De leukste groepsactiviteit ever??!!

Discussie in 'De lounge' gestart door BeebieBeeb, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey dames, ik ben voor een familie-uitje op zoek naar een leuke activiteit waar we een ochtend en/of middag mee kunnen vullen. De groep bestaat uit +/- 30 volwassenen, kids gaan niet mee.

Het mag binnen, buiten, duur, goedkoop, actief, minder-actief, origineel, afgezaagt, hilarisch of .... zijn??? We moeten iig lol kunnen hebben en lekker bezig kunnen zijn! (niet zo'n zin in serieus gedoe iig :))
    Survival/lasergamen/paintballen vallen af, dat hebben we andere jaren al gedaan.

Wie heeft de gouden tip??????

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Sumoworstelen? Boeren golf? Karten ? Bowlen ? Workshop van het een of ander? Ehhuuuumm...

3. workschop schilderen

4. Mupke10

Mupke10 Actief lid

20 jun 2011
    136
    8
    18
    NULL
    twente
    "Wie is de mol" spel.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Die wipe out baan ziet er inderdaad leuk uit!

Wat is het wie is de mol spel?

Ik heb ook gelezen over het spel 'crazy 88', iemand daar ervaring mee???

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
  8. Mupke10

Mupke10 Actief lid

20 jun 2011
    136
    8
    18
    NULL
    twente
    Het "wie is de mol"spel, gaat min of meer net als in dat programma. Iemand in de groep is "de mol". Iedereen moet proberen uit te vinden wie de mol is en de mol zelf moet proberen te voorkomen dat men er achter komt wie de mol is.

9. singa

singa Niet meer actief

Wij zijn afgelopen zaterdag naar het Dommeltje geweest. Hier kun je echt verschillende leuke activiteiten doen.

www.dommeltje.nl

Misschien dat er bij jullie in de buurt ook zo'n soort boerderij is?

Deze is in ieder geval meer bij jou in de buurt:

Activiteitenboerderij/camping Hammerslag

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Solex rijden met zo'n lange leren jas aan en pothelm op. Ontzettend leuk!

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Wij zijn eens naar Amsterdam geweest en zouden daar een culturele wandeltocht gaan doen.
    Eenmaal daar aangekomen kregen we eerst een uitleg van een man over een schilderij en toen hij het schilderij wilde laten zien was het verdwenen en zat er een "losgeldbriefje" in de plaats.
    Wij werden vervolgens opgedeeld in 2 groepen en moesten allerlei opdrachten doen in de stad om geld op te halen.
    We hebben een lied gezongen op de dam, touwtje gesprongen op de dam, zijn met Beatrix op de foto geweest een joint gekocht en meer van dat soort hilarische dingen.
    We kregen een rugtas mee met een fototoestel en een lijst waar de opdrachten op stonden.
    We konden dus kiezen en hoe moeilijker de opdracht hoe meer "geld" je er voor kreeg.
    Op een bepaald tijdstip moesten we de tas op de "drop-off" plek achterlaten en zouden ze gaan kijken welke groep het meeste geld verzameld had en wie het schilderij "gewonnen" had.

Echt erg leuk!!! Weet alleen niet meer van welk bedrijf dat was, we kregen een mok en daar stond op: een crimineel goed bedrijfsuitje...

Als je googled krijg je wel meer leuke dingen in Amsterdam...

12. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Wij hebben 2 weken geleden tennisbanen afgehuurd en met de hele familie getennisd. Dat was erg leuk.

We hebben ook wel een gekkere dingen gedaan zoals sumoworstelpakken gehuurd etc.

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Crazy 88 heb ik een keer met een vrijgezellenfeestje gedaan, maar ik zat een beetje in een suf groepje en dan is het dus niet zo leuk.. (niemand durfde zegmaar 'voor gek' te staan) Bij andere groepjes waren de resultaten wel heel leuk, dus het hangt heel erg van het gezelschap en de stemming af hoe het wordt. :)

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Moord diner! Was bij far het leukste ooit. Iedereen kreeg persoonlijk een uitnodiging thuis wat voor personage hij was en moest zich daar naar verkleden en inleven. Tjonge wat hebben wij een lol gehad. En pas op de plek zelf kreeg degene te horen dat hij of zij de moordenaar was. Anders kon het uitlekken.

Wij reden er verkleed en wel naar toe. In de spits... wat een blikken hebben wij gehad. Echt een super aanrader.

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
  16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @sweetamber, dat klinkt echt leuk, lijkt me erg leuk voor onze groep omdat ze hier allemaal zo gek als een deur zijn :) Ook wel makkelijk dat het geregeld voor je wordt, scheelt een hoop tijd :) weet je echt echt echt niet meer wie dat organiseerde? ;)

moorddiner spel lijkt me inderdaad ook leuk, ook leuk om vooraf al de mensen er in mee te nemen :)

17. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wij zijn ooit in Arnhem geweest, ik weet niet of het nog bestaat, maar dat was Aqua-action. Allemaal spellen op en rond het water en dat was echt superleuk.

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mmm ga even googlen! :)

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik weet nu al dat dat de dildoparty van volgende week vrijdag gaat worden dat word hilarisch

Deel Deze Pagina