Sinds deze week word ik elke ochtend wakker met ontiegelijke nekpijn, dit komt door een verkeerde slaaphouding 's nachts. Volgens mijn man sliep ik afgelopen nacht met mijn hoofd tegen het hoofdbord aan. Terwijl ik gister avond minimaal een halve meter van het hoofdbord af lag. Sinds de bevalling slaap ik wel anders, zoals op mijn buik (omdat dat ineens ook weer mogelijk is) Ook slaap ik met een kussen in mijn armen, in de hoop om op de juiste plaats te blijven liggen, ook deze ligt de volgende ochtend weer uit bed. Heeft iemand tips om toch rustiger te blijven liggen?
Een goed kussen zou al veel kunnen helpen. Ik lag ook altijd raar in bed, heb nu een Silvana support kussen en die is echt goed. Kost wel veel geld maar is het echt waard
Ik ben ook een echte buikslaper geworden na de zwangerschappen, en in het begin ook veel last van mn nek omdat ik een te dik kussen had waardoor me nek half verdraaid werd. Toen een plat kussen gekocht en geen last meer van gehad
Geen idee wat je kunt doen, ik lees graag mee voor de tips! Sinds mijn bevalling word ik iedere ochtend tegen het hoofdbord aan wakker, met mijn kussen rechtop!
Ik heb een goed kussen, heb ik pas sinds 2 maanden in gebruik. Weet even het merk niet uit mijn hoofd. Wel kun je het kussen aanpassen aan de gewenste dikte. Dit heb ik gedaan, nooit problemen mee ondervonden tijdens de zwangerschap en 3 weken na de bevalling. Het is echt sinds een week dat het zo erg is ineens. Heb tijdens de zwangerschap alleen op mijn linker zij kunnen liggen, en nu is het net of ik mijn bed helemaal aan het herontdekken ben haha! Zou het helpen om het kussen nog platter te maken ivm buikslapen?