts, romper en sloffen In 86 heb ik meer broekjes,maar dat wordt zeker te klein?
broekjes truitjes , jasjes shirts. Mutsen wanten en nog meer Maar anders mag je wel je mailadres pb én dan stuur ik je foto's
Even helemaal off topic, maar ik zag je onderschrift en ik ken je van een mailtje over je babykamer. Meid, wat balen zeg! Maar hoezo 'licht' positief?? Want dat betekent toch meestal zwanger...........
Hoi, Ja ik ken je nog idd. Ja klopt, maar in mijn geval, is het dan ook fout. Alle 6 de keren. Alleen bij kk knalde hij al bij 3w4d van het schermpje af en die is wel blijven zitten. Dus dit zit nu ook niet goed. Hopelijk komt er dalijk een gewone menstruatie. Maar daar ga ik wel van uit, want dat is al 5x zo gebeurt. Hoe gaat ie met jou?
Och wat spijtig zeg............ dit was dus je laatste hoop.....bah, heel erg naar. Met mij gaat het redelijk.......dwz alle ivf behandelingen afgezegd omdat ik de stress eromheen totaal niet meer zag zitten en we eigenlijk gewoon gelukkig willen zijn met z;n 3-en, maar ik merk nu al dat ik het toch wel moeilijk vind. Was/is nu mijn vruchtbare periode en merk dan toch dat ik weer mijn best wil doen ondanks dat wij spontaan zeer moeilijk zwanger worden. Het is het beste om het af te sluiten, maar ik blijf er soms nog een beetje in hangen.... Succes met verwerken hoor, is niet makkelijk, ik weet het.......
Ja dit was de laatste kans. Inderdaad met zijn 3-en kan je ook heel gelukkig worden. Ik ben sinds een maand of 3 al een stapje verder dan jou geestelijk. Dus ik weet totaal hoe je je voelt. Maar moet zeggen, ik ben ook nog niet zover om weer aan de pil te gaan of een operatie. Want dan is de deur echt dicht. Maar een 2e hoeft van mij niet meer perse. Om verschillende redenen: leeftijdsverschil, wij worden ouder, het leven wordt nu zoveel makkelijker nu kk ouder is, we hebben een gezond kindje en zijn gelukkig. Ik hoop dat jij ook snel bij die stap bent. En voor mezelf hoop ik ook weer snel een stap verder te kunnen maken. ( de beslissing wat nu?) Lief dat je reageerde.
Ja precies, dat heb ik ook wel, nog niet durven beginnen aan definitieve anticonceptie, en dus nu weer beeeeeeeeeeetje hoop hebben op spontane actie. Slaat nergens op, maar ja, dat is het gevoel wat je niet kunt dwingen. Ik denk erover na wat te doen, sterilisatie oid, maar kom er nog niet uit. Ik probeer er ook wel vrede mee te hebben hoor en ik denk ook zeker dat het wel gaat lukken, het is al fantastisch dat we er eentje hebben etc., net als de dingen die jij noemde, maar nu er nog niets definitiefs is besloten blijf je er toch in rondcirkelen vind ik. Ik hoor wel een keer weer van je. Groetjes hoor!